• -slotje-

    Ik noem myn eigen naam x]
    Ik heb by een heleboel serie's een rol waarvan ik de helft maar volg. Maar dat komt doordat ze me ook niks laten weten xD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik noem myn eigen naam x]
    Ik heb by een heleboel serie's een rol waarvan ik de helft maar volg. Maar dat komt doordat ze me ook niks laten weten xD


    xD Rose toch!

    ik geef me nooit op voor rollen, en dat ben ik ook nog niet van plan.



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: dubbelpost erbij geplakt)


    And all the girls in the front row scream your name.

    Ach je kan er op zich niets aan doen. Je kan niet verbieden mensen in 1 of meer serie te spelen. Er staan topic's waar je je kan opgeven, mensen doen dat. Of ze hem maken mogen ze zelf weten ;)


    BAM!

    ik geef mij op voor rollen en als de proloog er is steek ik die serie altijd tussen mijn abo's dus ik maak ze altijd hoor


    Gilles (ll)

    Ik geef mij vak op voor rollen, dus je bedoeld mij vast! xD
    Maar ik maak alles wel, alleen sommige laten niks weten, en toen het mail probleem er nog was kon ik ook geen abo nemen ofzo! ><


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Ik vind het echt geweldig als ik in een serie word genoemt...

    Als een keer iemand anders dan de moeder van de twins (Simone). Komt niet veel voor... Dus ben ik blij mee.

    En ik maak daarom ook altijd die quizlets...

    XSimone (K)

    Ps. Maar je hebt wel gelijk hoor. Er zijn er veel :S


    Follow just your own mellody

    Ik noem myn eigen naam x]
    Ik heb by een heleboel serie's een rol waarvan ik de helft maar volg. Maar dat komt doordat ze me ook niks laten weten xD

    idem.xD

    daar is een hele goede oplossing voor.. Stoppen met die onzin. Ik schrijf ook veel verhalen maar ik doe daar niet aan. Ik richt mijn verhalen in zoals ik dat wil, en niet zoals ene ander dat wil.. Dan is het verhaal toch ook niet echt meer van jou of wel dan? Als je anderen laat beslissen..

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    En alweer ben ik het eens met appelkirst! :'D

    Ik geef alleen rollen weg als mensen er uitdrukkelijk om vragen. Dus als ze m'n serie volgen en dan om een rolletje vragen. Maar dan gebruik ik alleen hun naam en eventueel wat karaktertrekken, de rest bepaal ik lekker helemaal zelf. ^^

    Maar dus, @ HelloxTOMx3: Je kan er niet veel aan doen zolang er users rollen blijven weggeven… ;-)

    xX Elien


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Ik noem myn eigen naam x]
    Ik heb by een heleboel serie's een rol waarvan ik de helft maar volg. Maar dat komt doordat ze me ook niks laten weten xD

    dat heb ik ook äber ze laten het mij normaal wel weten

    (...)

    xD Rose toch!

    Nee maar het is écht zo. Ik bedoel, ik vindt het gaaf om in serie's mee te spelen. Maar ik kan er níks aan doen als mensen my niet laten weten dat de serie er al is! En soms heb ik ook helemaal geen zin om alles door te lezen en dan zeg ik tegen myzelf van 'Ik doe het later wel' En later vergeet ik het vaak xD -_-'


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ow mij boeit het niet.
    Ik snap ook eigenlijk niet zo goed waarom iedereen een rol wil.
    En waarom mensen rollen uit delen.
    Zelf vind ik het leuker om niet bestaande mensen te gebruiken want dan kun je ze een karakter geven wat je wil.
    Ik heb 1x iemand een rol gegeven die daar naar vroeg.
    Maar die heeft maar 1 quizlet gedaan.
    Zo die had de rol ineens niet meer xD


    Want daar word je groot en sterk van... Like duh x'')

    Ach, niet zoveel van aantrekken. =') Die mensen zijn gewoon beetje... kuchapart. (om het zo even te zeggen. =') (A))
    Maar, mensen die de rollen weggeven moeten dat uiteindelijk ook doorkrijgen. En ik moet het eens zijn met appelkirst en Elien. Ik maak mijn verhalen, niet de personages. Die rollenverdeling heeft wat mij betreft niet zoveel zin. _0_ Ja, ik heb eerst ook een paar keer meegedaan, maar toen kwam ik erachter dat het niet zoveel zin had, vaak lopen die verhalen niet echt enzeu. _0_ (A)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Ik noe mezelf ookwel :P
    van veel mensen krijg ik geen melding van hun proloog ofzoo.. dan denk ik Fck die geit dan maak ik mm ook nie..,