• Ja die van mij was zo rot, niet normaal. Dus nu heb ik eindelijk een nieuwe. Ben weer terug gegaan naar de nokia omdat ik daar eigenlijk toch wel het meest tevreden over ben!

    Hier issie dan..
    Tadaaa

    Wat voor telefoon hebben jullie?

    [ bericht aangepast op 23 jan 2010 - 13:50 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Leeeeeuk. Mijn eerste was ook een nokia, 3 jaar of ouder (cat). Nu heb ik een LG..

    Leeeuk :'D
    Ik heb nu een lg shine titanium, en ik ben er ook best tevreden mee. Heb hem nu 1,5 jaar ofzo.

    leeeeuk ;D


    -

    oe dies sexy!:"D Ik heb een Nokia 3600i :Y)


    .

    Niet zo mijn smaak maar wel leuk!
    Ik heb al een jaar de LG Vieuwty maar ik wil een Blackberry.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    LG cookie, maar hij doet 't niet goed meer -blokkeert etc- maar ik krijg geen nieuwe :')

    Ik heb de LG KS360, zoals velen hiero ;p


    -

    LG Shine.

    @Blondiepants Oe die ziet er wel vet uit, maar daar kan ik niet mee omgaan met zo'n toetsenbord, hahah. En ook niet met touchscreen :'DD. Doe mij maar een normale (nerd).

    Ik kwam er gister avond trouwens achter dat als ik de telefoon link met de computer dat ik mijn smsjes enzo kan ontvangen als emails en dat ik ook van de computer af smsjes kan versturen, dat vond ik eigenlijk wel vet hip :Y).

    [ bericht aangepast op 23 jan 2010 - 14:10 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    UNCOMMON schreef:
    Leeeuk :'D
    Ik heb nu een lg shine titanium, en ik ben er ook best tevreden mee. Heb hem nu 1,5 jaar ofzo.

    Heb dezelfde. :3

    Maar vind hem zó kut. Hij ziet er enkel leuk uit, maar loopt vast, is traag, je kunt er niets mee etc. Mijn vorige gsm, een Sony Ericsson, was véél beter en die heb ik vier jaar geleden al gekocht. :')

    [ bericht aangepast op 23 jan 2010 - 14:11 ]

    Ik heb een Samsung Jèt. :9~


    All was well.

    Ik heb een samsung nogwat wiens grootste ambitie is om te leren vliegen...


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Kingdom schreef:
    Ik heb een Samsung Jèt. :9~

    Jaloersheid. ._.

    Blondiepants schreef:
    Ik heb de LG KS360, zoals velen hiero ;p


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Oeh leuk . ;3
    Ik heb een LG Cookie, maar die is echt kut. O.o
    Ik wil een Black Berry . :9~