• Mama wilde zo Cup a Soup voor me maken. Zegt ze zo; 'Vier uur cup a soup, dan zijn we te vroeg.'

    Apfoeeeee, die grap is ook totaal niet oud ofzo. ><

    Jullie ouders ook wel eens van die oude "moppen"?

    EDIT;
    Cup A Soup is een soort poeder in een klein zakje. Dat zakje doe je in een mok ofzo, en dan heet water erbij -gekookt- en dan heb je dus soup. (:

    [ bericht aangepast op 23 jan 2010 - 14:18 ]


    everything, in time

    Ik snap het niet? Wat is een Cup a soup? :')


    All was well.

    ik snap 't niet, haha :'D


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Hahahahha.
    Mijn ouders zijn wel cool. Me vader heeft soms van die über droge moppen die niet eens grappig zijn maar op de een of andere manier dan toch x,x

    Haha,
    Mijn ouders zijn stiekem heel cool.(nerd)
    Mijn pa maakt altijd heel veel scheve grappen. :Y)


    Smiling but close to tears.

    Kingdom schreef:
    Ik snap het niet? Wat is een Cup a soup? :')


    &Closure,

    Lees edit!;)


    everything, in time

    Dan bedoelt je dat het een vieruurtje is en het nog geen 4 uur was of wat? :9~


    All was well.

    Kingdom schreef:
    Dan bedoelt je dat het een vieruurtje is en het nog geen 4 uur was of wat? :9~


    Nee, dat 'Vier uur Cup A Soup' is hun slogan. -zoheetdattoch?-


    everything, in time

    Mijn pa heeft altijd scheve grappen. Als we naar zee gaan, dan gaan wij altijd met de auto, omdat dat niet zo ver rijden is..
    Dan gaat mijn papa dus zijn auto parkeren en wandelen we naar de zee. Maar mijn papa kijkt dan altijd achterom zich, en zegt dan altijd droog
    'De auto staat bij die lantaarnpaal, dus makkelijk te vinden!'
    Wil ik me omdraaien, staan er zoveel lantaarnpalen. En dan gaat hij altijd strijk van zijn eigen grap.. :3


    You'll never dream alone. <3

    mijn vader is soms wel lollig maar mijn moeder kan echt droge grappen maken xD


    ailoveejoee.