• Joa!

    Status Quo treed 19 oktober op in de Heineken Music Hall en laten mijn vader en ik daar nou net van houden! Dus, mijn vader voelt d'r wel wat voor om erheen te gaan en ik ook. Ik hoorde 't op de radio en ik dacht "Dat moet ik tegen m'n vader zeggen, want op die manier kan ik er met hem heen".

    Gaan jullie weleens met (één van) je ouders naar 'n concert?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik mag niet zonder mijn vader naar concerten. :'D

    En eigenlijk vind ik dat ook niet zo erg. ^^


    Let the Night embrace you

    Status Quo?! Is dat niet die dansgroep van America's Next Dance Crew? Of is dit een ander iets? ;p
    En nee, ik ga niet met m'n ouders naar concerten, wel musicals.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Coeel :')
    mijn moeder wou meegaan naar tokiohotel, maar voor haar eigen bestwil raadde ik haar dat af xd


    Life begins at the end of your comfort zone

    Blondine schreef:
    Status Quo?! Is dat niet die dansgroep van America's Next Dance Crew? Of is dit een ander iets? ;p
    En nee, ik ga niet met m'n ouders naar concerten, wel musicals.

    No! XD

    Dat is een wat oudere rockband.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ga áltijd met mijn moeder naar de concerten waar ik naartoe ga en ben gegaan :')

    Dat lijkt me echt leuk, om met m'n vader of m'n moeder naar een concert te gaan - Dat we allebei leuk vinden (A).
    ik ben vroeger wel met ze naar night of the proms geweest enzo. ( en k3 ;D)
    Maar 040308 ben ik naar Tokio Hotel geweest, dat kreeg ik van m'n ouders voor sinterklaas. Maar ze vinden het allebei rotherrie, dus ben ik met m'n oom geweest! dat was echt super gezellig! ;D


    I just want to be myself and I want you to love me for who I am - Lady Gaga

    Nee, maar dat komt omdat ik een oudere zus heb die van dezelfde muziek houdt/hield als mij, dus gaat zij altijd mee naar de concerten :')


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ik ben nog nooit naar een concert geweest ;x
    Maaaaarr binnenkort mag ik naar Rock Werchter!


    Just a simple "I love you" (:

    voor mijn 18de moest een volwassene mee maar nu ik 18 ben mag ik alleen met een paar vriendinnen :D

    Ik mag niet niet zonder ouder, pas als ik 16 ben.
    Ik ben met mijn vader naar Colplay gegaan (want hij wilde daar ook wel vet graag heen) en ik ga met mijn moeder naar Oberhausen (ook omdat ik geen andere fans persoonlijk ken).


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Mijn papa was mee naar Werchter Boutique
    en ik ben met hem al naar Bryan Adams geweest (;


    The soul needs autumn.

    OverMyHead schreef:
    Ik mag niet niet zonder ouder, pas als ik 16 ben.
    Ik ben met mijn vader naar Colplay gegaan (want hij wilde daar ook wel vet graag heen) en ik ga met mijn moeder naar Oberhausen (ook omdat ik geen andere fans persoonlijk ken).

    Daar ben ik ook geweest, op 9-9-9 (nerd)


    "I shut my eyes in order to see.'

    mijn mamsie is met mij en een vriendin meegeweest naar Jonas B :D


    Love is the movement <3

    Nid schreef:
    (...)
    Daar ben ik ook geweest, op 9-9-9 (nerd)

    Concert was echt gaaf 8D
    En de datum was al helemaal cool. Never gonna forget that day
    :Y)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik ga altijd met vrienden ^^ maar maar Status Quo klinkt bekend, welke liedjes hebben ze gemaakt? (bekende)


    Life is hard and then we die