• Verdomme verdommmeeeeeeeeeeeee.
    Ik kan wel huilen.
    Jullie weten wel, ik heb auditie gedaan?
    Rara wat ben ik?
    Jahoor, ik zit in het ensemble. Het ENSEMBLE.
    Heb ik daar 4 uur voor zitten zwoegen? Voor die auditie waar niks is uit gekomen? Jézus.
    En ze zeggen misschien allemaal wel dat het ensemble heeel belangrijk is, want zonder ensemble is er geen musical, maar daar hebben ze het toch mooi fout. Hallo, niemand kijkt naar je hoor, niemand hoort je want je zingt met duizend anderen, en de spotlights zijn nooit op jou gericht en alle lofuitingen gaan uit naar de hoofdrolspelers. Ik heb nu zo geen zin meer in repeteren.
    Fuck it.
    En ja, ze zullen er vast een goede reden voor hebben gehad of zo, maar dat zeggen ze dan niet. Nu weet ik dus ook niet wat ik kan verbeteren de volgende keer.
    Dit klinkt misschien ontzettend kinderachtig, maar ik heb het nu echt gehad.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    JoJudicious schreef:
    That's fucked up, indeed.


    I need you like a heart needs a beat

    Decoy schreef:
    Awh, dat is echt heel jammer lieverd! Ik zou als ik jou was om de reden vragen!


    Smiling but close to tears.

    PUKKELxDING schreef:
    Ooh.. ik was juist vet blij toen ik in het ensemble zat..
    Beetje variatie, niet zo eentonig, je kunt in principe in elke scéne zo een beetje meedoen.
    En bovendien zijn alle grote sterren begonnen met kleine rollen.
    Vat het niet op als een belediging, het punt is, je moet ergens beginnen. En als je in meerdere musicals in het ensemble zit, dan beginnen mensen je langzamerhand te kennen en kom je na een tijdje ook een een grotere rol.
    Geloof me meid, afwijzing hoort bij een showbizzcarriére. Ik neem aan dat je op een toneelschool zit/heb gezeten? Mij hebben ze daar geleerd dat afwijzing alleen maar een les is om van te leren. Zo ben je de volgende keer nog beter.
    Veel plezier in ieder geval met de rol(len) die je nu gaat krijgen, want al heb je geen grote rol, je kunt er alsnog plezier in hebben :)

    Dankjewel. (: Dit is mijn 4e jaar hier op deze toneelschool, maar dit is een voorjaarsproductie dus heel anders dan dat ik normaal doe. Meestal heb ik gewoon een eindpresentatie, om te laten zien aan het eind wat je hebt geleerd en zo. Maar dit is nu met heel ander publiek, dus niet gewoon ouders, zussen, broers etc. maar ook met mensen die je totaal niet kent. Maar ja, ik ga er ook wel plezier in hebben hoor!(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Eloquent schreef:
    (...)
    Dankjewel. (: Dit is mijn 4e jaar hier op deze toneelschool, maar dit is een voorjaarsproductie dus heel anders dan dat ik normaal doe. Meestal heb ik gewoon een eindpresentatie, om te laten zien aan het eind wat je hebt geleerd en zo. Maar dit is nu met heel ander publiek, dus niet gewoon ouders, zussen, broers etc. maar ook met mensen die je totaal niet kent. Maar ja, ik ga er ook wel plezier in hebben hoor!(krul)
    Ja dat had ik ook, om de twee jaar hadden wij een theaterproductie in de Purmaryn (=stadstheater). En ook daar moesten we voor auditeren. Iedereen kwam er sowieso in, maar er was ook nog een cast. En als je in die cast kwam, aanbidde iedereen je. Ongeacht wat voor een rol je had. Best grappig ='D Ik ben nooit in die cast gekomen. Ik heb dus wel in 3 musicals gestaan, en ik vond het echt heel leuk, al had in maar een bijrol ^^


    Life is hard and then we die