• Verdomme verdommmeeeeeeeeeeeee.
    Ik kan wel huilen.
    Jullie weten wel, ik heb auditie gedaan?
    Rara wat ben ik?
    Jahoor, ik zit in het ensemble. Het ENSEMBLE.
    Heb ik daar 4 uur voor zitten zwoegen? Voor die auditie waar niks is uit gekomen? Jézus.
    En ze zeggen misschien allemaal wel dat het ensemble heeel belangrijk is, want zonder ensemble is er geen musical, maar daar hebben ze het toch mooi fout. Hallo, niemand kijkt naar je hoor, niemand hoort je want je zingt met duizend anderen, en de spotlights zijn nooit op jou gericht en alle lofuitingen gaan uit naar de hoofdrolspelers. Ik heb nu zo geen zin meer in repeteren.
    Fuck it.
    En ja, ze zullen er vast een goede reden voor hebben gehad of zo, maar dat zeggen ze dan niet. Nu weet ik dus ook niet wat ik kan verbeteren de volgende keer.
    Dit klinkt misschien ontzettend kinderachtig, maar ik heb het nu echt gehad.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Decoy schreef:
    (...)
    Ja inderdaad, maar weetje? Toen ik de eerste keer in een stuk moest spelen had ik ook maar heel weinig tekst en dat was elk jaar weer zo! Zelfs toen we er eerlijk auditie om zouden doen. Ze heeft toen niet eens auditie gedaan en die ander aangewezen en iedereen zei dat het met mij in de rol een beter stuk was geweest maar ach, aan het begin kon ik wel janken en wou ik die vrouw die koos het liefst dood hebben. Maar ik heb me eroverheen gezet en nu ben ik gestopt. -Nu zeg ik niet dat je moet stoppen.- Maar weetje, geloof me je komt erwel overheen en het gaat om de lol. En desnoods als je echt geen zin hebt ga je gewoon niet.

    Hahaha, oké ik stop.(krul) Nee grapje. Naja, weet je, ik ga wel gewoon want het wordt ook heel gezellig, want veel vriendinnen van mij zijn door. Eentje heeft zelfs de hoofdrol. Maar dat vind ik alleen maar leuk voor 'r, ik ben niet jaloers of zo, want zij is dan nu eenmaal beter dan mij, punt. Daar ga ik geen nachten wakker van liggen of zo.
    Alleen wel stom dat de repetities op mijn verjaardag vallen haha.(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Oke je ken weer lachen dus hup leren zingen (A):P


    Some angels have no wings.

    Whipple schreef:
    (...)
    ik ben hier niet om ruzie te zoeken ofzo ;3
    maar het komt bij mij een beetje over van :"nee, ik zit in het ensemble en dat is niet goed genoeg"
    naja,
    tuurlijk mag je verdrietig zijn, maar het is dus denk ik verkeerd overgekomen ofzo ;3

    Nee, haha ik ook niet.
    Maar ik was gewoon gefrustreerd omdat je dan zoveel doet tijdens zo'n auditie, en dan heb je bijna niks en dan als mensen dan zeggen dat je overreageerd dan word je nog prikkelbaarder haha. Maar het is ook wel handig want dan blijf je tenminste met je beide benen op de grond.(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Hiphopqueen schreef:
    Oke je ken weer lachen dus hup leren zingen (A):P

    Hahaha, nee. Nu niet want ik heb al bijna een week keelpijn dus dat kunnen mijn stembanden niet aan.(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Eloquent schreef:
    (...)
    Hahaha, oké ik stop.(krul) Nee grapje. Naja, weet je, ik ga wel gewoon want het wordt ook heel gezellig, want veel vriendinnen van mij zijn door. Eentje heeft zelfs de hoofdrol. Maar dat vind ik alleen maar leuk voor 'r, ik ben niet jaloers of zo, want zij is dan nu eenmaal beter dan mij, punt. Daar ga ik geen nachten wakker van liggen of zo.
    Alleen wel stom dat de repetities op mijn verjaardag vallen haha.(krul)

    Hahahaha. (krul) Nee, het kwam ook zeker niet over dat je jaloers was. Want ik snap het prima! En dat is wel fijn, als het maar leuk is. -En wanneer ben jij jarig dan ?- Naja, als de repetities op je verjaardag ook nog eens leuk zijn dan is het toch super! En inderdaad, ga er geen nachten van wakker liggen want je weet dat jij toch wel beter bent dan iedereen in het Ensemble. (krul)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    (...)
    Hahahaha. (krul) Nee, het kwam ook zeker niet over dat je jaloers was. Want ik snap het prima! En dat is wel fijn, als het maar leuk is. -En wanneer ben jij jarig dan ?- Naja, als de repetities op je verjaardag ook nog eens leuk zijn dan is het toch super! En inderdaad, ga er geen nachten van wakker liggen want je weet dat jij toch wel beter bent dan iedereen in het Ensemble. (krul)

    Danku Renée voor deze peptalk.:9~
    Ik ben oooooooop 23 februari jarig!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Eloquent schreef:
    (...)
    Danku Renée voor deze peptalk.:9~
    Ik ben oooooooop 23 februari jarig!

    Graag gedaaaan :9~
    Dan ben jij één maand en één dag na mij jarig!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    (...)
    Graag gedaaaan :9~
    Dan ben jij één maand en één dag na mij jarig!

    Jij bent op 22 januari jarig :3
    -is slecht in wiskunde-


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Eloquent schreef:
    (...)
    Jij bent op 22 januari jarig :3
    -is slecht in wiskunde-

    JIJ BENT TE GOED! 9~
    -ik ben ook slecht in wiskunde believe me!-


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    denk postitief. binnen een paar jaar na veel oefenen kun jij mischien de hoofdrol hebben. maar als je nu opgeeft gaat al je moeite zeker voor niets geweest zijn.

    sterkte(A)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    softspoken schreef:
    denk postitief. binnen een paar jaar na veel oefenen kun jij mischien de hoofdrol hebben. maar als je nu opgeeft gaat al je moeite zeker voor niets geweest zijn.

    sterkte(A)

    Haha, dankjewel!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Decoy schreef:
    (...)
    JIJ BENT TE GOED! 9~
    -ik ben ook slecht in wiskunde believe me!-

    Mijn laagste cijfer voor wiskunde is een 1.8.
    Top that!(nerd)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Eloquent schreef:
    (...)
    Mijn laagste cijfer voor wiskunde is een 1.8.
    Top that!(nerd)

    Oké, die zag ik niet aankomen!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    (...)
    Oké, die zag ik niet aankomen!

    Haha, de jouwe dan?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Eloquent schreef:
    (...)
    Haha, de jouwe dan?
    Vorig jaar een 3 ofzo maar nu is mijn laagste cijfer een 6.9 :9~ Ik heb zes keer bijles gehad en dat heeft gewoon geholpen!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.