• Verdomme verdommmeeeeeeeeeeeee.
    Ik kan wel huilen.
    Jullie weten wel, ik heb auditie gedaan?
    Rara wat ben ik?
    Jahoor, ik zit in het ensemble. Het ENSEMBLE.
    Heb ik daar 4 uur voor zitten zwoegen? Voor die auditie waar niks is uit gekomen? Jézus.
    En ze zeggen misschien allemaal wel dat het ensemble heeel belangrijk is, want zonder ensemble is er geen musical, maar daar hebben ze het toch mooi fout. Hallo, niemand kijkt naar je hoor, niemand hoort je want je zingt met duizend anderen, en de spotlights zijn nooit op jou gericht en alle lofuitingen gaan uit naar de hoofdrolspelers. Ik heb nu zo geen zin meer in repeteren.
    Fuck it.
    En ja, ze zullen er vast een goede reden voor hebben gehad of zo, maar dat zeggen ze dan niet. Nu weet ik dus ook niet wat ik kan verbeteren de volgende keer.
    Dit klinkt misschien ontzettend kinderachtig, maar ik heb het nu echt gehad.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ten eerste; wtf is het ensemble? : D
    Ten tweede; Jammer voor je dat je geen grotere rol kreeg, maar blijf er gewoon voor gaan en dan krijg je volgende keer wel een grotere rol. ;3


    None but ourselves can free our minds.

    smileforme schreef:
    Ten eerste; wtf is het ensemble? : D
    Ten tweede; Jammer voor je dat je geen grotere rol kreeg, maar blijf er gewoon voor gaan en dan krijg je volgende keer wel een grotere rol. ;3

    Het ensemble is zeg maar die grote groep mensen in een musical die geen eigen tekst hebben, maar wel zingen en dansen. (':


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Decoy schreef:
    (...) Vorig jaar een 3 ofzo maar nu is mijn laagste cijfer een 6.9 :9~ Ik heb zes keer bijles gehad en dat heeft gewoon geholpen!

    Jij bent te slim voor mij.
    Ik praat niet meer met jou(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Eloquent schreef:
    (...)
    Jij bent te slim voor mij.
    Ik praat niet meer met jou(krul)

    Pff, jij hebt me gekwetst. :'(


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    (...)
    Pff, jij hebt me gekwetst. :'(

    Is het echt zo erg om slimmer dan Shireenos te zijn?:Y)
    Aim zorrie Renéeos.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Renée, jij opsheppen over je slimheid! :9~


    All was well.

    Eloquent schreef:
    (...)
    Is het echt zo erg om slimmer dan Shireenos te zijn?:Y)
    Aim zorrie Renéeos.

    Ja :'(
    Na, het is dat jij Shireenos bent dus ik kan het je wel vergeven!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Dat klinkt echt niet kinderachtig hoor, ik zou op dezelfde manier reageren. Maar geef niet op, wie laag begint, eindigt hoog. Als hij z'n best doet. (;
    Dus laat ze maar eens zien hoe fout ze waren en zet je beste beentje voor! (Y)


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Waarom reageert iedereen zo fucked op bot?
    Ik vind het juist goed van je dat je dit niet genoeg vind, zo laat je zien dat je doorzettingsvermogen hebt en graag een grote rol had gewild.


    You can run but not hide

    Decoy schreef:
    (...)
    Ja :'(
    Na, het is dat jij Shireenos bent dus ik kan het je wel vergeven!

    Nu is Shireenos blij, hihi.

    @Kingdom
    Ze ís ook slimmer joh.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Eloquent schreef:
    (...)
    Nu is Shireenos blij, hihi.

    @Kingdom
    Ze ís ook slimmer joh.

    Woehoeee! _O_

    @Lize.
    Pff, het valt best mee hoor.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Eye schreef:
    Waarom reageert iedereen zo fucked op bot?
    Ik vind het juist goed van je dat je dit niet genoeg vind, zo laat je zien dat je doorzettingsvermogen hebt en graag een grote rol had gewild.

    Dankje dankje dankje dankje! Jij snapt het! Dankjewel.

    @Anarchy
    Dankjewel, en je hebt gelijk over dat laag beginnen en hoog eindigen. (:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Eloquent schreef:
    (...)
    Nee, haha ik ook niet.
    Maar ik was gewoon gefrustreerd omdat je dan zoveel doet tijdens zo'n auditie, en dan heb je bijna niks en dan als mensen dan zeggen dat je overreageerd dan word je nog prikkelbaarder haha. Maar het is ook wel handig want dan blijf je tenminste met je beide benen op de grond.(krul)

    wat je zegt, geef ik je gelijk in =3

    drieastrid schreef:
    wees blij dat je teminste nog mee kan doen,
    je was gewoon niet goed genoeg voor een grotere rol,
    get over it.
    volgende keer beter.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ooh.. ik was juist vet blij toen ik in het ensemble zat..
    Beetje variatie, niet zo eentonig, je kunt in principe in elke scéne zo een beetje meedoen.
    En bovendien zijn alle grote sterren begonnen met kleine rollen.
    Vat het niet op als een belediging, het punt is, je moet ergens beginnen. En als je in meerdere musicals in het ensemble zit, dan beginnen mensen je langzamerhand te kennen en kom je na een tijdje ook een een grotere rol.
    Geloof me meid, afwijzing hoort bij een showbizzcarriére. Ik neem aan dat je op een toneelschool zit/heb gezeten? Mij hebben ze daar geleerd dat afwijzing alleen maar een les is om van te leren. Zo ben je de volgende keer nog beter.
    Veel plezier in ieder geval met de rol(len) die je nu gaat krijgen, want al heb je geen grote rol, je kunt er alsnog plezier in hebben :)


    Life is hard and then we die