• Verdomme verdommmeeeeeeeeeeeee.
    Ik kan wel huilen.
    Jullie weten wel, ik heb auditie gedaan?
    Rara wat ben ik?
    Jahoor, ik zit in het ensemble. Het ENSEMBLE.
    Heb ik daar 4 uur voor zitten zwoegen? Voor die auditie waar niks is uit gekomen? Jézus.
    En ze zeggen misschien allemaal wel dat het ensemble heeel belangrijk is, want zonder ensemble is er geen musical, maar daar hebben ze het toch mooi fout. Hallo, niemand kijkt naar je hoor, niemand hoort je want je zingt met duizend anderen, en de spotlights zijn nooit op jou gericht en alle lofuitingen gaan uit naar de hoofdrolspelers. Ik heb nu zo geen zin meer in repeteren.
    Fuck it.
    En ja, ze zullen er vast een goede reden voor hebben gehad of zo, maar dat zeggen ze dan niet. Nu weet ik dus ook niet wat ik kan verbeteren de volgende keer.
    Dit klinkt misschien ontzettend kinderachtig, maar ik heb het nu echt gehad.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Wat is het ensemble? :X
    En ik vind het wel heel erg kut voor je!

    wees blij dat je teminste nog mee kan doen,
    je was gewoon niet goed genoeg voor een grotere rol,
    get over it.
    volgende keer beter.


    AAP

    Awh, dat is echt heel jammer lieverd! Ik zou als ik jou was om de reden vragen!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Verdomme verdommmeeeeeeeeeeeee.
    Ik kan wel huilen.
    Jullie weten wel, ik heb auditie gedaan?
    Rara wat ben ik?
    Jahoor, ik zit in het ensemble. Het ENSEMBLE.
    Heb ik daar 4 uur voor zitten zwoegen? Voor die auditie waar niks is uit gekomen? Jézus.
    En ze zeggen misschien allemaal wel dat het ensemble heeel belangrijk is, want zonder ensemble is er geen musical, maar daar hebben ze het toch mooi fout. Hallo, niemand kijkt naar je hoor, niemand hoort je want je zingt met duizend anderen, en de spotlights zijn nooit op jou gericht en alle lofuitingen gaan uit naar de hoofdrolspelers. Ik heb nu zo geen zin meer in repeteren.
    Fuck it.
    En ja, ze zullen er vast een goede reden voor hebben gehad of zo, maar dat zeggen ze dan niet. Nu weet ik dus ook niet wat ik kan verbeteren de volgende keer.
    Dit klinkt misschien ontzettend kinderachtig, maar ik heb het nu echt gehad.


    kind ik doe nu 8 jaar toneel ik heb zoovaak in hetemsemble gezeten en weetje, ik zat ook zoo maar misschien moet je ook zien dat het ook en rol is en hoe meer je best doet voor de rol hoe je er komt! En niet zoo zitten. zoo is het klaar!!


    Some angels have no wings.

    Sorry als ik bot over kom, alleen je moet je niet laten zitten door zo iets. iedereen gebeurt het. en als je echt wilt moet je er voor vechten;)


    Some angels have no wings.

    Decoy schreef:
    Awh, dat is echt heel jammer lieverd! Ik zou als ik jou was om de reden vragen!

    Ja, dat ga ik inderdaad doen. Ik bedoel, dan wil ik wel weten wat ik fout heb gedaan en zo.
    Ik ben wel blij dat ik tenminste door ben. En nee, ik had niet verwacht dat ik de hoofdrol zou krijgen of what so ever, maar op z'n minst wel iets beters haha.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    That's fucked up, indeed.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Hiphopqueen schreef:
    Sorry als ik bot over kom, alleen je moet je niet laten zitten door zo iets. iedereen gebeurt het. en als je echt wilt moet je er voor vechten;)

    Haha, neejoh geeft niet. En ik laat me er ook niet door tegen houden, ik wilde gewoon even mijn frustratie kwijt.:Y)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    ik vind dat je kinda erg overdreven reageert =x
    natuurlijk is het kut/stom etc.,
    maar wees blij dat je er wel inzit.

    je kunt niet altijd in de spotlight staan, hoor (cat)

    Nee, dat mag je niet. (cat)
    Het is inderdaad wel kut voor je, maar ze hadden er vast een reden voor.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Haha, neejoh geeft niet. En ik laat me er ook niet door tegen houden, ik wilde gewoon even mijn frustratie kwijt.


    Oke, weetje die wereld is hard en het zal vaker gebeuren. Dat heet gewoon niet opgeven!;)


    Some angels have no wings.

    Whipple schreef:
    ik vind dat je kinda erg overdreven reageert =x
    natuurlijk is het kut/stom etc.,
    maar wees blij dat je er wel inzit.

    je kunt niet altijd in de spotlight staan, hoor (cat)

    Ik bén ook blij dat ik door ben, maar mag ik alsjeblieft verdrietig zijn dat ik niet iets beters heb? Dat is toch een normale reactie, of niet?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Eloquent schreef:
    (...)
    Ja, dat ga ik inderdaad doen. Ik bedoel, dan wil ik wel weten wat ik fout heb gedaan en zo.
    Ik ben wel blij dat ik tenminste door ben. En nee, ik had niet verwacht dat ik de hoofdrol zou krijgen of what so ever, maar op z'n minst wel iets beters haha.

    Ja inderdaad, maar weetje? Toen ik de eerste keer in een stuk moest spelen had ik ook maar heel weinig tekst en dat was elk jaar weer zo! Zelfs toen we er eerlijk auditie om zouden doen. Ze heeft toen niet eens auditie gedaan en die ander aangewezen en iedereen zei dat het met mij in de rol een beter stuk was geweest maar ach, aan het begin kon ik wel janken en wou ik die vrouw die koos het liefst dood hebben. Maar ik heb me eroverheen gezet en nu ben ik gestopt. -Nu zeg ik niet dat je moet stoppen.- Maar weetje, geloof me je komt erwel overheen en het gaat om de lol. En desnoods als je echt geen zin hebt ga je gewoon niet.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Stuur ze anders een mail? Of vraag het bij de eerstvolgende repetitie?
    En bedenk dat iedereen laag moet beginnen en moet groeien (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Eloquent schreef:
    (...)
    Ik bén ook blij dat ik door ben, maar mag ik alsjeblieft verdrietig zijn dat ik niet iets beters heb? Dat is toch een normale reactie, of niet?

    ik ben hier niet om ruzie te zoeken ofzo ;3
    maar het komt bij mij een beetje over van :"nee, ik zit in het ensemble en dat is niet goed genoeg"
    naja,
    tuurlijk mag je verdrietig zijn, maar het is dus denk ik verkeerd overgekomen ofzo ;3