• Yes. Nena komt naar Retropop in Emmen in Juni en zal daar de hoofdsact zijn. Ik heb al 3 concerten van haar moeten missen door afstand, geld en tijd. Maar ik moet dit keer gaan. Ik was serieus in shock, omdat ik gewoon niet verwacht had dat ik nog de kans zou krijgen om haar ooit eens een keer in Nederland te zien.

    En na die mail van vannacht ga ik al helemaal dood, komt dit er ook nog is bij :'DDD.


    Gosh *sterft* Wie gaat er allemaal heen? Geen idee welke artiesten er allemaal komen, ik ga toch alleen maar voor Nena :Y)(krul)(nerd)

    -thnx to Shinwolf die me liet weten trouwens.- Staat nog niets van op de officieële homepage btw.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik ga er niet heen. Maar alvast heeel veel plezier :'D

    'k ben blij voor je! =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Fragile schreef:
    Ik ga er niet heen. Maar alvast heeel veel plezier :'D


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik niet,want ik woon in België en ik denk wel dat dat een redelijke afstand is. Maar veel plezier als je gaat.

    Veel plezier ;D


    Alis volat propriis.

    Hoeveel keer ben je nou al doodgegaan!? 0-0


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Lijkt me lauw, ik zal kijken of ik daarheen kan.
    Ik vindt haar best goed. x'3


    Tell me something i don't know.

    Messias schreef:
    Hoeveel keer ben je nou al doodgegaan!? 0-0
    300+500+1+2+4= 807 x. Maar serieus Ivy, mijn hart maakt overuren ik trek dit niet ;x.

    Voor de mensen die het niet weten ik ben niet Nena-obsessed, ik ga gewoon nog een stapje verder :Y) -geen leven-


    Wie du mir, so ich dir.

    NenaKerner schreef:
    (...)
    300+500+1+2+4= 807 x. Maar serieus Ivy, mijn hart maakt overuren ik trek dit niet ;x.

    Voor de mensen die het niet weten ik ben niet Nena-obsessed, ik ga gewoon nog een stapje verder :Y) -geen leven-

    Je mag blij zijn dat je jezus aan je kant hebt staan. o-o Maar dat je geen leven had dat wist ik al :Y)


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    NenaKerner schreef:
    (...)
    300+500+1+2+4= 807 x. Maar serieus Ivy, mijn hart maakt overuren ik trek dit niet ;x.

    Voor de mensen die het niet weten ik ben niet Nena-obsessed, ik ga gewoon nog een stapje verder :Y) -geen leven-

    Ik kende haar eerlijk gezegt nog niet, maar ik heb haar net opgezocht op iMesh, en ik vind haar echt goed klinken ;D Ik ga zo een paar liedjes downloaden :]


    Alis volat propriis.

    Kirsten aka het wandelende, schijvende lijk :'DD


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Blitzkrieg schreef:
    Kirsten aka het wandelende, schijvende lijk :'DD
    Lijk nog wel gheheeh, nee Jezus is ook geen lijk. Hij is gewoon herrezen uit de dood. (cat) Dus ik ook, al heel vaak :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    Wie weet kom je Bill daar gezellig tegen op het concert ;p -ik fantaseer maar eah xd-


    Life begins at the end of your comfort zone

    Haha, ik ga niet. Maar héél véél plezier jij Kirsten!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Veeel plezierr (: !


    ~I'm a Rebel on a Mission.~