• Yes. Nena komt naar Retropop in Emmen in Juni en zal daar de hoofdsact zijn. Ik heb al 3 concerten van haar moeten missen door afstand, geld en tijd. Maar ik moet dit keer gaan. Ik was serieus in shock, omdat ik gewoon niet verwacht had dat ik nog de kans zou krijgen om haar ooit eens een keer in Nederland te zien.

    En na die mail van vannacht ga ik al helemaal dood, komt dit er ook nog is bij :'DDD.


    Gosh *sterft* Wie gaat er allemaal heen? Geen idee welke artiesten er allemaal komen, ik ga toch alleen maar voor Nena :Y)(krul)(nerd)

    -thnx to Shinwolf die me liet weten trouwens.- Staat nog niets van op de officieële homepage btw.


    Wie du mir, so ich dir.

    Cacharel schreef:
    Haha, stiekem vindt ik jou topics geweldig! Over Nena! Haha, nee ik ga niet! Tenzij Jonas Brothers voorprogramma zijn _O_
    Hhahaah ja erg he. Alleeeen maar Nena. :Y) Nee helaas Jonas Brothers komen niet, aangezien het een 80's festival is (krul).


    Wie du mir, so ich dir.

    NenaKerner schreef:
    (...)
    Hhahaah ja erg he. Alleeeen maar Nena. :Y) Nee helaas Jonas Brothers komen niet, aangezien het een 80's festival is (krul).

    Als ik in een topic titel ''Nena'' zie staan, denk ik ''Oh, Kirsten is weer los!'' En laatst hoorde ik Nena op de radio en toen moest ik gelijk aan jou denken! Je helpt mij nog eens aan een Nena trauma! - is heel goed in overdrijven -
    Hm, das nou jammer! :Y)

    Cacharel schreef:
    (...)
    Als ik in een topic titel ''Nena'' zie staan, denk ik ''Oh, Kirsten is weer los!'' En laatst hoorde ik Nena op de radio en toen moest ik gelijk aan jou denken! Je helpt mij nog eens aan een Nena trauma! - is heel goed in overdrijven -
    Hm, das nou jammer! :Y)
    Hahah wat erg, maar nena is niet erg, dus zo erg kan het trauma nou ook weer niet zijn (krul):Y). Ja volgens mij ben ik toch wel de enigste die zoveel topics daarover aanmaakt ja :'DDD.


    Wie du mir, so ich dir.

    NenaKerner schreef:
    (...)
    Hahah wat erg, maar nena is niet erg, dus zo erg kan het trauma nou ook weer niet zijn (krul):Y). Ja volgens mij ben ik toch wel de enigste die zoveel topics daarover aanmaakt ja :'DDD.

    Haha, nee Nena lijkt mij erg aardig. :'D Ja, haha! Echt wel! Zeker weten, en zonder twijfel!

    NenaKerner schreef:
    @Darkwings18 Thanks je bent geweldig!!



    Alsjeblieft

    K ga ook samen met me zusje...
    Ze moest nog een keer met mij mee naar een concert waar k heen wou.. :D

    Weetje, ik zat laatst een film te kijken en toen hoorde ik "99 Luftballons" en toen moest ik aan jou denken XD


    Life is hard and then we die

    Ik ga niet maar wat leuk voor je. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Lol, ik las eerst; Nederland komt naar Nederland. =3


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik MOET maar ik MAG (nog) niet! (6)


    -

    Héél Véél Plézier ;D


    Learn from yesterday , live for today and hope for tomorrow.

    Dankje :'DD

    @Anouk, wij gaan gewoon -nietaanjeouderslatenlezendatikdatzei:Y)-


    Wie du mir, so ich dir.

    NenaKerner schreef:
    Dankje :'DD

    @Anouk, wij gaan gewoon -nietaanjeouderslatenlezendatikdatzei:Y)-

    Ik zit boven dus, ze stikken er maar in beneden! XD


    -

    Omg, yay, ik woon een halfuur van Emmen af. Eindelijk iets in Drenthe wat de moeite waard is!
    [/gaat dus heen als het aan haar ligt ;D]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Geesz schreef:
    Omg, yay, ik woon een halfuur van Emmen af. Eindelijk iets in Drenthe wat de moeite waard is!
    [/gaat dus heen als het aan haar ligt ;D]
    Gheheh ja ik wist dat jij daar ongeveer in de buurt woonden ghehe :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    Nena
    Za, 1 mei 2010
    Aanvang 20:30 Paradiso Amsterdam
    Nederland € 49,00
    + verzendkosten