• Yes. Nena komt naar Retropop in Emmen in Juni en zal daar de hoofdsact zijn. Ik heb al 3 concerten van haar moeten missen door afstand, geld en tijd. Maar ik moet dit keer gaan. Ik was serieus in shock, omdat ik gewoon niet verwacht had dat ik nog de kans zou krijgen om haar ooit eens een keer in Nederland te zien.

    En na die mail van vannacht ga ik al helemaal dood, komt dit er ook nog is bij :'DDD.


    Gosh *sterft* Wie gaat er allemaal heen? Geen idee welke artiesten er allemaal komen, ik ga toch alleen maar voor Nena :Y)(krul)(nerd)

    -thnx to Shinwolf die me liet weten trouwens.- Staat nog niets van op de officieële homepage btw.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik ga niet, maar veel plezier! (:


    Never run out of reasons to smile...

    Ohh daar wil ik heen! Ik wil Nena echt eens live zien! Misschien krijg ik mijn mama zo ver om mee te gaan... -niet dus-


    -

    .

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 12:16 ]

    Nena is goed. (Y)


    - Lien

    Chased schreef:
    Daar ga ik heen! Is niet zo heel ver weg bij mij! (':
    Bij mij 4.5 uur met de trein ofzo |:. maar ik moet erheen geheheh (cat).


    Wie du mir, so ich dir.

    Fragile schreef:
    Ik ga er niet heen. Maar alvast heeel veel plezier :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Misschien ga ik wel, je zou de Messias wel aan je kant moeten hebben daaro.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Altijd als er een topic over Nena geopend wordt weet ik meteen dat jij daar achter zit. Ghéhe. Ik ben blij voor jou dat Nena naar Nederland komt. Ook al ga ik er zelf niet heen. Kvind der wel goed, maar ik ken amper liedjes van der -enkel de bekende- en geld is ook altijd het probleem bij mij.

    Véél plezier! (flower)


    Some people make the world special just by being in it

    Perry schreef:
    Altijd als er een topic over Nena geopend wordt weet ik meteen dat jij daar achter zit. Ghéhe. Ik ben blij voor jou dat Nena naar Nederland komt. Ook al ga ik er zelf niet heen. Kvind der wel goed, maar ik ken amper liedjes van der -enkel de bekende- en geld is ook altijd het probleem bij mij.

    Véél plezier! (flower)
    Ghehe ja stiekem ben ik altijd de boosdoener. Ik weet eigenlijk niet eens hoe duur het is, maar het zal denk ik wel mee vallen kwa prijs.

    Ghehe ik vind het super vet om te zien hoe enthousiast iedereen voor me is, dank jullie wel allemaal (flower):Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik wil ook! Alvast veel plezier :'D


    Protège moi de mes désirs.

    12.06.2010 NL-Emmen, Retropop Festival

    Zaterdag 12 december start de voorverkoop. Toegangs-kaarten a € 38.50 zijn te verkrijgen bij de volgende C1000 winkels:
    C1000 Angelslo, Statenweg 33, EMMEN
    C1000 Emmerhout, Houtweg 124-127, EMMEN
    C1000 Emmer-Compascuum, Runde NZ 101, EMMER-COMPASCUUM
    C1000 Klazienaveen, Langestraat 148, KLAZIENAVEEN
    C1000 Schoonebeek, Europaweg 131, SCHOONEBEEK
    C1000 Schoonoord, Tramstraat 17, SCHOONOORD
    C1000 Ter Apel, De Omloop 1, TER APEL
    C1000 Zwartemeer, Klemstrook 2A, ZWARTEMEER


    De prijs voor een kaart online is € 38,50 (dit is exclusief de service kosten van € 2,00 per kaart). Paylogic

    Jej! Ik vind het echt leuk voor je. Heel veel plezier alvast, maar dat zal wel lukken.


    "I shut my eyes in order to see.'

    http://www.retropop.nl/

    @Darkwings18 Thanks je bent geweldig!!

    [ bericht aangepast op 12 jan 2010 - 19:15 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Haha, stiekem vindt ik jou topics geweldig! Over Nena! Haha, nee ik ga niet! Tenzij Jonas Brothers voorprogramma zijn _O_