• Zoals de titel luid. Denken jullie dat het geholpen heeft en kijken jullie er nu anders tegen aan of zijn jullie misschien wel weer extra gemotiveerd? Zo niet, zijn er dan nog andere dingen waaraan we met zijn alle kunnen werken om het respect voor elkaar weer wat op te krikken hier op Quizlet?


    Let the Night embrace you

    Ik denk niet dat er echt veel veranderd is, vermits ik niet veel gemerkt heb van die respectweek :X


    -

    Ik heb vrij weinig verschil gemerkt
    Denk ook niet dat het erg nuttig was, omdat het eigenlijk vrijwel onmogelijk is om zo ieders/andermans mentaliteit te veranderen...dus ja


    Why don't you break my heart

    Ik wist niet dat het week van respect was. (nerd)


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Het heeft niks geholpen vanuit mijn perspectief, het is niet zo dat ik hier nu met alle liefde 24/7 op Quizlet zit omdat iedereen zoveel respect heeft. Oftewel: Ik zie geen verschil in deze week en de weken vóór de week van respect.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Rosebeat schreef:
    Met alleen topics over respect kom je er niet. Alles is nog gewoon precies hetzelfde als hiervoor.


    None but ourselves can free our minds.

    Marilena schreef:
    (...)
    Hahah, hoezo gedist.

    Hahah, echt wel =D.


    None but ourselves can free our minds.

    NJ schreef:
    Voor mij is er niets verandert,behalve dat er opeens erg veel topics over respect waren.


    I need you like a heart needs a beat

    Marihuana schreef:
    Nou, volgens mij is het gewoon hetzelfde gebleven. Ik heb geen verschil gemerkt tussen deze week en de weken hiervoor.


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    Eerlijk gezegd heb ik dit niet als een speciale week ervaren.


    Life is hard and then we die

    NJ schreef:
    Voor mij is er niets verandert,behalve dat er opeens erg veel topics over respect waren.


    You Lack Hatred

    Behalve de avatars heb ik er niet echt iets van gemerkt...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Voor zover ik kan concluderen ofzo, heeft het niet veel veranderd.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik heb er niks van gemerkt dat het 'De week van Respect' was. o'o.


    Smiling but close to tears.

    Gewoon,
    hetzelfde, ^^


    "Don't look back, you're not going that way."

    NJ schreef:
    Voor mij is er niets verandert,behalve dat er opeens erg veel topics over respect waren.


    Only The Good Die Young