• Omg!! Ik heb de nieuwe Popcorn (Duits blad) gekocht en dara staat in dat Strify een comeback maakt!!
    Hieronder 't intervieuw dat ik ook meteen zorgvuldig voor jullie heb vertaald x]

    Duitse versie:
    Der split scheint endgültig: Nach der Trennung von Cinema Bizarre wandelt Frontmann Strify jetzt auf Solopfaden. Er hat sich einen neuen Look zugelegt, Prasentiert sich im trendy Dandy-Style und nennt sich Jack E. Strify!

    In Lissabon bastelt er gerade an neuen Song-Ideen. Ein album soll im Herbst erscheinen. Bis dahin will STrify vor allem als Perfomance-Küstler bei Party's und groß Events auftreten. Am 3. April präsentiert er sein zauberhaftes Programm ,,Viva la Wonderland" zum ersten Mal auf einem Event in Moskau! Außerdem bloggt er auf seiner neuen Website (www.jackstrify.com) über fashion, Musik und trends.

    Vor den anderen CB-Jungs hat Strify derzeit nur zu Shin engen Kontakt - die beiden waren zusammen beim ECHO. Strify: Keine Ahnung, was die andere treiben!

    De splitsing lijkt definitief: Na de scheiding van Cinema Bizarre Strify frontman zet nu een solo-carrière. Hij heeft zichzelf een nieuwe look, gepresenteerd in de Dandy-trendy stijl en heet Jack E. Strify!

    In Lissabon, werkt hij nu op nieuwe creatieve ideeën. Een album zal worden uitgebracht in de herfst. Tot dan, Strify zal voornamelijk als een voorstelling-in laptop musicus partij en grote evenementen plaatsvinden. Op 3 April presenteerde hij zijn magische programma, Viva la Wonderland "voor de eerste keer op een evenement in Moskou! Hij heeft ook blogs op zijn nieuwe website (www.jackstrify.com) over mode, muziek en trends.

    Voor de andere jongens CB-Strify Shin heeft momenteel alleen nauw contact - de twee waren samen op de echo. Strify: Geen idee, wat doen de andere!

    Dat was al bekend, maar ik ben blij dat hij terug komt! I love Jack Strify <3


    -

    Gheheh dankje dat je het hier neer post en dat je het helemaal vertaald voor ons, dat vind ik echt lief. Maar dat wist ik al (nerd).

    Shin doet niks momenteel en woont nog samen met Strify in een appartement tot het einde van deze maand waarschijnlijk. Yu en Romeo zitten nu samen nog even in Duitsland dacht ik maar zullen binnenkort wel weer terug gaan naar America en Kiro woont bij Ricky. Kiro wil voorlopig niets meer met muziek doen, misschien wel helemaal niet meer. En Shin heeft het ook even gehad en ziet wel wat er op zijn pad komt uiteindelijk (cat).

    [ bericht aangepast op 4 april 2010 - 10:52 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Tof voor hem dat hij nu een eigen ding gaat doen =)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    KirstenSnaps schreef:
    Gheheh dankje dat je het hier neer post en dat je het helemaal vertaald voor ons, dat vind ik echt lief. Maar dat wist ik al (nerd).

    Shin doet niks momenteel en woont nog samen met Strify in een appartement tot het einde van deze maand waarschijnlijk. Yu en Romeo zitten nu samen nog even in Duitsland dacht ik maar zullen binnenkort wel weer terug gaan naar America en Kiro woont bij Ricky. Kiro wil voorlopig niets meer met muziek doen, misschien wel helemaal niet meer. En Shin heeft het ook even gehad en ziet wel wat er op zijn pad komt uiteindelijk (cat).

    Romeo blijft voorlopig nog even in Duitsland, maar Yu is al terug naar LA =)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Joselyne schreef:
    (...)
    Romeo blijft voorlopig nog even in Duitsland, maar Yu is al terug naar LA =)
    O ghehe dat heb ik dan gemist. Serieus alleen zonder elkaar? Goh niet gedacht dat ze dat zouden durven :X


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    O ghehe dat heb ik dan gemist. Serieus alleen zonder elkaar? Goh niet gedacht dat ze dat zouden durven :X

    Jah ik dacht ook al, sinds wanneer doen die 2 iets zonder elkaar? O.ô


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    O ghehe dat heb ik dan gemist. Serieus alleen zonder elkaar? Goh niet gedacht dat ze dat zouden durven :X

    whahahaha xD

    [ bericht aangepast door een moderator op 4 april 2010 - 11:13 ]


    -

    Ugh, ik haat het als mensen geen moeite doen voor een deftige vertaling...

    Maar wel leuk voor de fans! (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Hingucker schreef:
    Ugh, ik haat het als mensen geen moeite doen voor een deftige vertaling...

    Maar wel leuk voor de fans! (:

    Wees blij dat er een vertaling bijstaat. Veel mensen zijn nou eenmaal niet zo goed in Duits. Voor sommigen is het ook nooit goed.

    Dazzled schreef:
    (...)
    Wees blij dat er een vertaling bijstaat. Veel mensen zijn nou eenmaal niet zo goed in Duits. Voor sommigen is het ook nooit goed.


    Is het dan zoveel gevraagd om even na te lezen voor je iets post ipv copy-paste en dan denken dat internet het goed heeft vertaald? Als je dan toch de moeite doet om te vertalen, moet je het wel goed doen.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Leuk voor hem.


    your eyes are like stars in the night.

    Hingucker schreef:
    (...)

    Is het dan zoveel gevraagd om even na te lezen voor je iets post ipv copy-paste en dan denken dat internet het goed heeft vertaald? Als je dan toch de moeite doet om te vertalen, moet je het wel goed doen.

    Ja, dat is het. Je begrijpt toch wat er staat, dus je moet niet van een mug een olifant maken. Ain't gonna work. En als jij er zo over zeurt; Ga je gang en maak dan een 'goede' vertaling. ;_;


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Ontopic, geen ruzie gaan zoeken ajb.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik vind m nog steeds een gaylord, en niet in de positieve zin van het woord :V


    BAM!

    Gisteren moest goed zijn >_>
    Met z'n dj

    wacht dat van Album zegt ie ZELF niets over... dat wordt onderzoek werkt. *haalt Watson erbij*


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me