• Zoals de titel luid. Denken jullie dat het geholpen heeft en kijken jullie er nu anders tegen aan of zijn jullie misschien wel weer extra gemotiveerd? Zo niet, zijn er dan nog andere dingen waaraan we met zijn alle kunnen werken om het respect voor elkaar weer wat op te krikken hier op Quizlet?


    Let the Night embrace you

    Ik ben deze week niet erg veel op de computer geweest, dus ik heb er niet echt iets van gemerkt ;x


    Never run out of reasons to smile...

    NJ schreef:
    Voor mij is er niets verandert,behalve dat er opeens erg veel topics over respect waren.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik denk niet dat het veel heeft geholpen.


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Het was een week zoals een andere.

    Ik merkte niks


    your eyes are like stars in the night.

    Het enige verschil was dat er topics waren over respect, voor de rest is er niks anders geweest.


    -

    Wauw, als ik die reacties zo zie, vind ik het toch wel wonderbaarlijk dat ik dan echt serieus de enigste ben die de verandering wel opgemerkt heeft. Maarja dat zal dan wel weer aan mij liggen (cat).


    Wie du mir, so ich dir.

    NenaKerner schreef:
    Wauw, als ik die reacties zo zie, vind ik het toch wel wonderbaarlijk dat ik dan echt serieus de enigste ben die de verandering wel opgemerkt heeft. Maarja dat zal dan wel weer aan mij liggen (cat).

    Hm, ja oké. De mods waren aardiger, en vrolijker. Maar de users hebben nou nog niet echt bepaald respect voor elkaar en elkaars mening.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Rosebeat schreef:
    Met alleen topics over respect kom je er niet. Alles is nog gewoon precies hetzelfde als hiervoor.

    @Rose not true.

    Er word anders op elkaar gereageerd en mensen zijn zich bewuster van het thema 'respect'. Hoe koppig en standvastig iedereen nu wil doen, ik blijf erbij, jullie deden allemaal mee en jullie hebben allemaal geholpen. Ook al zien jullie dat misschien heel anders :Y). Zels de mensen die riepen dat ze er zó hard tegen waren speelde hier een belangrijke rol in.

    En zowieso het naar elkaar luisteren gaat al véél beter.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2010 - 15:21 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Wat iedereen zegt, ik merk geen verschil. :')

    @ Kir,
    Nou, dat we beter naar elkaar luisteren is wel een beetje waar, maar er zijn er nog steeds veel die gewoon nog hetzelfde zijn als voorheen.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Niets van gemerkt.
    Zoals Lindsey zei, meer topics over Respect.
    Maar verder, alleen wat geruzie.


    everything, in time

    ICHLIEBEBO schreef:
    @ Kir,
    Nou, dat we beter naar elkaar luisteren is wel een beetje waar, maar er zijn er nog steeds veel die gewoon nog hetzelfde zijn als voorheen.
    Nou das toch al super positief? We kunnen wel veranderen als we dat willen. En we moeten ergens beginnen. Niet zo negatief denken over alles, dan komen we er wel (krul).


    Wie du mir, so ich dir.

    NenaKerner schreef:
    (...)
    Nou das toch al super positief? We kunnen wel veranderen als we dat willen. En we moeten ergens beginnen. Niet zo negatief denken over alles, dan komen we er wel (krul).

    Hm, het is niet slecht voor één week. Maar er zal toch wel meer moeten veranderen willen we van Quizlet een gezellige site maken zonder ruzie.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3