• Zoals de titel luid. Denken jullie dat het geholpen heeft en kijken jullie er nu anders tegen aan of zijn jullie misschien wel weer extra gemotiveerd? Zo niet, zijn er dan nog andere dingen waaraan we met zijn alle kunnen werken om het respect voor elkaar weer wat op te krikken hier op Quizlet?


    Let the Night embrace you

    Nou, volgens mij is het gewoon hetzelfde gebleven. Ik heb geen verschil gemerkt tussen deze week en de weken hiervoor.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    ICHLIEBEBO schreef:
    Nou, volgens mij is het gewoon hetzelfde gebleven. Ik heb geen verschil gemerkt tussen deze week en de weken hiervoor.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ik denk niet dat het geholpen heeft eigenlijk :x.
    Ik zag alleen veel topics hierover enzo, maar eigenlijk niet echt een grote verandering.


    - hoi ;D

    ICHLIEBEBO schreef:
    Nou, volgens mij is het gewoon hetzelfde gebleven. Ik heb geen verschil gemerkt tussen deze week en de weken hiervoor.


    I need you like a heart needs a beat

    Met alleen topics over respect kom je er niet. Alles is nog gewoon precies hetzelfde als hiervoor.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Rosebeat schreef:
    Met alleen topics over respect kom je er niet. Alles is nog gewoon precies hetzelfde als hiervoor.


    I found myself in Wonderland.

    Voor mij was alles hier gewoon hetzelfde gebleven...


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Voor mij is er niets verandert,behalve dat er opeens erg veel topics over respect waren.


    The soul needs autumn.

    NJ schreef:
    Voor mij is er niets verandert,behalve dat er opeens erg veel topics over respect waren.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    NJ schreef:
    Voor mij is er niets verandert,behalve dat er opeens erg veel topics over respect waren.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    NJ schreef:
    Voor mij is er niets verandert,behalve dat er opeens erg veel topics over respect waren.


    I solemny swear i am up to no good

    NJ schreef:
    Voor mij is er niets verandert, behalve dat er opeens erg veel topics over respect waren.

    Sluit ik me bij aan, maar vind het alsnog spijtig dat er niet echt wat verandert is. =/

    ICHLIEBEBO schreef:
    Nou, volgens mij is het gewoon hetzelfde gebleven. Ik heb geen verschil gemerkt tussen deze week en de weken hiervoor.

    Indeed, het heeft niks geholpen denk ik.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NJ schreef:
    Voor mij is er niets verandert,behalve dat er opeens erg veel topics over respect waren.

    &
    ICHLIEBEBO schreef:
    Nou, volgens mij is het gewoon hetzelfde gebleven. Ik heb geen verschil gemerkt tussen deze week en de weken hiervoor.

    NJ schreef:
    Voor mij is er niets verandert,behalve dat er opeens erg veel topics over respect waren.


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.