NenaKerner schreef:
(...)We vragen om jullie mening, van alle users. Dus ik ben ook zo vrij om iets te zeggen, aangezien ik zelf ook een user ben. Dan hoef je me niet meteen aan te vallen en omver te boksen enkel omdat jij het niet met mij eens bent. Jij kunt niet gaan zeggen of ik wel of niet iets zie, wat jij bent mij niet. Ik zie verandering, dat kan ja, dat anderen het niet zien. Omdat het totaal niet grootschalig is, wat de meeste dus verwachten.
Maar ik heb geleerd om altijd positief te denken, en dat doe ik hierin ook. Of je het met me eens bent moet je compleet en totaal zelf weten. Maar jij hoeft mij niet te zeggen of ik wel of niet iets zie, want dat kun je niet. Je bent mij niet.
En nu zul jij waarschijnlijk denken, waar de hell komt die reactie vandaan. Maar ik reageer nu enkel alleen terug op de manier hoe jij zojuist op mij over kwam.
Sorry? :')
Jij zegt toch ook 'mensen zijn zich bewuster van het thema respect' dat kan jij ook niet weten denk ik dan.
Want ik denk nog steeds het zelfde over respect, dat moet je verdienen en kan je niet afdwingen, wat jullie in mijn ogen deze week hebben geprobeert.
Maar verder hou ik mijn mond wel.
"You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson