• Zoals de titel luid. Denken jullie dat het geholpen heeft en kijken jullie er nu anders tegen aan of zijn jullie misschien wel weer extra gemotiveerd? Zo niet, zijn er dan nog andere dingen waaraan we met zijn alle kunnen werken om het respect voor elkaar weer wat op te krikken hier op Quizlet?


    Let the Night embrace you

    Rosebeat schreef:
    Met alleen topics over respect kom je er niet. Alles is nog gewoon precies hetzelfde als hiervoor.

    ICHLIEBEBO schreef:
    (...)
    Hm, het is niet slecht voor één week. Maar er zal toch wel meer moeten veranderen willen we van Quizlet een gezellige site maken zonder ruzie.
    Klopt, maar nogmaals. Je moet ergens beginnen. :Y)

    [ bericht aangepast op 9 jan 2010 - 15:37 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    NenaKerner schreef:
    @Rose not true.

    Er word anders op elkaar gereageerd en mensen zijn zich bewuster van het thema 'respect'. Hoe koppig en standvastig iedereen nu wil doen, ik blijf erbij, jullie deden allemaal mee en jullie hebben allemaal geholpen. Ook al zien jullie dat misschien heel anders :Y). Zels de mensen die riepen dat ze er zó hard tegen waren speelde hier een belangrijke rol in.

    En zowieso het naar elkaar luisteren gaat al véél beter.
    Ik ben het met Kirsten eens.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    ICHLIEBEBO schreef:
    Nou, volgens mij is het gewoon hetzelfde gebleven. Ik heb geen verschil gemerkt tussen deze week en de weken hiervoor.

    Nee. Duidelijk toch?
    Deze hele week was er eigenlijk voor niets.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik heb eigelijk geen verschil gemerkt.


    Alis volat propriis.

    NenaKerner schreef:
    @Rose not true.

    Er word anders op elkaar gereageerd en mensen zijn zich bewuster van het thema 'respect'. Hoe koppig en standvastig iedereen nu wil doen, ik blijf erbij, jullie deden allemaal mee en jullie hebben allemaal geholpen. Ook al zien jullie dat misschien heel anders :Y). Zels de mensen die riepen dat ze er zó hard tegen waren speelde hier een belangrijke rol in.

    En zowieso het naar elkaar luisteren gaat al véél beter.


    Als je er zo zeker van bent dat er verandering is, waarom vragen jullie het dan nog?
    Aan de reacties te lezen ben jij zo wat de enige dat er zo over denkt.
    Er is niets verandert, dat zie je zelf ook wel.
    Die topics alleen helpen niet hoor.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    ik heb eigenlijk geen verschil gemerkt xD


    DUDE! Get a life!!!

    Saviour schreef:
    (...)

    Als je er zo zeker van bent dat er verandering is, waarom vragen jullie het dan nog?
    Aan de reacties te lezen ben jij zo wat de enige dat er zo over denkt.
    Er is niets verandert, dat zie je zelf ook wel.
    Die topics alleen helpen niet hoor.
    We vragen om jullie mening, van alle users. Dus ik ben ook zo vrij om iets te zeggen, aangezien ik zelf ook een user ben. Dan hoef je me niet meteen aan te vallen en omver te boksen enkel omdat jij het niet met mij eens bent. Jij kunt niet gaan zeggen of ik wel of niet iets zie, wat jij bent mij niet. Ik zie verandering, dat kan ja, dat anderen het niet zien. Omdat het totaal niet grootschalig is, wat de meeste dus verwachten.

    Maar ik heb geleerd om altijd positief te denken, en dat doe ik hierin ook. Of je het met me eens bent moet je compleet en totaal zelf weten. Maar jij hoeft mij niet te zeggen of ik wel of niet iets zie, want dat kun je niet. Je bent mij niet.

    En nu zul jij waarschijnlijk denken, waar de hell komt die reactie vandaan. Maar ik reageer nu enkel alleen terug op de manier hoe jij zojuist op mij over kwam.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2010 - 16:01 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    NenaKerner schreef:
    (...)
    We vragen om jullie mening, van alle users. Dus ik ben ook zo vrij om iets te zeggen, aangezien ik zelf ook een user ben. Dan hoef je me niet meteen aan te vallen en omver te boksen enkel omdat jij het niet met mij eens bent. Jij kunt niet gaan zeggen of ik wel of niet iets zie, wat jij bent mij niet. Ik zie verandering, dat kan ja, dat anderen het niet zien. Omdat het totaal niet grootschalig is, wat de meeste dus verwachten.

    Maar ik heb geleerd om altijd positief te denken, en dat doe ik hierin ook. Of je het met me eens bent moet je compleet en totaal zelf weten. Maar jij hoeft mij niet te zeggen of ik wel of niet iets zie, want dat kun je niet. Je bent mij niet.

    En nu zul jij waarschijnlijk denken, waar de hell komt die reactie vandaan. Maar ik reageer nu enkel alleen terug op de manier hoe jij zojuist op mij over kwam.

    Sorry? :')
    Jij zegt toch ook 'mensen zijn zich bewuster van het thema respect' dat kan jij ook niet weten denk ik dan.
    Want ik denk nog steeds het zelfde over respect, dat moet je verdienen en kan je niet afdwingen, wat jullie in mijn ogen deze week hebben geprobeert.
    Maar verder hou ik mijn mond wel.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Saviour schreef:
    (...)
    Sorry? :')
    Jij zegt toch ook 'mensen zijn zich bewuster van het thema respect' dat kan jij ook niet weten denk ik dan.
    Want ik denk nog steeds het zelfde over respect, dat moet je verdienen en kan je niet afdwingen, wat jullie in mijn ogen deze week hebben geprobeert.
    Maar verder hou ik mijn mond wel.
    Als je ook maar een beetje je best had gedaan om na te denken en echt gelezen had wat er stond, had je gezien dat het geen week was om respect 'af te dwingen'.


    Wie du mir, so ich dir.

    Saviour schreef:
    Sorry? :')
    Jij zegt toch ook 'mensen zijn zich bewuster van het thema respect' dat kan jij ook niet weten denk ik dan.
    Want ik denk nog steeds het zelfde over respect, dat moet je verdienen en kan je niet afdwingen, wat jullie in mijn ogen deze week hebben geprobeert.
    Maar verder hou ik mijn mond wel.

    Hahah, hoezo gedist.


    .

    NenaKerner schreef:
    (...)
    Als je ook maar een beetje je best had gedaan om na te denken en echt gelezen had wat er stond, had je gezien dat het geen week was om respect 'af te dwingen'.


    Ik zei enkel dat het in mijn ogen zo overkwam.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Vigilante schreef:
    (...)


    All was well.

    Ik heb het gevoel dat ik de enige ben die moeite deed om een beetje vriendelijker te zijn (buiten de mods dan uiteraard) wat ik wel een beetje teleurstellend vind...


    You are the poetry Shakespeare was missing.