• Ja, de leraren zaten me mee vandaag ^^ Bij economie, het één na laatste vak van vandaag, was ik zó moe dat ik nauwelijks mijn ogen open kon houden. En een vriendin die naast me zat had haar tas al als hoofdkussen gebruikt en lag languit op haar tafel. Toen de lerares dat zag, zei ze: 'Weet je wat, ik ben vandaag ook moe dus doe maar waar je zin in hebt.' Dat werd dus oordopjes in en met mijn sjaal als hoofdkussen tegen de muur aan zitten met mijn ogen dicht. Heerlijk ^^
    En bij Latijn moest de leraar ook nog eerder weg, dus ik was 20 min. eerder thuis.

    Zaten de leraren jullie vandaag ook zo mee?


    I clicked my heels and wished for you.

    Wow, dat is veet. En jaa, wij mochten van onze mentor in de les ons gaan opmaken in de wc's, haha :'D

    Ja, eigenlijk wel (: Ik was het uur na de middag niet echt lekker en heb wat op mijn bank mogen slapen van de leerkracht ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Hahah foeifoei wat een goed voorbeeld. Nou economie is dan ook heeeeeel saai!:Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    @Fragile: Haha, vet! Hadden jullie dat gevraagd ofzo?
    @Tranquility: Dat is lief van hem (: Voel je je nu wel wat beter?


    I clicked my heels and wished for you.

    NenaKerner schreef:
    Hahah foeifoei wat een goed voorbeeld. Nou economie is dan ook heeeeeel saai!:Y)

    Anders had ik sowieso niks gedaan want ik snap het toch niet x'D


    I clicked my heels and wished for you.

    Wel en niet. Aan de ene kant deden ze streng, zo van; Jullie zijn examen jaar, en ik moet dit nog even 5 minuten uitleggen.
    Maar andere docenten deden dan weer van; Joh, ng 10 minuten. Dat heeft niet veel zin meer he, om nog wat uit te leggen. En dan mochten we weer eerder gaan.

    Bravery schreef:
    @Fragile: Haha, vet! Hadden jullie dat gevraagd ofzo?
    @Tranquility: Dat is lief van hem (: Voel je je nu wel wat beter?


    Jaa we vroegen het aan dr, en toen mocht het. Maar mijn mentor is gewoon heel koel, want als we een boete in de mediatheek hebben en je hebt geen geld bij je, dan betaalt zij het voor je :'D

    Fragile schreef:
    (...)

    Jaa we vroegen het aan dr, en toen mocht het. Maar mijn mentor is gewoon heel koel, want als we een boete in de mediatheek hebben en je hebt geen geld bij je, dan betaalt zij het voor je :'D

    Woow super chill!
    Ruilen? (A)


    I clicked my heels and wished for you.

    Hm, gister heb ik alleen op school twee films gezien en voor de rest niets. Dus, gister zaten ze me mee.


    If You Be Loyal, You Can Do Everything

    Bravery schreef:
    @Fragile: Haha, vet! Hadden jullie dat gevraagd ofzo?
    @Tranquility: Dat is lief van hem (: Voel je je nu wel wat beter?

    Bwa, een beetje wel, maar dat gaat wel weer over. Hoop ik, want ik moet vanavond gaan werken ='D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik ging vandaag met de school naar Technopolis. [/Belgie] Dat is zo'n centrum waar je zo allemaal proefjes kan doen enzo.


    - hoi ;D

    Bravery schreef:
    (...)
    Woow super chill!
    Ruilen? (A)


    Hmm, ligt eraan. Heb je een leuke mentor? :Y)

    Pfuh, onze biologe leraar liet ons 20 minuten eerder vrij, perongeluk omdat hij dacht dat de bel die toen ging, voor ons was, maar dat was niet zo maar voor het andere pauzerooster. Dat wisten we zelf dondersgoed, maar hè, 20 minuten eerder uit is altijd leuk. Kwam onze afdelingsleider ons halen bij de kluisjes. Helemaal boos en zo. Toen toch nog terug gegaan, en mochten we gewoon praten en zo. Best chill.

    Cacharel schreef:
    Pfuh, onze biologe leraar liet ons 20 minuten eerder vrij, perongeluk omdat hij dacht dat de bel die toen ging, voor ons was, maar dat was niet zo maar voor het andere pauzerooster. Dat wisten we zelf dondersgoed, maar hè, 20 minuten eerder uit is altijd leuk. Kwam onze afdelingsleider ons halen bij de kluisjes. Helemaal boos en zo. Toen toch nog terug gegaan, en mochten we gewoon praten en zo. Best chill.

    Wel flauw dat je toen weer terug moest, vind ik. Dat is de fout van je leraar, niet van jullie.

    @Fragile: Nee, het is een zombie x)


    I clicked my heels and wished for you.

    Ik lag al eens te slapen in economie en toen gaf de lerares me een berisping en toen deed ik dat nooit meer (nerd)


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.