• En eigenlijk vind ik dat alleen maar grappig x'D
    Mijn mentor is zo'n typisch nerdje van 23 jaar die absoluut géén leven heeft. En volgens mij is scheikunde zijn grote liefde o_O
    Nou wordt onze klas steeds remoeriger en vervelender. En ook mijn beste vriendin en ik - hij mocht ons altijd héél erg - zijn irritant geworden. Nu loopt hij dus de hele tijd te zeggen dat we moeten ophouden met praten en lachen, maar dat gaat gewoon niet -giggle-
    Zijn glimlach verdween vandaag zelfs van zijn gezicht o_O (Ja, die vent loopt altijd te glimlachen en vrolijk te done, zelfs als ik een ontzettend ochtendhumeur heb...)

    Haten docenten jullie ook?


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ak, baby.
    Hij lijkt op jou mentor (cat) :o

    Onze klas is een rustige maar leuke klas. En alle leraren zeggen dat. Onze Duitse leraar gaat weg, en hij had alleen maar snoepjes voor ons gekocht :x


    it's so empty living behind these castle walls

    Mijn wiskunde lerares haat me :')
    En sinds vandaag vind mijn kunstvak beeldend lerares me ook niet meer aardig, omdat ik weigerde om aan de volgende opdracht te beginnen, want ik wou niet met twee opdrachten tegelijk bezig zijn, omdat ik dan in de war raak. En van die andere opdracht moest de verf drogen, dus ik kon niets doen :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Mijn Franslerares vind mij niet zo aardig (A) Maar misschien komt dat ook wel omdat ik haar een stom zeikwijf vind. In de overgang.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2010 - 17:51 ]


    ars moriendi

    nee, ik vind mijn engels leraar een rare O_O

    nou heel veel mesnen vinden ons super de duper druk en we krijgen vaak straf maar echt haten doen ze denk ik niet.


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    HAHA, mijn scheikunde leraar is precies hetzelfde zoals jij hier beschrijft.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ja, elke docent haat ons.
    Behalve van bv, muziek, en scheikunde.
    haha, onze Mentor [Ak] ook niet echt, maar hij krijgt wel haat aan die mensen die té vaak in het klasseboek staan. o.o


    Smiling but close to tears.

    alle leerkrachten vinden onze klas luidruchtig :X
    en sommige haten ons echt, maar sommige vinden ons ook grappig :)


    There has to be good, so that evil can kick its ass

    Oeeeeh mijn fysica leerkracht kan mij echt niet af ;x


    Happiness hit her like a train on a track

    Sommige leraren doen zó moeilijk.


    your eyes are like stars in the night.