• Hoii =]

    Ik leg mijn verhaal even uit.
    In de brugklas, had ik voor een half jaar een crush op een jongen. Maar hij was op mijn beste vriendin! Hij zei niet veel tegen me en na een half jaar kwam ik tot de conclusie dat hij een k-u-t loser was. na hem 2.5 jaar te hebben negeerd. bleef ik zitten. ik moest de derde overdoen- hij was al eens blijven zitten en raad eens ik kwam bij de pedofiel in de klas ! Ik was totaal niet blij en probeerde hem elke keer zo zuur mogelijk aan te kijken. Na een tijdje begon het- we gingen flirten ..
    + vroeger heb ik nog bij hem op de bank gelegen, daar hebben we nog 2 foto's van en toen keken we elkaar al aan .

    En nu ; is het me vriendje haha.
    Hoe raar kan iets lopen,
    jullie ook zoiets meegemaakt ?

    XXX

    [ bericht aangepast op 8 jan 2010 - 17:00 ]


    letscrawlback- to the love we used to have.

    hahah.
    nee, ik nog nooit : )


    I'd rather go naked than wear fur.

    Ja, maar bij mij is het helemaal anders gelopen. Ochjaah..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Nee, alleen dat ik met mijn beste vriend verkering kreeg. Maar ja, dat gebeurt zo vaak. En dat was ook mijn eerste verkering. Laten we hopen dat daar binnenkort verandering in komt.:9~


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Heroic schreef:
    Nee, alleen dat ik met mijn beste vriend verkering kreeg. Maar ja, dat gebeurt zo vaak. En dat was ook mijn eerste verkering. Laten we hopen dat daar binnenkort verandering in komt.:9~


    Hope so 2.
    Alleen ik hoop voor mij dat het eindelijk eens langer duurt dan 4 weken ofzo ;$
    Want meestal ben ik dan uitgekeken op een iemand.


    letscrawlback- to the love we used to have.

    Dat is wel heel raar. (krul)


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    CandyxStore schreef:
    (...)

    Hope so 2.
    Alleen ik hoop voor mij dat het eindelijk eens langer duurt dan 4 weken ofzo ;$
    Want meestal ben ik dan uitgekeken op een iemand.

    Haha. Dat had ik ook met mijn beste vriend, maar de reden ervan was dat het niet meer hetzelfde was als vroeger. Mijn crush nu, daar raak ik niet op uitgekeken.:9~


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    whaha lol


    nee nog nooit


    Ivar Oosterloo.

    Best raar inderdaad :'D
    & nog niet meegemaakt.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.