• aan hoe quizlet eerder was. Eerlijk gezegd vond ik het toen leuker omdat er altijd gezellige mensen op quizlet waren. Er was wel eens ruzie dat weet ik wel, maar toch was er meer gezelligheid. En af en toe een ruzie topic lucht toch op? Dat heb ik ook altijd. ;x
    En nu worden de mensen alleen maar chagerijnig en krijg je kut reacties. Ze verpesten je humeur en daardoor wil ik bijna kappen met quizlet.
    Wat vinden jullie van quizlet nu en vroeger?

! als je er nog maar net een jaar op zit ofzo reageer dan niet want je weet niet waar ik het over heb.

when words fail, music speaks.

Ladybird schreef:
    Ik ben het met je eens, ik bedoel kijk naar hoe de sfeer nu is. De enige reden voor mij om niet te stoppen zijn de vrienden die ik hier heb, zonder hun was ik hier al lang pleite.
    Ja ik ook.

Vroeger was het leuker, maar nu gaat het meestal ook nog wel.

'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

Ik zie het verschil met het oude quizlet niet...

Frankly my dear, I don't give a damn.

ICHLIEBEROSE schreef:
    (...)Nou sorry hoor. Misschien komt het omdat jij toen nog zo'n kip was ofzo? Ik mis hun gewoon en hun gezelligheid. En toch gebeurt het omdat sommige echt serieuze kut opmerkingen maken over iets wat iemand echt raakt.

Een kip, waar slaat dat nou weer op. Als je hun zo mist heb je ze vast wel op msn ofzo, hoeven ze niet perse voor op Q te zijn met hun gezelligheid. En wat weten die mensen hier nou, die zeggen ook maar wat. Als je gewoon niet probeerd om 'in the picture' te komen dan reageren mensen minder op je en krijg je niet van die opmerkingen.

-

Ladybird schreef:
    Ik ben het met je eens, ik bedoel kijk naar hoe de sfeer nu is. De enige reden voor mij om niet te stoppen zijn de vrienden die ik hier heb, zonder hun was ik hier al lang pleite.

Zulke dingen begrijp ik echt niet. Als het echt vrienden zijn heb je hun email wel, heb ik iig wel. Dan heb je alsnog contact en kan je hier weggaan als je dat zo graag wil.

-

Genius schreef:
    (...)
    Een kip, waar slaat dat nou weer op. Als je hun zo mist heb je ze vast wel op msn ofzo, hoeven ze niet perse voor op Q te zijn met hun gezelligheid. En wat weten die mensen hier nou, die zeggen ook maar wat. Als je gewoon niet probeerd om 'in the picture' te komen dan reageren mensen minder op je en krijg je niet van die opmerkingen.
    Dit soort reacties bedoel ik nou. En ja ik heb hun msn ook wel maar ik zelf praat op msn meer met mensen die ik in het echt ken en dan heb ik zoveel gesprekken dat ik hun soms vergeet. En ik wil gewoon mijn mening ergens kwijt kunnen, en wil helemaal niet 'in the picture' staan.

ICHLIEBEROSE schreef:
    (...)Dit soort reacties bedoel ik nou. En ja ik heb hun msn ook wel maar ik zelf praat op msn meer met mensen die ik in het echt ken en dan heb ik zoveel gesprekken dat ik hun soms vergeet. En ik wil gewoon mijn mening ergens kwijt kunnen, en wil helemaal niet 'in the picture' staan.

Als je dit soort reacties al erg vind kan ik me voorstellen dat je Q niet leuk meer vind :') Maargoed aangezien ik qua dit onderwerp alleen maar zo kan reageren hou ik wijs mijn mond dicht.

-

Genius schreef:
    (...)
    Als je dit soort reacties al erg vind kan ik me voorstellen dat je Q niet leuk meer vind :') Maargoed aangezien ik qua dit onderwerp alleen maar zo kan reageren hou ik wijs mijn mond dicht.

ja weet je jac
    ik zou m'n mond niet houden als ik jou was
    jij vertelt namelijk wel de waarheid (:

De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

Trafficlight schreef:
    (...)
    ja weet je jac
    ik zou m'n mond niet houden als ik jou was
    jij vertelt namelijk wel de waarheid (:

Straks gaan ze huilen ;x
    Ja eigenlijk zou ik niet moeten ophouden he :'D

-

Genius schreef:
    (...)
    Straks gaan ze huilen ;x
    Ja eigenlijk zou ik niet moeten ophouden he :'D

ahaha dan mot je tissues aangeven :9~
    nee gewoon reageren
    de waarheid moet verkondigt worden
    ahaha
    :P

De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

Kom op en beetje gevoel opbrengen voor je medemens is toch niet teveel gevraagd! Jesus.

'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

Messias schreef:
    Kom op en beetje gevoel opbrengen voor je medemens is toch niet teveel gevraagd! Jesus.

Is dat tegen mij bedoeld ?

-

Messias schreef:
    met een z :'DD

Wie du mir, so ich dir.

Op verzoek van de topicmaakster een slotje.

Wie du mir, so ich dir.

Genius schreef:
    (...)
    Straks gaan ze huilen ;x

Kijk, hier kan ik dus echt niet tegen, en het liefst had ik gezegt wat ik wou gaan zeggen, maar ja. Zo ben ik niet.