• Haaii^^

    Ik ben dus vanplan nog een nieuwe Quiz te maken omdat ik té veel fantasie heb . Maar ik wil wel eerst ff jullie mening hierover. Hier gaat ie!



    Het gaat over een meisje zoals jij en ik die een TH-fan is. Ze zit ook op echt vet vaak op Quizlet enzoo en droomt ervan om zoals iedere TH-fan een keer een meet&greet te winnen enzoo. Nu, ze heeft gelezen dat er binnekort en TH concert was en ze koopt er natuurlijk tickets voor. ook doet ze mee aanelke mogelijke meet&greet wedstrijd. Maar ze wint hem niet. Na het concert gaat ze dan teleurgesteld omdat ze de meet&greet niet heeft gewonnen naar huis. Maar, ze verloor haar mobieltje op haar terugweg. Ja raad eens. Iemand van TH vind het en zo gaat TH opzoek naar de eigenaar van het mobieltje.


    Dit heb ik eigenlijk terplekken uitgevonden met op de achtergrond Escap The Fate-Not Good Enough als muziek .xD

    En dan nu, de rollen!

    Hoofdrol+Latere Vriendin Bill ; BEZET [xHIPPEKIP]
    BF hoofdrol + Latere vriendin Tom : BEZET [TOMSDICK]
    BF hoofdrol 2 + vriendin Alex Evans : BEZET [xNIJNTJE]
    Gewone Vriendin Hoofdrol + Latere vriendin Georg : BEZET [SweetWishes]
    Gewone vriendin + Latere vriendin Gustav : BEZET [KimCupCake]
    1ste Vriendin Bill : BEZET [SxHeadphone]
    1Ste vriendin Tom : BEZET [ninaxxtom]
    1ste Vriendin Georg :
    1ste vriendin Gustav :


    En dit wil ik van jouwn weten :

    Rol;
    Naam+Achternaam;
    Leeftyd;
    Karakter;
    Likes;
    DisLikes;
    Hobby's;
    Styl;
    Waarom Die rol;
    Plaatje;
    Tekstje;


    Viel Glück!

    IK KIES NIET DE EERSTE MAAR DE BESTE EN IK STEL MIJN EISEN ERG HOOG VOOR DEZE QUIZ!

    xxx

    Rol": Bf hoofdrol + later vriendin tom

    Naam+Achternaam;
    Chantou Kooyman
    Leeftyd;
    16
    Karakter;
    LIef,Bitchy,Eigenwijs,Koppig,Aardig
    Likes;
    Lolly's,Hello Kitty,TOm,Me Vrienden
    DisLikes;
    Insecten,Spinnen,Huppelkutjes,Irritante kinders
    Hobby's;
    Slaapen xD&& SKaten
    Styl;
    Mezelf
    Waarom Die rol;
    OMdat het me een überhippe serie lijkt en ik dit een leuke rol vind :D
    Plaatje;
    http://i247.photobucket.com/albums/gg148/babyfayce160/l_1b6fb0798f8012a5e1d96761a1cbae11.jpg
    Tekstje;
    Jow Kinders,
    Mijn naam is dus Chantou && ik ben 16 jaartjes jong,, Mijn grootste Hobby is slapen en ikke ben zwaar lollyverslaaft X'D,,OOk lieft ik Hello Kitty en ik zou niet weten wat ik sonder me vrienden sou moeten,, Waar ik echt helemaal niet tegen kan sijn huppelkutjes ¬¬
    Dit was het wel son beetje XD
    Cyaa ,,Kuss MOi (K)


    Crack a bottle

    Rol;BF hoofdrol + latere vriendin tom

    Naam+Achternaam; kim van zuuk

    Leeftyd; 17

    Karakter; lief brutaal koppig eigenwijs

    Likes; strand shoppen

    DisLikes; school

    Hobby's; shoppen

    Styl; emo

    Waarom Die rol; ik wil een keertje vriendin tom zijn:)

    Plaatje; http://i306.photobucket.com/albums/nn253/bambibabe69/Emo.jpg

    Tekstje;

    haai
    ik ben kim en mijn achter naam is van zuuk
    17 jaartjes geleden hier gedropd en ik zit nog op school
    Ik ben lief koppig eigenwijs en brutaal
    Ik hou van shoppen en naar het strand gaan
    Ik haat school maar dat merkte je al:P
    nou doegg(K)
    -XxX- Kim

    leziford mag ik bf hoofdrol latere vreindin Tom ???


    *He's the one.

    ik wil hem zo graag schat!!!!


    *He's the one.

    Vul dan de dingen in!


    Rol; Gewone vriendin + latere vriendin Gustav
    Naam+Achternaam; Kim Dyk
    Leeftyd; 18 Jaar
    Kleur ogen: Donkerbruin
    Karakter; Bitchy,Koppig,Brutaal,ego
    Likes; Schelden,drummen,muziek
    DisLikes; Huppels
    Hobby's; Sakten,Drummen,Muziek luisteren
    Styl; Scene
    Waarom Die rol; Gustav is het leukst en ik wil het zo graag! en dat weet jij hoor
    Plaatje; http://icons.iconator.com/468/ICONATOR_d31df7123a8a9bc9873706d4329d61a5.jpg
    Tekstje; Hoii,ik ben dus Kim en ben 18 jaar oud. Ik had lichtblond haar maar heb dat oranje geverfd want ik wil graag opvallen. Ik ben best wel dun,té dun. Ik heb een tong,neus en navelpiercing en heb een klein geel banaantje boven me kont als tattoo. Verder hou ik veel van rockmuziek en dat is ook het laatste wat ik nu zeg want ik ga! Doeii <33

    Rol; Bf hoofdrol+ latere vreindin Tom

    Naam+Achternaam; Charissa Zammatio

    Leeftyd; 17

    Karakter; bitchy, ego, lief en hyperactief

    Likes; muffins, chocolade en uitgaan

    DisLikes; huppels, nerds en spinnen

    Hobby's; streetdance en zingen

    Styl; mezelf

    Waarom Die rol; Omdat jij coel bnt en ik hou van TOMSDICK

    Plaatje; dat mag jij kiezen leiford liefst eentje van Brookelle

    Tekstje; Hoi liefords van me ik ban Charissa zammatio. Meijj van 17 en ik hou van Zingen en dansen. Ik haat Huppels en Nerds. Ik ben Hyperactief door het te veel aan RedBull drinken. Ik like Muffins en uitgaan. Annelies is mijn schat wie aan haar komt komt aan mij. Bubai lieofrds.x33


    *He's the one.

    Zijn er nog mensen?

    Voor de mensen die GEEN rol hebben. Het spijt me maar ik kies gewoon de beste en jullie zijn ook wel goed maar de rest ietsje beter! Volgende keer meer kans en denk niet als er iemand van m'n vrienden bijzit dat ik aan vriendjespolitiek doe want dat is niet zo!

    Mag ik de rol? Ik wil het zo graag en dat weet je.'

    als iemand anders al die rol heeft ag ik dan gewone vriendin+ latere vriendin gustav

    Ik snap het niet [/blond]


    *He's the one.

    Rol; BF hoofdrol + Latere vriendin Tom of Gewone vriendin + Latere vriendin Gustav
    Naam+Achternaam;Michelle de wit
    Leeftyd;17
    Karakter;af en toe onzeker! betrouwbaar! beetje raar! probeer er altyd voor iedereen te zijn! ben wel meestal vrolyk! en ik heb meestal iets te snel me woordje klaar liggen en wil altyd het laatse woord hebben! soms arrogant ! maar ik ben wel lief <3 voorderest ben ik best gevoelig! ik hou van discussiies!
    Likes;milkshakes <3 winkelen <3 raar doen <3 naar de bioscoop <3 foto's maken <3 ontwerpen <3 dingen stylen!
    DisLikes; muggen. players. arrogante kutwijven.
    Hobby's; ontwerpen , tekenen!
    Styl; van alles door elkaar x3 ik ben gewoon mezelf
    Waarom Die rol omdat ik graag 1 rol in jou quiz wil! en omdat ik hoop een keer uitgezocht te worden !
    Plaatje;http://www.beattrend.com/wp-content/uploads/2008/05/ashlee-simpson.jpg
    Tekstje;
    eey <3
    ik ben michelle , ben nu eindelijk 17 en ben sinds kort de vriendin van Tom. Hij is echt een lieve jongen, hij zit wel ingewikkeld inelkaar maar ik heb het voor hem over ! Ik zit ben net geslaagd met school en wil later binnenhuisstyliste of architect worden! ik ben veel bezig met ontwerpen en tekenen. En ik hou van Milkshakes <3
    xX. michelle

    Zo heb nu alle info ingevuld.'

    Char, wat ik bedoel is als ik iemand gekozen hebt en ik heb bijvoorbeeld jouwn gekozen en iemand anders wou de rol dat ze kunnen gaan denken dat ik jouwn koos omdat ik een vriendin van jouwn ben maar dat is niet dat ik jouwn gekozen heb omdat jij een vriendin bent, gewoon omdat jij het beste was snap je?