• aan hoe quizlet eerder was. Eerlijk gezegd vond ik het toen leuker omdat er altijd gezellige mensen op quizlet waren. Er was wel eens ruzie dat weet ik wel, maar toch was er meer gezelligheid. En af en toe een ruzie topic lucht toch op? Dat heb ik ook altijd. ;x
    En nu worden de mensen alleen maar chagerijnig en krijg je kut reacties. Ze verpesten je humeur en daardoor wil ik bijna kappen met quizlet.
    Wat vinden jullie van quizlet nu en vroeger?

! als je er nog maar net een jaar op zit ofzo reageer dan niet want je weet niet waar ik het over heb.

when words fail, music speaks.

ICHLIEBEBO schreef:
    Quizlet was vroeger veel leuker ja, maar die tijd zullen we nooit meer terug krijgen. Vooral niet met al die chagrijnige kinderen hiero.

Iedereen veranderd. Heel jammer. Maar ik had even bedacht; als we nou minder leden hadden, was de site niet zo groot en hadden de mods minder streng hoeven te wezen. Zo krijg je wel weer de oude zweer terug :Y) - hè, mijn theorie hoor.

Cacharel schreef:
    (...)
    Iedereen veranderd. Heel jammer. Maar ik had even bedacht; als we nou minder leden hadden, was de site niet zo groot en hadden de mods minder streng hoeven te wezen. Zo krijg je wel weer de oude zweer terug :Y) - hè, mijn theorie hoor.

Haha. Laten we iedereen die er zomer 2008 niet was van de site schoppen. x3 En dan moeten Charissa enzo weer terug n_n

Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

ICHLIEBEBO schreef:
    (...)
    Haha. Laten we iedereen die er zomer 2008 niet was van de site schoppen. x3 En dan moeten Charissa enzo weer terug n_n

Ja! Stiekem moet er weer een staking komen, mag ik mij lekker uitleven. :Y) En dan gaat iedereen weer moeilijk doen. Geweldig!

Cacharel schreef:
    (...)
    Ja! Stiekem moet er weer een staking komen, mag ik mij lekker uitleven. :Y) En dan gaat iedereen weer moeilijk doen. Geweldig!

-grinnik- Laten we de mods irriteren zodat ze dit keer een hele week weg zijn. En dan nemen wij tweeën stiekem de hele site over. :Y)

Cacharel schreef:
    (...)
    Ik had een rel account toen haha net zoals alle mods xd

En dan word het zeker Rose-barbarelet ipv Quizlet:Y)

Wie du mir, so ich dir.

ICHLIEBEBO schreef:
    (...)
    -grinnik- Laten we de mods irriteren zodat ze dit keer een hele week weg zijn. En dan nemen wij tweeën stiekem de hele site over. :Y)

Hell yeah babe! Of we kunnen het ook heel lief gaan vragen :'D

NenaKerner schreef:

Jij bent zo goed, hè! Maar je mag ook wel helpen, als je dat wilt! :'D

NenaKerner schreef:

Haha, ja. (: Wil je ook meedoen? Dan doen we Kirobalet. Dat lijkt op Kiro Ballet x3

Cacharel schreef:
    (...)
    Hell yeah babe! Of we kunnen het ook heel lief gaan vragen :'D

Hm, dat kan ook. 'Ruuuuuuuuuuutger, mag ik de site hebben? -puppyoogjes-'

-voelt zich buitengesloten-

ICHLIEBEBO schreef:
    Quizlet was vroeger veel leuker ja, maar die tijd zullen we nooit meer terug krijgen. Vooral niet met al die chagrijnige kinderen hiero.

IK BEN VROLIJK :3

You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

Heroic schreef:
    (...)
    IK BEN VROLIJK :3

Oh echt? Had ik niet gemerkt! ;'3 Ik ben niet vrolijk -trekt boos gezicht- ;DD

ICHLIEBEROSE schreef:
    -voelt zich buitengesloten-

Eh, -denkt- Kirobobalet. (: x3

Ik heb er eigenlijk geen last van.
    Quizlet van nu vind ik leuk, en Quizlet van toen ook. (:

hoi, jij bent leuk.