• over school Oo
    iemand nog rare dromen/nachtmerries gehad?

Cowards die many times before their deaths.

ik heb de laatste tijd best vaak nachtmerries:O

Why don't you break my heart

Oh dat ken ik.
    Ik had een keer een hele vage droom over dat ik in de dierentuin was en die overstroomde toen en toen waren alle nijlpaarden losgebroken, dus moest je zwemmend terug naar de uitgang maar overal waren nijlpaarden dus het was heel moeilijk om daar te komen. O.o
    Dat was heeeeel vaag x'D

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Ik heb ook wel eens nachtmerries over school. Dat is normaal, want school is vreselijk! :S

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

Ik werd vannacht in mijn eigen huis gegijzeld.

Think before you act.

ik had een droom over dat me ouders en me zus in het ziekenhuis lagen en ik zat op sgool werd ik zo gebeld enzo... ik wou metteen naar huis, maar een meisje ''N'' uit me klas die had mijn spullen verstopt ergens dus ik zo huilend boos worden op haar en toen had ze al me tekeningen verscheurt enzo en toen heb ik haar vermoord (A)

dat was egt eng.. overal bloed (6)

When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

Lucide schreef:

haha dat droom ik ook vaak

When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

Lucide schreef:

hahahhahaahahhaha! ;D

Ik heb altijd nachtmerries, maar de laatste tijd worden ze halverwege héél leuk en dan weer eng.
    Maar eigenlijk vind ik het nu niet zo erg meer, omdat het leuke deel het helemaal goed maakt. :9~

hoi, jij bent leuk.

Ik had vannacht een hele leuke maar rare droom.

I recycle my thoughts.

IK HAD VANNACHT EEN KEI VETTE NACHTMERRIE! Ö
    Nee serieus, ze moeten een film gaan maken van mijn nachtmerrie.
    Ik was met mijn broer en vrienden van mijn broer in een huis, en daar gebeurden allemaal rare dingen, en daar moesten we allemaal kei ingewikkelde raadsels oplossen. (Ja in mijn slaap ben ik een beetje geniaal). Raadsels met verrekijkers, van die platen die je moet draaien, code's etc. En het kwam allemaal uit op kijkenkijkenkijken, of zoiets. Bleek dat het allemaal was gedaan door een meisje waarvan haar zicht was afgenomen, en wat er toen gebeurde weet ik niet meer. ^^

Everything means nothing, if I ain't got you.

Ladybird schreef:
    IK HAD VANNACHT EEN KEI VETTE NACHTMERRIE! Ö
    Nee serieus, ze moeten een film gaan maken van mijn nachtmerrie.
    Ik was met mijn broer en vrienden van mijn broer in een huis, en daar gebeurden allemaal rare dingen, en daar moesten we allemaal kei ingewikkelde raadsels oplossen. (Ja in mijn slaap ben ik een beetje geniaal). Raadsels met verrekijkers, van die platen die je moet draaien, code's etc. En het kwam allemaal uit op kijkenkijkenkijken, of zoiets. Bleek dat het allemaal was gedaan door een meisje waarvan haar zicht was afgenomen, en wat er toen gebeurde weet ik niet meer. ^^

dat is echt wel eng.

School IS een nachtmerrie.

Maare, ik ben zo Uncharted verslaafd dat ik erover gedroomt hebt. Dit keer ging het over Atlantis. Ik was verzopen en toen kwam Drake eraan en zag mij liggen enzo. Maar toen kwam Flynn <3 En hij zag Drake en ze begonnen te schieten op elkaar. Toen ging Drake zich verstoppen. En Flynn zag mij liggen en ik leefde blijkbaar nog, toen redde hij mij en toen ging ik met hem op avontuur naar Atlantis. Toen kwam ik er laterna achter dat hij bij de bad guy's hoorde en Drake juist de 'held' is. Maar ik twijfelde om over te stappen want ik had een relatie met Flynn (Ik ben dan ouder in mijn droom :'D). Pff, geen zin om te typen... blabla alles kwam goed, iedereen happy enzo.

I live for the applause, you will die for it.

ik herriner het me niet meer meestal,maar enkele dagen geleden heb ik gedroomt dat mijn crush me smste,en dat hij mijn nummer had gevraagd een een gemeenschappelijke vriendin ^^
    spijtig dat het maar een droom was.

everybody needs a song.

Niet dat ik weet :'D

-

jaaah, ik! En ik vond hem echt niet leuk ôO

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right