• Dat overkomt mij dus! Het is niet echt pesten dat hij doet, maar hij lacht me gewoon uit. Altijd vindt hij wel iets anders, maar het is er na een tijdje echt wel over.
    Het begon toen hij ontdekte dat ik Tokio Hotel fan was, ervoor deed hij nog normaal tegen me, maar sindsdien lacht hij me alleen nog maar uit!
    Eerst noemde hij me emo -Niets tegen emo's, maar als hij emo gebruikt, dan denkt hij aan depressief/snijde/je weet wel!-. Hij noemde me zo voor het hele derde jaar, gewoon omdat ik van Tokio Hotel hou!
    Daarna over mijn nagellak. Ik lak mijn nagels altijd wit of zwart, maar vorige week had ik ze rood. In de les schreef ik een fout, en toen had ik Lisa's typ-ex nodig. Toen hij dat doorhad, begon hij met te zeveren over: 'Manicure Lecompte, Typ-ex nagels' en ga zo maar door. Een hele les lang!
    En donderdag noemde hij me dik. Hij zei het niet letterlijk, maar het kwam er wel op aan. Ik had die middag namelijk héél erg weinig gegeten, omdat ik het eten niet lustte van school. Dus ik zei zo in de les: "Ik ben aan het uithongeren!" Waarop hij zei: "Maakt niets uit, je hebt genoeg reserves!"
    En dat was voor mij het toppunt!!

    Is er nog iemand die dit meemaakt? Of heeft iemand tips? Alvast bedankt!

    Ine. x


    Never run out of reasons to smile...

    ik maak het zelf ook mee, ga naar een schooliemand toe en zorg dat hij ophoud en vertel alles wat hij zegt/zei want, dit is gewoon te erg voor woorden:S

    Ik zou gewoon eens een keer iets terugzeggen, zoals bij het laatste van 'je hebt gnoeg reserves' moet je gwn zeggen: 'Ja, daar weet jij alles van' of zoiets

    Anders moet je gwn op het einde van de les met hem gaan praten onder 4 ogen, het kan goed zijn dat hij niet weet dat jij het niet leuk vind dat hij zo doet.

    Als het dan nog niet goed gaat: Gewoon naar de directeur stappen!


    Real music is hidden behind the notes

    Mijn juf vorige jaar (ik zit nog in basischool >.<. laatse jaar) Ze pestte me met mijn achternaam. 'Dom'. Zit ze voor mijn aandacht te trekken te zeggen "Domme Dom! Domme Dom" maar echt, zo op een toon van, omg bitch. Terwijl dat ze zeggen dat ik de slimste van het jaar waarin ik zit ben. En dan komt dat hard aan. En dom worden genoemd is zowizo een belediging want iedereen is 'slim' maar op een andere manier. Omdat ik nogal snel begin te wenen en gevoelig ben, ben ik de derde keer dat ze het zei beginnen wenen >.<. Toen was ze gestopt want wist ze wel dat het hard aankomt maar één goede raad daarover: Doe dit niet! Wenen is 'belachelijk' zal ik maar zeggen, en vooral in het middelbaar in de klas.

    Oké, genoeg over mij. Ik vind het echt erg voor je en die meester is zo... Ja, jeweetwel. Ik heb wel een paar tips voor je.

    Zoals llloverke zegt, zeg iets terug. (Heb ik wel niet gedaan maar goed) En als hij dan boos word ofzo zeg je dat je hem onder vier ogen wil spreken na de les en zeg hem dan dat je dit té ver vind gaan, dat je je beledigd en vernederd voelt en dat je het niet leuk vind. Als hij nog een beetje menselijk is stopt hij als je het vraagt te stoppen, doet hij het niet: stap naar de directeur/directrice. Maar eerst en vooral, zeg het tegen je ouders. Misschien kunnen zij je verder helpen.

    Succes!


    Only losers can act the way you do

    nu de leeraar aardrijkskunde die is echt k*t die zet iedereen in de zeik


    je moet gewoon met je mentor gaan praten das de beste oplossing

    oh mijn godje! dat is echt niet normaal. ik zou echt naar een hoger persoon bij je op school stappen. ><' zorgen dat hij ophoudt! serieus.
    iig, sterkte!


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Zeg gewoon duidelijk dat je dat niet wil.
    Die van mij beweert dat ik aan het spijbelen ben geslagen na 4 dagen griep, kloothommel


    No growth of the heart is ever a waste

    In de meeste schoolregelementen staat dat docenten/leraren leerlingen niet mogen beledigen, betasten, pesten e.d. Ik zou naar je mentor gaan, je afdelingsleider of gewoon de rector. Want het wordt van kwaad tot erger. Ga NIET in discussie met hem in de les, want dan heeft HIJ een reden om jou eruit te sturen en te beschuldigen, en dan kan jij niets meer tegen hem maken tegenover een afdelingsleider or whatever(als je begrijpt wat ik bedoel).
    sterkte! <3

    Mijn juf vorige jaar (ik zit nog in basischool >.<. laatse jaar) Ze pestte me met mijn achternaam. 'Dom'. Zit ze voor mijn aandacht te trekken te zeggen "Domme Dom! Domme Dom" maar echt, zo op een toon van, omg bitch. Terwijl dat ze zeggen dat ik de slimste van het jaar waarin ik zit ben. En dan komt dat hard aan. En dom worden genoemd is zowizo een belediging want iedereen is 'slim' maar op een andere manier. Omdat ik nogal snel begin te wenen en gevoelig ben, ben ik de derde keer dat ze het zei beginnen wenen >.<. Toen was ze gestopt want wist ze wel dat het hard aankomt maar één goede raad daarover: Doe dit niet! Wenen is 'belachelijk' zal ik maar zeggen, en vooral in het middelbaar in de klas.

    wees blij, mij noemde ze al in groep 3 'bolleboos'! like: ieuwl!! en zo ging het maar door.. daarna zaten de kinderen me aan te staren hoe snel ik mijn rekenen deed... na de cito-entree ofzo..: ja je hebt het niveau van 2-TL. ik kon trouwens ook niet met mijn vriendinnen samenwerken omdat ik een jaar voor liep van hun!:S en zo ging dat dus de hele basisschool... echt héél irritant!! gelukkig is dat nu niet meer zo. ik zit nu lekker in VWO met té slimme kindertjes!! ik voel me echt dom daar! Ö
    maar over dit topic..
    het is niet normaal hoor! weten je ouders het? scheld die leraar anders uit en ga naar de directeur ofzo...? tja wat kun je eigenlijk tegen zo'n eikel doen? negeren?
    X.


    Als je maar een ananas hebt..

    Ik zou het sowieso eerst tegen die vent zeggen, misschien weet hij wel helemaal niet dat je het niet leuk vind. Als hij er daarna niet mee stopt, zou ik met je mentor gaan praten of met je decaan ofzo.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Er zat een docent bij mij op school die altijd kwaad op mij werd (zelfs al had ik niks gedaan). Toen hij over mijn afkomst ging zeuren en dat ik maar eens een goede taalcursus (ik ben geboren in Nederland hoor, en spreek de taal goed) moest volgen omdat ik in mijn toets 2 grammaticafouten had ben ik naar de rector gegaan en sinds dien durft ie me niet meer te beledigen.


    You got me Say; AAYOO.

    ik heb het zoo ver gehad da iedere docent mij niet mocht! geloof me das zwaar! alleen ik zou gewoonn naar je ouders gaan!


    Some angels have no wings.

    Wij hebben oo ook zo'n iemand op school. heeft zelf iets ergs meegemaakt in zijn leven en pest sindsdien zijn leerlingen. Mij heeft hij niet te pakken gehad, maar het enige positieve dat hij ooit tegen mij zei (hij was mentor), ik had namelijk een 3 gehaald op zijn vak aan het eind van eht jaar. Kon een 1 halen om voldoende te staan en ik liet het vak vallen: Ik had beter van jou verwacht, Alies!

    Die mensen zijn levenloos


    Wakaranai mondai ga grisugite >.>

    Ik heb een idee x'D
    Ga naar ju vriendin toe (ik dus) en die zal die ene leerkracht eens gaan uitlachen jong. Met zijn paardenhoofd nzo. Hy zal daarna wel ophouden.


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Ik heb precies hetzelfde eh.

    Een docent die zegt altijd als ik iets fout doe 'dat komt omdat je gothic bent', rare gozer..

    k ben nieteens goth ><


    ~You're so easy to read, but the book is boring me~