• over school Oo
    iemand nog rare dromen/nachtmerries gehad?


    Cowards die many times before their deaths.

    uhh.. ik heb gedroomd over tja geen idee o.o


    We can only learn to love by loving.

    Ik kan me niet meer herrinneren waarover ik gedroomd heb.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Rosebeat schreef:
    Ik kan me niet meer herrinneren waarover ik gedroomd heb.


    dat heb ik ook vaak.


    Cowards die many times before their deaths.

    Idiotique schreef:
    (...)

    dat heb ik ook vaak.


    Dat heb ik ook suprvaak, n als ik het nog herinner ben ik het in de avond soms weer kwijt, mjaa, ik heb wel eens gedroomd dat onze juf een wilde hond was. mann, ik heb heel die dag lope stressen door haar xD
    Of dat zij een oppas was van mij, neit dat ik oppas heb ofseu, mjaa, ze was ons aan het mishandelen :( xD

    ik droomde een keer dat ik een broodje bakpao ofhoejedatookschrijft at(krul)xD


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Dat mijn crush verliefd was op mijn beste vriendin. .____.
    No way dacht ik. Haha.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    eCe schreef:
    (...)

    Dat heb ik ook suprvaak, n als ik het nog herinner ben ik het in de avond soms weer kwijt, mjaa, ik heb wel eens gedroomd dat onze juf een wilde hond was. mann, ik heb heel die dag lope stressen door haar xD
    Of dat zij een oppas was van mij, neit dat ik oppas heb ofseu, mjaa, ze was ons aan het mishandelen :( xD


    bij mij was het echt helemaal anders. We waren gewoon op een normale dag school en opeens zei de leraal dat ik op mijn bank moest staan, dus doe ik dat en iemand duwt me eraf en ik val door het raam naar beneden endan was ik wakker geschrokken, maar echt alle mensen waren zo vals aan het lachen enzo. hahaha ;D


    Cowards die many times before their deaths.

    Heroic schreef:
    Dat mijn crush verliefd was op mijn beste vriendin. .____.
    No way dacht ik. Haha.


    hahahaha ;D


    Cowards die many times before their deaths.

    ik weet nooit wat ik gedroomd heb -> vergeet het snel xp


    (>'.')> hannah <('.'<)

    Ik heb eens een droom gehad die zich gebaseerd had op het boek dat ik aan het lezen was.
    Die gast, die zogezegd op mij verliefd was in mijn droom, zei: Ik ga je drie gedichten schrijven en dan zal ik je het opnieuw vragen.
    Ik had iets zo van wtf? xD
    En toen had je bussen waarvoor je een broodje moest kopen om er op te kunnen maar ik had dat broodje al opgegeten omdat het zo lang duurde xD


    VIP - Very Important Penguin

    Ik droom altijd raar.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Singalong schreef:
    Ik heb eens een droom gehad die zich gebaseerd had op het boek dat ik aan het lezen was.
    Die gast, die zogezegd op mij verliefd was in mijn droom, zei: Ik ga je drie gedichten schrijven en dan zal ik je het opnieuw vragen.
    Ik had iets zo van wtf? xD
    En toen had je bussen waarvoor je een broodje moest kopen om er op te kunnen maar ik had dat broodje al opgegeten omdat het zo lang duurde xD


    hahaha, wtf? een broodje? oh man ik ga strijk.


    Cowards die many times before their deaths.

    ik onthoud het nooit.


    Stop holding me under and let me breathe.

    Heb vaak vage dromen over school,
    en dan vooral tijdens vakanties. O:


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    jaaa.. =3