• Kom dan ook niet in Nederland wonen met 'wat een kutvolk zijn jullie.'


    I'd rather go naked than wear fur.

    Shambhala schreef:
    Ohja en BTW. Ik mag die Geert freakin' Wilders uitschelden wat ik maar wil want diegene die hem geweldig vinden, vinden dat véél onschuldige mensen dood moeten/het land uit moeten.


    Jongee, Wilders is zelf een buitenlander. Hij heeft zn haar blond geverfd haha, het was zelf op het nieuws.

    Discoverxme schreef:
    (...)

    *zucht*
    Waarom reageer je dan. Jullie maken er allemaal zo’n probleem van. Er komt hier alleen maar ruzie van. Just knock it off oké...
    Allemaal ook Phenomenon. Het is niet zielig om hier een topic over te maken, het is zielig om hier zo over te reageren. Het is niet verplicht om te reageren, het mag en als het topic je niet aanstaat hoef je niet te reageren. Ik begrijp trouwens niet waarom de mods niet ingrijpen... ¬¬

    Ik reageer omdat ik daar zin in heb? En omdat ik het gewoon doe, ik reageer waar ik wil. Oh, dus iedereen die hiertegen is, heeft ongelijk en is zielig en diegene die het topic opent is heilig? Ohmijngod, wat lul je toch. En als mods ingrijpen, zou ik het echt erg vinden. Want dan mag je niet voor je mening uitkomen, maar dat mag toch al niet meer merk ik.

    XfuckersX schreef:
    (...)

    Jongee, Wilders is zelf een buitenlander. Hij heeft zn haar blond geverfd haha, het was zelf op het nieuws.
    Serieus?! HAHAHAHA! Wat een dumbass. Waarom komt hij dan eigenlijk vandaan?


    I live for the applause, you will die for it.

    Sensible schreef:
    (...)
    Ik reageer omdat ik daar zin in heb? En omdat ik het gewoon doe, ik reageer waar ik wil. Oh, dus iedereen die hiertegen is, heeft ongelijk en is zielig en diegene die het topic opent is heilig? Ohmijngod, wat lul je toch. En als mods ingrijpen, zou ik het echt erg vinden. Want dan mag je niet voor je mening uitkomen, maar dat mag toch al niet meer merk ik.
    Aaaaaamen. Vooral dat laatste :X


    I live for the applause, you will die for it.

    Shambhala schreef:
    (...)Serieus?! HAHAHAHA! Wat een dumbass. Waarom komt hij dan eigenlijk vandaan?


    Zijn oma kwam uit indonisie, en volgens mij nog een paar uit zn famillie :''D

    [ bericht aangepast op 30 dec 2009 - 23:29 ]


    I'd rather go naked than wear fur.

    Slotje. Is het nou zó moeilijk om normaal te reageren?


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg