• Vandaag keken we op school naar een reportage over een jongentje dat als baby een soort van besijdenis moest ondergaan omdat hij niet goed pipi kon doen en zijn piemeltje was volledig weggebrand. En toen lieten ze dat jongentje in een meisje veranderen en probeerden ze die op te voeden als een meisje. En ze hadden zo testen met ratten gedaan, ze hadden een mannelijk hormoon ingespoten bij zwangere ratten en de vrouwelijke ratjes die die zwangere rat droeg, werden mannelijk. En achteraf gingen wetenschappers zo het breintje van die ratjes bestuderen. Ze sneden daar echt miniscule schelletjes af, net alsof je kaas afsnijdt en gingen er dan naar met een microscoop naar kijken. En toen gingen ze dat ook met een menselijk brein doen. Een vriendin van mij werd daar gewoon slecht van omdat ze dat zo vies vond. En ik moest dat even melden want dat was echt gek en vies en bah. :Y)

    [ bericht aangepast op 26 maart 2010 - 22:40 ]

    Haa, weird. x'd


    All this dampness is damp.

    Dat is echt vreselijk gewoon!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Héél raar verhaal. Dus vind ik het ook héél raar xd.


    your eyes are like stars in the night.

    NYC schreef:
    Dat is echt vreselijk gewoon!


    None but ourselves can free our minds.

    Poseidon schreef:
    Héél raar verhaal. Dus vind ik het ook héél raar xd.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Eww ;p


    I'll need a little more luck than a little bit.

    NYC schreef:
    Dat is echt vreselijk gewoon!


    I'd rather go naked than wear fur.

    aah, vetvreemd


    Smile with your heart.

    Whut ._.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?