• Noem een bepaalde periode en vertel hoe je daarin bent veranderd.

    Mijn voorbeeld:

    3 jaar geleden was ik een vrijgezellige meid.
    10 december 2014 kreeg ik een relatie
    23 februari 2016 kregen wij de sleutel van ons huisje
    20 mei 2016 zijn we gaan samen wonen
    10 februari 2017 vroeg hij mij ten huwelijk
    8 september 2017 zijn wij getrouwd.


    10.12.2014 <3

    Wat mooi! Gefeliciteerd!

    Ik ben nog altijd vrijgezel, dus zo'n verhaal kan ik niet delen, maar ik heb dit jaar wel mijn havo-diploma behaald en dat is ook best een verandering.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik denk dat ik vanaf 2015 echt heel erg veranderd ben. Ik ging van een vreemd, in mezelf gekeerd meisje dat alleen maar wilde lezen naar een meisje dat meer contact zoekt, niet graag aan het lijntje gehouden wordt door wie dan ook, dat liever schrijft en op haar telefoon zit dan leest, en die hogere eisen stelt voor zichzelf en haar omgeving.
    Ik heb echt wel ups en downs gehad qua zelfvertrouwen. Daar kan ik dus eigenlijk niets over zeggen.


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Ah dat is leuk, gefeliciteerd!

    Het enige wat denk ik een beetje positief aan mij veranderd is, is dat ik het nu niet meer erg vind om naar school te gaan. Verder heb ik echt geen idee.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Chyler schreef:
    Ah dat is leuk, gefeliciteerd!

    Het enige wat denk ik een beetje positief aan mij veranderd is, is dat ik het nu niet meer erg vind om naar school te gaan. Verder heb ik echt geen idee.


    Dat is toch al iets heel fijns ? :) niet naar school willen is niks, als je het niet erg vind doe je vaak ook beter je best.


    10.12.2014 <3

    Conan schreef:
    Wat mooi! Gefeliciteerd!

    Ik ben nog altijd vrijgezel, dus zo'n verhaal kan ik niet delen, maar ik heb dit jaar wel mijn havo-diploma behaald en dat is ook best een verandering.


    Gefeliciteerd met je diploma ! Wat voor opleiding doe je nu ? Of een tussenjaar ?


    10.12.2014 <3

    2013 was ik een onzeker "meisje"
    2014 kwam ik erachter dat ik transgender ben
    2015 kwam ik uit de kast bij iedereen
    2016 gesprekken bij mediant
    2017 ingeschreven bij het VUmc + intake gesprek gehad


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Ik kan niet eens meer herinneren wat ik aan het doen was met mijn leven in 2015. 😅


    The truth is out there.

    Barb schreef:
    Ik kan niet eens meer herinneren wat ik aan het doen was met mijn leven in 2015. 😅


    Ik weet het van 2016 niet eens meer.....

    In 2017 however, ben ik al mijn vriendinnen van school kwijtgeraakt. Ik heb andere toxic friendships beeïndigd en was bang om weer met het nieuwe jaar te starten. Toch ben ik met geheven hoofd het gebouw ingestapt en ik had niks om voor te vrezen. Ik was sterk genoeg om dat aan te kunnen.
    2017 was ook het jaar dat ik de eerste woorden voor mijn boek op papier heb gezet. Ik ben in die drie jaar zoveel zekerder geworden over mijn schrijfwerk, en daar ben ik mega trots op.
    In 2017 heb ik bedacht wat ik met mijn toekomst wil doen. En hoewel mijn weg op het canvas nog onbeschilderd blijft, wil ik het proberen in te vullen.

    Ik denk bovenal dat ik ben gegroeid. Niet in de lengte natuurlijk, ik blijf een ukkie, maar ik kan het zelf ook niet goed uitleggen. Ik ben in ieder geval trots op mezelf! (A)


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik ben nog steeds dezelfde trieste aardappel die ik altijd ben geweest.

    No jk, ik ben wel veranderd. MT, ga er eens over nadenken.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    2 jaar geleden was ik depressief en angstig tijdens mijn opleiding
    2 mei 2016 besloot ik opnieuw in opname te gaan
    29 mei 2016 werd die opname van crisis veranderd naar eentje van langere duur
    3 juni 2017 ging ik uit opname en naar beschut wonen zodat ik nog beter zorg voor mezelf leerde dragen
    6 december 2017 ben ik gelukkiger dan ooit en ben bijna 10 maanden samen met mijn vriend.
    Nog even wachten tot de zomer en we gaan samenwonen.

    It does get better <3


    "if the ocean can calm itself, so can you .we are both salt water mixed with air." - Nayyirah Waheed

    2015 was ik single
    2016 kreeg ik op 12-12 een relatie
    2017 kwam in April mijn vriend bij mij in NL wonen en in November verhuisde wij samen terug naar zijn land, Duitsland.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2017 - 22:21 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    21 december 2015: mijn toenmalige relatie ging uit en ik vroeg me af of liefde wel voor mij was weggelegd.
    14 februari 2016: ik installeerde de app Hot or Not en ging voor de lol met mensen praten.
    19 februari 2016: via de app kreeg ik contact met iemand die me toch wel leuk leek. Na flink veel praten en bellen besloten we voor 27 februari een afspraakje te plannen.
    26 februari 2016: we besloten te proberen om een relatie te hebben.
    26 februari 2017: we vierden dat we een jaar samen waren. Het was geen makkelijk jaar door mijn opleidingsinstituut die moeilijk deed, een uwv die in mijn nek hijgde en het volwassen worden op zich. Gedachten over samenwonen met mijn vriend kwamen steeds vaker naar boven.
    4 april 2017: Mijn vriend vroeg me ten huwelijk en we hakten de knoop door om samen te gaan wonen. Ook had ik mijn eerste werkdag bij mijn huidige werkgever.
    Augustus 2017: ik ging bij mijn vriend wonen.

    Tbh best wel veel als ik er zo over nadenk.


    26 - 02 - '16

    Laleah schreef:
    (...)

    Ik weet het van 2016 niet eens meer.....

    In 2017 however, ben ik al mijn vriendinnen van school kwijtgeraakt. Ik heb andere toxic friendships beeïndigd en was bang om weer met het nieuwe jaar te starten. Toch ben ik met geheven hoofd het gebouw ingestapt en ik had niks om voor te vrezen. Ik was sterk genoeg om dat aan te kunnen.
    2017 was ook het jaar dat ik de eerste woorden voor mijn boek op papier heb gezet. Ik ben in die drie jaar zoveel zekerder geworden over mijn schrijfwerk, en daar ben ik mega trots op.
    In 2017 heb ik bedacht wat ik met mijn toekomst wil doen. En hoewel mijn weg op het canvas nog onbeschilderd blijft, wil ik het proberen in te vullen.

    Ik denk bovenal dat ik ben gegroeid. Niet in de lengte natuurlijk, ik blijf een ukkie, maar ik kan het zelf ook niet goed uitleggen. Ik ben in ieder geval trots op mezelf! (A)


    Same Leah same. Weet alleen nog dit jaar haha. En 2017 was het jaar waar ik in januari een acute hernia kreeg en in maart geopereerd ben daarvoor en sindsdien in de shit zit daardoor. Hopelijk kan ik in 2018, 2017 weer vergeten. 😂


    The truth is out there.

    Dat van mij blijft kut, rofl, maar ik wil er verder ook niet iets over los.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    (Ik weet de datum niet meer zo goed, dus die laat ik lekker weg)
    -Ik was een verlegen meisje, die niet goed met mensen kon omgaan, niet wist hoe ze gesprekken kon voeren en slecht was met woorden.
    -Ik ontmoet een jongen op karakter, we worden goede vrienden
    -Ik teken elke dag zo veel mogelijk op school en in mijn vrije tijd
    -Ik heb een relatie met een andere jongen, waarvan de relatie heel slecht loopt
    -Ik wilde sparen voor een game computer
    -Toen ik op het middelbaar kwam, kwam ik weer de jongen van karakter tegen
    -Ik was 3 jaar lang vrienden met de jongen van karakter en had de andere jongen gedumpt
    -Ik kreeg een relatie met hem
    -Ik heb nu al 4 jaar lang met hem en al veel gedeeld
    -Ik heb van het geld van de computer een Ipad gekocht
    -Ik maak nu digitale tekeningen met mijn Ipad
    -Na 2 jaar lang mijn haar te laten groeien, is het er weer af

    Spannend levens verhaal (-: