• Kom dan ook niet in Nederland wonen met 'wat een kutvolk zijn jullie.'


    I'd rather go naked than wear fur.

    Sensible schreef:
    (...)
    Ja, Nederland is echt helemaal om zeep door die ene gast, jonge! Heftig, hé. Overdrijvinggggg.

    Niet alleen door hem. Jij bent echt dom ofzo?
    Zoveel meer mensen gedragen zich zo!
    Geert Wilders. Dat is een goede man.
    Fuck Bos en al die andere linkse @#$!&^partijen.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Phenomenon schreef:
    (...)
    Niet alleen door hem. Jij bent echt dom ofzo?
    Zoveel meer mensen gedragen zich zo!
    Geert Wilders. Dat is een goede man.
    Fuck Bos en al die andere linkse @#$!&^partijen.

    Haha, dom? Ik moet lachen van jou. Wie is er dom? Jij misschien? En al die andere racisten. En als er zoveel mensen zijn die hun zo gedragen, wat zeik je dan over dat filmpje en die man die zo reageert. Weet je wel hoeveel Nederlanders er zijn die ook zo zullen reageren? Elke aflevering waarschijnlijk, en nu is het een Turk en nu moet je zo nodig een topic aanmaken.

    Sensible schreef:
    (...)
    Haha, dom? Ik moet lachen van jou. Wie is er dom? Jij misschien? En al die andere racisten. En als er zoveel mensen zijn die hun zo gedragen, wat zeik je dan over dat filmpje en die man die zo reageert. Weet je wel hoeveel Nederlanders er zijn die ook zo zullen reageren? Elke aflevering waarschijnlijk, en nu is het een Turk en nu moet je zo nodig een topic aanmaken.



    Je hebt zo gelijk.

    Tjeees. Wééral een topic waarin ruzie gemaakt wordt. ._. Ik snap beide partijen; sommige vinden dit racistisch, wat eigenlijk wel zo overkomt (en is) en jij, jij vertelt jouw eigen mening en verdedigt die.

    On topic;
    Hij reageert inderdaad wel overdreven.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2009 - 23:18 ]


    Only losers can act the way you do

    Sensible schreef:
    (...)
    Haha, dom? Ik moet lachen van jou. Wie is er dom? Jij misschien? En al die andere racisten. En als er zoveel mensen zijn die hun zo gedragen, wat zeik je dan over dat filmpje en die man die zo reageert. Weet je wel hoeveel Nederlanders er zijn die ook zo zullen reageren? Elke aflevering waarschijnlijk, en nu is het een Turk en nu moet je zo nodig een topic aanmaken.


    *zucht*
    Waarom reageer je dan. Jullie maken er allemaal zo’n probleem van. Er komt hier alleen maar ruzie van. Just knock it off oké...
    Allemaal ook Phenomenon. Het is niet zielig om hier een topic over te maken, het is zielig om hier zo over te reageren. Het is niet verplicht om te reageren, het mag en als het topic je niet aanstaat hoef je niet te reageren. Ik begrijp trouwens niet waarom de mods niet ingrijpen... ¬¬


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    WOOOOOOOOOOOW.
    Wie vind Geert Wilders een goede man?
    Dat is nou echt een voorbeeld van méést kloterigste klootzak van de wereld.


    I live for the applause, you will die for it.

    Shambhala schreef:
    WOOOOOOOOOOOW.
    Wie vind Geert Wilders een goede man?
    Dat is nou echt een voorbeeld van méést kloterigste klootzak van de wereld.


    Waarom voel je je zo aangevallen? Het gaat hier toch niet om jouw? Het gaat hier om die man van dat filmpje.. Misschien is het handig dat je je niet zo snel aangesproken voelt..


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    Discoverxme schreef:
    (...)

    Waarom voel je je zo aangevallen? Het gaat hier toch niet om jouw? Het gaat hier om die man van dat filmpje.. Misschien is het handig dat je je niet zo snel aangesproken voelt..
    Err, ik heb eigenlijk geen idee waar je het over hebt? Ik heb alleen een bloedhekel aan racisten omdat niet alle buitenlanders zo schoftig zijn.


    I live for the applause, you will die for it.

    Discoverxme schreef:
    (...)

    Waarom voel je je zo aangevallen? Het gaat hier toch niet om jouw? Het gaat hier om die man van dat filmpje.. Misschien is het handig dat je je niet zo snel aangesproken voelt..


    Waarom voelen jullie nl dan zo aangesproken? Het gaat toch ook niet over jullie?

    XfuckersX schreef:
    (...)

    Waarom voelen jullie nl dan zo aangesproken? Het gaat toch ook niet over jullie?
    Lol, GO YOU ;D


    I live for the applause, you will die for it.

    Shambhala schreef:
    (...)Err, ik heb eigenlijk geen idee waar je het over hebt? Ik heb alleen een bloedhekel aan racisten omdat niet alle buitenlanders zo schoftig zijn.


    Ze zegt toch ook niet dat alle buitenlanders zo zijn... Ze heeft het alleen over die man... Jij komt meteen met je reactie; als er iemand hier iets over een turk zeg dan heeft ie een probleem of wat je er ook van gemaakt hebt...
    Volgens mij begin jij dan toch echt met ruzie zoeken :x
    Phenomenon trouwens ook..


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    Ohja en BTW. Ik mag die Geert freakin' Wilders uitschelden wat ik maar wil want diegene die hem geweldig vinden, vinden dat véél onschuldige mensen dood moeten/het land uit moeten.


    I live for the applause, you will die for it.

    Shambhala schreef:
    (...)Lol, GO YOU ;D


    Thx haha.
    Ik heb eeen hekel aan zulke racisten. ik kan hier gewoon niet tegen.

    Ik begrijp mensen wanneer ze Quizlet willen verlaten omwille van idiote ruzie's ;l


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Discoverxme schreef:
    (...)

    Ze zegt toch ook niet dat alle buitenlanders zo zijn... Ze heeft het alleen over die man... Jij komt meteen met je reactie; als er iemand hier iets over een turk zeg dan heeft ie een probleem of wat je er ook van gemaakt hebt...
    Volgens mij begin jij dan toch echt met ruzie zoeken :x
    Phenomenon trouwens ook..
    Dude, wie het met Geert Wilders eens is, heeft wat tegen alle buitenlanders.


    I live for the applause, you will die for it.