• je op je hyves/myspace/facebook/netlog alleen maar foto's van jezelf hebt staan. Stiekem ben ik het daar wel mee eens, jullie dan?
    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ja. [:
    > omdat vooral die mensen die ik ken dat hebben, en die zijn juist arrogant/ijdel.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2009 - 18:47 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Uhm, ik ben het met je eens.


    You can run but not hide

    Dat vind ik eigenlijk persoonlijk niet. Al die sites dienen eigenlijk om jezelf voor te stellen en het leven rondom je. Maar als jij nu alleen jezelf wil voorstellen en geen vriendinnen van je of zo, kan dat gerust. Dat vind ik nou niet echt ijdel overkomen. Arrogant al zeker niet? oO Wel als het uitdagende foto's zijn natuurlijk, maar da's alweer wat anders.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2009 - 18:48 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik ook.
    Ik heb nooit foto's van mezelf op hyves staan. Alleen mijn profielfoto. (Nouja eigenlijk staat er nog iemand op 8D)

    Ik vind dat echt arrogant enzo.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik denk wel dat ik het daar mee eens ben.(:


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Uhm, ik heb ook foto's van vrienden erop staan, en nu denkt de halve school dat ik en één van mijn vrienden iets hebben omdat hij op meer dan de helft van de foto's staat. Maarre, over die stelling, nah. Ben ik het niet mee eens.


    History is not hatred.

    Heroic schreef:
    Ja. [:
    > omdat vooral die mensen die ik ken dat hebben, en die zijn juist arrogant/ijdel.


    Only losers can act the way you do

    Ja, er is een arrogant meisje dat even oud als mij is en die heeft verschillende foto's van haar kont (met broek, dat wel) op Netlog staan :8


    Only losers can act the way you do

    op elke foto sta ik wel:Xmaar vaak niet aleen soms ook met vrienden


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Tranquillity schreef:
    Dat vind ik eigenlijk persoonlijk niet. Al die sites dienen eigenlijk om jezelf voor te stellen en het leven rondom je. Maar als jij nu alleen jezelf wil voorstellen en geen vriendinnen van je of zo, kan dat gerust. Dat vind ik nou niet echt ijdel overkomen. Arrogant al zeker niet? oO Wel als het uitdagende foto's zijn natuurlijk, maar da's alweer wat anders.

    Roulette schreef:
    Ja, er is een arrogant meisje dat even oud als mij is en die heeft verschillende foto's van haar kont (met broek, dat wel) op Netlog staan :8

    hahaha o my god.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Tranquillity schreef:
    Dat vind ik eigenlijk persoonlijk niet. Al die sites dienen eigenlijk om jezelf voor te stellen en het leven rondom je. Maar als jij nu alleen jezelf wil voorstellen en geen vriendinnen van je of zo, kan dat gerust. Dat vind ik nou niet echt ijdel overkomen. Arrogant al zeker niet? oO Wel als het uitdagende foto's zijn natuurlijk, maar da's alweer wat anders.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Tranquillity schreef:
    Dat vind ik eigenlijk persoonlijk niet. Al die sites dienen eigenlijk om jezelf voor te stellen en het leven rondom je. Maar als jij nu alleen jezelf wil voorstellen en geen vriendinnen van je of zo, kan dat gerust. Dat vind ik nou niet echt ijdel overkomen. Arrogant al zeker niet? oO Wel als het uitdagende foto's zijn natuurlijk, maar da's alweer wat anders.


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

    Hangt er vanaf;
    Als je echt ervoor bent gaan zitten om die foto's te maken en alleen daarvan foto's hebt vind ik van wel.
    Maar als er bijvoorbeeld vakantiekiekjes met je familie, dan een foto van jezelf en dan weer een foto terwijl je weet ik veel wat aan het doen bent dan niet, denk ik. ;x


    hoi, jij bent leuk.

    Decoy schreef:
    (...)
    hahaha o my god.
    Dan staat daar zo als beschrijving: 'Mijn kontje!!!' Wtf? :'D


    Only losers can act the way you do