• je op je hyves/myspace/facebook/netlog alleen maar foto's van jezelf hebt staan. Stiekem ben ik het daar wel mee eens, jullie dan?
    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Da's toch niet? Daar dient je profiel toch voor? Om informatie over jezelf te verschaffen, dus ook je foto's? (':
    Je maakt dat profiel toch voor jezelf, niet om foto's van je vrienden erop te zetten? Lijkt me echt onlogisch.
    Maar zal wel komen doordat ik arrogant ben. (':


    Where there is a sea there are pirates...

    Jep, ik ook


    Life is hard and then we die

    Tranquillity schreef:
    Dat vind ik eigenlijk persoonlijk niet. Al die sites dienen eigenlijk om jezelf voor te stellen en het leven rondom je. Maar als jij nu alleen jezelf wil voorstellen en geen vriendinnen van je of zo, kan dat gerust. Dat vind ik nou niet echt ijdel overkomen. Arrogant al zeker niet? oO Wel als het uitdagende foto's zijn natuurlijk, maar da's alweer wat anders.


    Cowards die many times before their deaths.

    Wat voor foto's moet je er anders op zetten? :'D
    Zo'n sites dienen juist om foto's van jezelf op te zetten.
    Maar wat wél ijdel/arrogant is, is als jongens foto's van hun 'spieren' maken. :x

    Ik heb alleen foto's van mezelf op netlog/facebook/myspace enzo staan. En 1 van mij en m'n zus. Maar ik ben helemaal niet arrogant hoor. Tenzij ik je niet moet. ;x


    None but ourselves can free our minds.

    Dan ben ik dus arrogant en ijdel? Maar ik heb ook foto's van concerten en een paar van vriendinnen enzo.


    -

    Daar dienen die sites voor, toch? :')

    Bumblebee schreef:
    Wat voor foto's moet je er anders op zetten? :'D
    Zo'n sites dienen juist om foto's van jezelf op te zetten.
    Maar wat wél ijdel/arrogant is, is als jongens foto's van hun 'spieren' maken. :x


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Revelation schreef:
    Ik denk wel dat ik het daar mee eens ben.(:


    Just a simple "I love you" (: