• je op je hyves/myspace/facebook/netlog alleen maar foto's van jezelf hebt staan. Stiekem ben ik het daar wel mee eens, jullie dan?
    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Roulette schreef:
    (...)Dan staat daar zo als beschrijving: 'Mijn kontje!!!' Wtf? :'D

    Hahaha serieus hoe kansloos ben je dan. 8D Ik heb zo'n kansloos kind op hyves die zichzelf zo goed vindt die zet altijd in haar Wie wat waar: Hoi allerliefste fans.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hm, het is ook zo dat mensen alleen maar foto's van zichzelf hebben in gewoon bijna de zelfde pose. Kind, kies de mooiste en zet die er dan neer --'


    Brubl

    Decoy schreef:
    (...)
    Hahaha serieus hoe kansloos ben je dan. 8D Ik heb zo'n kansloos kind op hyves die zichzelf zo goed vindt die zet altijd in haar Wie wat waar: Hoi allerliefste fans.
    Heel kansloos :'d Hahaha, serieus? Last van teveel zelfvertrouwen ofzo? :'D


    Only losers can act the way you do

    Roulette schreef:
    (...)Heel kansloos :'d Hahaha, serieus? Last van teveel zelfvertrouwen ofzo? :'D

    Serieus, ze zit bij mij in de klas en is zo'n sletje. Serieus niet normaal, gaat ze erin zetten wat ze heeft meegemaakt en over andere praten. Stoer doen en zeggen dat ze niet bang is voor mij en vriendinnen van me ofzo.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    WILLIAM schreef:
    Hangt er vanaf;
    Als je echt ervoor bent gaan zitten om die foto's te maken en alleen daarvan foto's hebt vind ik van wel.
    Maar als er bijvoorbeeld vakantiekiekjes met je familie, dan een foto van jezelf en dan weer een foto terwijl je weet ik veel wat aan het doen bent dan niet, denk ik. ;x

    Inderdaad. Waar ik al helemaal niet tegen kan is dat ze een eigen map hebben -op hyves- met als titel: Ik:$ of Shireen -evenmijnnaam- of It's me(L) etc.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Decoy schreef:
    (...)
    Serieus, ze zit bij mij in de klas en is zo'n sletje. Serieus niet normaal, gaat ze erin zetten wat ze heeft meegemaakt en over andere praten. Stoer doen en zeggen dat ze niet bang is voor mij en vriendinnen van me ofzo.

    Stiekem is ze heel onzeker. En ze is trouwens een hoer, omdat ze na Dion gelijk al weer met Dylan had.


    Brubl

    Roulette schreef:
    (...)Dan staat daar zo als beschrijving: 'Mijn kontje!!!' Wtf? :'D

    Geef is (krul)


    - hoi ;D

    Mh, eigenlijk ben ik het daar niet mee eens.
    Een beetje wel, maar niet echt eigenlijk. _O_


    - hoi ;D

    Kàn. Maar vast niet alle jongens zijn zo. Ik ken jongens met ook vooral foto's van hunzelf en die zijn niet arrogant.
    Hun vinden mij ook ni arrogant ..
    Ookal heb ik zó veel foto's nog niet .. vind ik!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Hmm, best wel jah.
    Maar dan vind ik het vooral dom om de foto dan 'lelijk:$!!' te noemen. Want als je hem echt zó lelijk vindt, zet je hem niet op internet. Meer iets van: ik wil reacties dat het wél een leuke foto is.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    undercover schreef:
    (...)
    Stiekem is ze heel onzeker. En ze is trouwens een hoer, omdat ze na Dion gelijk al weer met Dylan had.

    Ja inderdaad, gewoon een stomme slet.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    MERELKLAAS schreef:
    (...)
    Geef is (krul)
    http://nl.netlog.com/Machoefeltjee_/photo/photoid=82265882&surr=0#photos Haha :'D


    Only losers can act the way you do

    Tranquillity schreef:
    Dat vind ik eigenlijk persoonlijk niet. Al die sites dienen eigenlijk om jezelf voor te stellen en het leven rondom je. Maar als jij nu alleen jezelf wil voorstellen en geen vriendinnen van je of zo, kan dat gerust. Dat vind ik nou niet echt ijdel overkomen. Arrogant al zeker niet? oO Wel als het uitdagende foto's zijn natuurlijk, maar da's alweer wat anders.

    ik ben het 100% met je eens ^^


    I solemny swear i am up to no good

    Tranquillity schreef:
    Dat vind ik eigenlijk persoonlijk niet. Al die sites dienen eigenlijk om jezelf voor te stellen en het leven rondom je. Maar als jij nu alleen jezelf wil voorstellen en geen vriendinnen van je of zo, kan dat gerust. Dat vind ik nou niet echt ijdel overkomen. Arrogant al zeker niet? oO Wel als het uitdagende foto's zijn natuurlijk, maar da's alweer wat anders.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik vind die manier van denken raar. Er zijn zat mensen die vinden dat vrouwen wat meer zelfvertrouwen moeten hebben en nu uiten ze dat, wordt het arrogant gevonden. People, I've lost the fucking line. Ik zie fotografie als kunst.

    Ik vind dat ik gerust over een foto van mezelf mag zeggen: Daar sta ik er goed op! zonder dat mensen me met een opgetrokken wenkbrauw aankijken. Wie heeft nou nooit eens lopen denken bij een foto waar staat 'lelijk he?' dat de poster hem er dan niet op moet zetten als hij/zij hem zelf zo lelijk vindt? Zeg dan gewoon eerlijk dat je hem mooi vindt.

    My question is: waarom wordt dit arrogant/ijdel gevonden want je doet niet meer dan jezelf promoten op sites die ervoor bestemd zijn.


    No growth of the heart is ever a waste