• Jaa mensjes ,
    Ikke moet voor morgen Hèèèèèèèèèèèèèèl veeeeel van wiskunde afhebben ,und ik bn bij 44 fseu X'D en daarbij hb ik ook nog eens de helft overgeslagen ,,wnt ik liep zwaar achter en toen bn ik van 25 naar 40 gesprongen fseu X'D En nu hb ik geen zin om dat te maken ,en de vorige keer had ik sogenaamt mijn sgrift vergeten ,But nu .. Bn ik dus gwn zo zwaar genaait xD


    Crack a bottle

    Shitt, ik moet nog beginnen leren xd


    We'll never be as young as we are tonight

    ><


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    Haha heb k ook xD I hate maths! En heb voor morgen ook hw, maar k heb geen zin! :P

    xxx B(K)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Whi. Ik blij da ik geen wiskunde op school krijg en morge geen school heb ^^

    ik heb morgen toets Eng
    Heb niet geleerd omdat ik mn boek niet bij had xD
    En ik wist het trouwens ook niet xD En dat is mss een beetje mn eigen fout ^^ Ik schrijf mn agenda niet meer in enzo >.<

    Oh Ashje,,
    Wel braaf je huiswerk maken hè! x]
    Achterlopen is niet goed! (N)

    Owh kut.. Ik moet ook nog 20 wiskunde dingen maken voor morgen.. Ö
    Nouja. Dan maar weer na blijven. want ik heb ook geen zin om 't nu te doen x]


    Winter is coming.

    schrijf over van een vriendin doe ik ook :Y)


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    aargh , ik ken dat probleem (nerd)
    morgen so wiskunde, (hellupp!)


    -ik denk dat ik Gustav zie , maar ik wil Bill zien!-

    arme ash:(... dat is idd kut (heb ook wel eens in een weekend 1 heel hoofdstuk wiskunde moeten maken, stomme leraren:@)


    I am an idiot, I move.

    Heb ik ffe het voordeel dat ik voor koken geen hw moet maken. But ik heb voor donderdag ook ene taak wi en ook een toets te leren en dan heb ik er nog 2 die dag.

    Ik heb morgen een overhoring van wiskunde

    tis zo hatelijk als je er nix van verstaat!


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]