• Na aanleiding van mijn storie: Illusions gaan BarbieKiller en ik een storie schrijven over hetzelfde idee maar met een andere verhaallijn.
    Maar nu vroegen wij ons of over wie lezen jullie het liefst een storie?
    Edward/Carlisle/Emmet/Jasper?

    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    LIZEPIET schreef:
    Ik heb New Moon nog niet gezien, dus dat beeld heb ik niet :'D


    Ik raad je aan om je ogen dicht te doen, als het stukje komt.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik zou voor Carlisle gaan. Of Jasper.
    En Renée, ik snap jou niet :o Eerst vond je Edward zo leuk en nu opeens niet meer?

    [ bericht aangepast op 6 dec 2009 - 19:49 ]

    Shenanigan schreef:
    Ik zou voor Carlisle gaan. Of Jasper.
    En Renée, ik snap jou niet :o Eerst vond je Edward zo leuk en nu opeens niet meer?

    Hahah dat komt door mijn new moon trauma, als je hem hebt gezien. Jeetje dat borsthaar. Bah.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik ga een foto zoeken. :Y)


    All was well.

    Decoy schreef:
    (...)
    Hahah dat komt door mijn new moon trauma, als je hem hebt gezien. Jeetje dat borsthaar. Bah.

    Ik heb hem gezien _O_

    Shenanigan schreef:
    (...)
    Ik heb hem gezien _O_

    Hahaha, dan begrijp je mijn trauma vast wel? _O_


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    (...)
    Hahaha, dan begrijp je mijn trauma vast wel? _O_

    Ongeveer ja :Y) Maar ik zou voor Carlisle gaan, want die is het leukst eigenlijk _O_

    Shenanigan schreef:
    (...)
    Ongeveer ja :Y) Maar ik zou voor Carlisle gaan, want die is het leukst eigenlijk _O_

    Stiekem vindt ik Jasper toch wel het leukt. Hij lijkt zo lekker op Sweeny Todd :R En Carlisle is ook wel knap ja.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    (...)
    Stiekem vindt ik Jasper toch wel het leukt. Hij lijkt zo lekker op Sweeny Todd :R En Carlisle is ook wel knap ja.

    Ja en Sweeney Todd is leuk :9~ Die wordt toch gespeeld door Johnny Depp huh?

    Shenanigan schreef:
    (...)
    Ja en Sweeney Todd is leuk :9~ Die wordt toch gespeeld door Johnny Depp huh?

    Jaa, volgens mij wel. Al vind ik Johnny Depp buiten zijn piraten en sweeney todd outfit echt niks xd'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Zo erg is het heus niet? :')


    All was well.

    Decoy schreef:
    (...)
    Jaa, volgens mij wel. Al vind ik Johnny Depp buiten zijn piraten en sweeney todd outfit echt niks xd'

    Thehee, ieder zijn smaak :') Maar als je Jasper de leukste vind, neem je die toch gewoon?

    Shenanigan schreef:
    (...)
    Thehee, ieder zijn smaak :') Maar als je Jasper de leukste vind, neem je die toch gewoon?

    Ja we doen nu twee personen en ik mag Jasper :9~


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Weetje wat? Doe maar Emmett voor de verandering. (A)


    And now we're counting down to Phase Zero.

    En de andere Edwaaaaaaaaaard! :o


    All was well.