• Zoals sommige wel weten luister ik al behoorlijk lang naar de muziek van Emilie. Ik heb al vaker contact met de dames gehad en ze zijn stuk voor stuk heel erg speciaal voor me. Gewoon herkend worden na elkaar een jaar niet meer gezien te hebben. Dat wil toch wel zeggen dat ik een hele speciale indruk bij ze achtergelaten heb.

    In dit verhaal staat hoe ik maandag ervaren heb. Wat er allemaal gebeurd is en hoe heerlijk die dag voor me was en overduidelijk waarom ik die dag nooit meer vergeten zal. Ik heb een tijdje problemen gehad met Aprella. Ze is heel speciaal en betekent net zoals Veronica ontzettend veel voor me… We hebben een gesprek gehad en we hebben het over gehad. We hebben gepraat en geknuffeld. En ik heb gehuild, hahah loser dat ik ben :’D. Maar het gaat erom dat alles weer goed is tussen ons.

    Nieuwsgierig naar wat ik maandag allemaal meegemaakt en ervaren heb? Neem dan een abo op mijn mini story ‘Best Safety lies in Fear’.

    Dit is een verslag, gewoon gebeurd zoals ik het opgeschreven heb dus. Weer een van mijn avonturen die mijn nog meer maakt tot de persoon die ik van binnen ben. We hebben samen gelachen, geknuffeld, gedanst, gezongen en gehuild. Ik weet zeker dat het jullie net zo zal raken en ontroeren als het dat met mij deed!

    Vandaag of morgen zullen de eerste delen online komen!!

    xxx.


    Best Safety lies in Fear.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik neem Abo:Y)


    Imperfection Is Beautiful

    Je hebt me nieuwschierig gemaakt (krul)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ravel schreef:
    Je hebt me nieuwschierig gemaakt (krul)
    Mij ook! Ik heb abo genomen :'D


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ik heb er alvast een abo op =)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ravel schreef:
    Je hebt me nieuwschierig gemaakt (krul)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Hahah volgens mij moet ik vaker zo'n intro's schrijven. Iedereen neemt spontaan een abbo :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik heb een abo genomen, ik wil 'm lezen! <3


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Suffer schreef:
    Ik heb een abo genomen, ik wil 'm lezen! <3
    Ga zo beginnen met oploaden. Maar ik weet niet hoelang ik de hoofdstukken zal maken -t verhaal is wel nog niet af-


    Wie du mir, so ich dir.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik ben abo nummer 10.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik ga hem volgen (:


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Chiyo schreef:
    Ik ga hem volgen (:
    Gheheh goedzo :Y)(flower).


    Wie du mir, so ich dir.

    Weer prachtig geschreven, ik wist niet dat je zo goed contact met ze had! Nou ken ik je verder ook niet...


    Tell me no stories and I'll tell you no lies.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2010 - 18:56 ]


    Wie du mir, so ich dir.