• De film is gebasseerd op het boek geschreven door Kluun ....Ik ben er gister geweest , ik zal het even vertellen ...

    Mijn beste vriendin en ik hadden dus de kaartjes gehaald , en voor dat de 3e voorstelling begon was de 2e net afgelopen , dus wij staan al helemaal vooraan zodat wij als eerse naar binnen konden , dus de 2e voorstelling was afelopen , en wij zagen alle mensen uit de zaal komen , ale vrouwen met natte ogen en rode wangen van het huilen , ik wist al dat het een huil film zou zijn , dus wij mogen eindelijk naar binnen , en de film begind ....

    Dus de film is bijna afgelopen het einde dus , beginnen mijn beste vriendin en ik te huilen , en die vrouwen/meisjes naast ons ook .. echt die film is zo zo mooi echt geweldig , bijna iedereen zat te huilen , en die film krijgt van mij 5 sterren ..wow ..

    Dus wie heeft of gaat de film 'Komt een vrouw bij de dokter' nog zien of al gezien ???

    (H)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Ik heb 'm' verkeerd geplaatst kan dat worden veranderd ???


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Ik wil hem nog zien! Hij lijkt mij erg goed. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Die wil ik ik nog zien^^


    -

    Hij staat bij "Film" nu. (nerd)


    "I shut my eyes in order to see.'

    ik wil die zien, alleen niemand wilt met mij mee xd


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ik wil hem ook zien!!


    I live in myn own Cinderella story .

    Ik ga er nog heen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb hem nog niet gezien. Maar iemand dat ik ken ging hem zien. En blijkbaar vindt iedereen die film echt zo mooi ö Dus ik wil hem best wel zien want het maakt me benieuwd.

    Ik huil heel snel bij films dus ik denk niet dat ik hem wil zien, al lijkt hij me wel heel mooi.


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    Ik wil hem ook nog zien! (':


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik wil hem zien (:


    Never run out of reasons to smile...

    Mwah, mij leek het niet zo'n hele leuke film =x

    Ik wil hem wel zien, maar niet in de bioscoop.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik heb het boek gelezen en daar moest ik van huilen, vooral omdat die man dat allemaal echt meegemaakt heeft en het allemaal eerlijk is nzo. Ik denk niet dat de film op kan tegen het boek eerlijk gezegt. Ik huur hem wel als hij op dvd is, maar ik vind het zonde om mijn geld er nu aan uit te geven.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Blondine schreef:
    Ik wil hem wel zien, maar niet in de bioscoop.


    Protège moi de mes désirs.