• Oke, naja, ik had dus na een jaar eindelijk weer normaal contact met m'n ex.
    Ik vond het vet gezellig, we hadden vet leuke gesprekken gewoon zoals vroeger enzo alleen dan zonder liefdesgedoe.
    En nu is iemand er op de een of andere manier achter gekomen dat wij weer normaal met elkaar omgingen en heeft een anoniem mailtje gestuurd naar de vriendin van mn ex.
    Daarin staan dus de grootste onzindingen, waar helemaal niets van klopt enzo, en, nja.
    Nu wilt ze dus dat hij geen contact meer met me heeft.
    Echt like, wtf?
    Hij was de laatste tijd echt vet cool, en we hadden leuke gesprekken enzo, en nu, omdat zij hem niet kan vertrouwen, of mij? mag ik hem niet meer spreken.
    Ik vind het niet eerlijk, hij is gewoon een vriend voor me, en ze lijkt het niet te geloven. Echt onzin dat ze denkt dat ik hem terug wilt! Ik heb al 1 jaar lang een nieuwe leuk vriendje waar ik ontzettend veel van houd.

    Echt ik baal zo ontzettend, ik ben nu een vet goeie vriend kwijt :(


    Life is hard and then we die

    Face to face uitpraten, en niet eerder weg gaan tot dat jij jouw 'zegje' hebt gedaan. Luister goed naar elkaar, en als hij het dan nog niet wilt, dan is hij het niet waard ~

    ILOVENAOM schreef:
    Face to face uitpraten, en niet eerder weg gaan tot dat jij jouw 'zegje' hebt gedaan. Luister goed naar elkaar, en als hij het dan nog niet wilt, dan is hij het niet waard ~


    I need you like a heart needs a beat

    ILOVENAOM schreef:
    Face to face uitpraten, en niet eerder weg gaan tot dat jij jouw 'zegje' hebt gedaan. Luister goed naar elkaar, en als hij het dan nog niet wilt, dan is hij het niet waard ~

    Nouja, hij is het probleem niet. Hij wilt wel. Hij heeft zelfs gezegd dat ik hem dan maar moest mailen, want dat kon hij tenminste verwijderen. Maar ik vind het gewoon niet eerlijk. Ik bedoel, alsof ik hem zou afpakken van haar. Zij is degene die hem van mij heeft afgepakt. Als er iemand is die ze moet wantrouwen, dan is het hem.


    Life is hard and then we die

    Dat is vet kloote lijkt me :(
    Een stuk hout helpt altyd goed hoor (A)
    (volg mijn adviese nooit op ben maar 11 is niet goed voor je)


    All those things that you desire, you will find here in the fire.

    xLittleWolf schreef:
    Dat is vet kloote lijkt me :(
    Een stuk hout helpt altyd goed hoor (A)
    (volg mijn adviese nooit op ben maar 11 is niet goed voor je)
    Tis wel effectief haha XD


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Nouja, hij is het probleem niet. Hij wilt wel. Hij heeft zelfs gezegd dat ik hem dan maar moest mailen, want dat kon hij tenminste verwijderen. Maar ik vind het gewoon niet eerlijk. Ik bedoel, alsof ik hem zou afpakken van haar. Zij is degene die hem van mij heeft afgepakt. Als er iemand is die ze moet wantrouwen, dan is het hem.

    Mail hem alles, dat lucht op. Vertel hem wat je voelt, etc. ~

    Stuur een mail naar haar dat je het nergens op vind slaan en dat jullie alleen vrienden zijn. Leg gewoon de situatie uit.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik zou hem ook mailen en alles erin zeggen.
    Desnoods stuur je een mail naar dat meisje, waarin je zegt dat je het zever vind dat je niet meer met hem mag praten.
    Ik hoop voor je dat het allemaal terug goedkomt!


    Never run out of reasons to smile...