• Haaaaay,

    Pfff om helemaal gek van te worden. Ik zit in 5VWO en ik wordt helemaal gek van mijn school, bijna elk vak geeft een PO op. En naast de PO's heb ik ook nog eens grote toetsen en mondelingen + moet ik zo'n 4 boeken uitgelezen hebben in 4 weken. AAAAH ik wordt gek :(( Vooral voor biologie is het PO onmogelijk groot; ik moet een ecosysteem beschrijven in een park en dat bijhouden en allemaal experimenten doen... Heel saai, dus.

    En hoe is het met jullie qua drukte op school, de laatste weekjes? (geldt natuurlijk niet als je net examen hebt gedaan of nog bezig bent met examens)

    X


    P.S. Met PO bedoel ik Praktische Opdracht, he guys ;)

    [ bericht aangepast op 24 mei 2011 - 20:54 ]


    Here & Now

    Ik moet nog twee DELFexamens doen, verder heb ik nog een toetsweek, ik heb ook nog hemelvaart&de dag na hemelvaart; dus dan ben ik vrij. Verder nog repetities, en werkstukken maken. Oh en pinksteren, en dan ben ik ook vrij. En nog een schoolfeest, en ik moet nog 2 boeken lezen.
    Nouja, ik red het wel denk ik. (:


    Opgeven is geen optie.

    Mwah t valt wel mee qua drukte (; verder heb ik ook nog een week vrij en dan is er nog pinksteren en een studie dag,.. (';


    Only those who listen can hear

    DELFexamens? :$


    Here & Now

    Bij mij is het verslagen, verslagen, verslagen lol
    Ik moet nog drie verslagen afmaken voor maandag over twee weken :')


    As travars

    Arceus schreef:
    DELFexamens? :$


    Jua, een.. *zoekt op internet voor hele betekenis*
    'Een officiël Frans taalexamen die overal op de wereld worden afgenomen. Het diploma is internationaal erkend en geldt voor het leven.'
    Nouja, dat dus, onderverdeeld in een spreek- en schrijfvaardigheid. Ik ga nu voor A1. ;P


    Opgeven is geen optie.

    Ja hier ook zo iets, alleen is de tijd vande PO's nu een tijdje geleden.. maar nog wel een aantal HD's en andere verslagen voor de laatste paar weken!
    Veel succes ermee (:

    Geen po's meer hier, alleen nog een wiskunde examen morgen. En dan heb ik vakantie 8D

    Maar ik snap je wel. Ik had t dit jaar ook echt druk voor de examens. Alle vakken moesten hun laatste stof behandelen, kreeg je echt heeel veel in een keer -.-

    Maar veel succes, t lukt vast wel (;


    Inspiration can hit you any time

    Morgen nog een eindexamen tekenen en ik ben als het goed is eventjes klaar met school.


    ars moriendi

    Ja ik zit ook in vwo5 en ik weet he-le-maal hoe je je voelt o.O


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik heb er deze week 3 die ik moet afhebben, volgende week 1 en die week erop 2. Dus ik ben ook hartstikke druk ermee :O Tijd van het jaar denk ik xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb een wiskunde PO (van 18 kantjes!), een scheikunde PO en een biologie PO. Verder nog 2 verslagen voor natuurkunde en een video-opdracht voor CKV. Deze week heb ik 5 toetsen staan. Vorige week 6. Dat waren mijn drukke weken en daarna heb ik weer even niets, dus dan kan ik rustig aan die PO's werken :') We krijgen nog wel wat toetsen, maar het valt allemaal wel mee.
    Tja, ik zal het wel redden hoor. Gewoon goed je best doen en dan komt alles goed :')


    To live would be an awfully big adventure

    Alleen een PO voor ANW, maar heel veel toetsen daarnaast. 4 VWO hier (:


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."