• Oké, omdat het zich toch wel op school afspeelt denk ik dat het hier hoort!


    Ik&Isa zijn beide verliefd op de zelfde jongen, dat gaat welg oed, wij denken van O dit wordt een super jaar maar na gisteren (6 november 2008) is er compleet verkloot omdat;

    LEES EFFE!!


    1)-waarom er gisteren geen nieuw deeltje was,

    2)-wat er nu momenteel door mijn hoofd gaat,



    1) Oké, ik(&Isa) zijn dus verliefd op een jongen bij ons op school, nou woensdag(5 november 2008) Had Isa een gesprek met Ben, moest zij van Wendy zeggen dat ze eens moest lachen naar die twee kleine meiskes da altijd zitten te kijken (ik&Isa dus) Dus hij zeggen dat hij het wel gaat doen, oké dus gisteren (6 November 2008) Wij weer kijken hij lacht, en ik denk dat zijn vrienden hadden gevraagt wie dat wij waren of zo, hij wijzen, zei een vriendin van ons ook dat Ben tegen haar had gezegt dat wij (ik&Isa) kleine en irritante kinderen zijn en stalkgedrag vertonen, dus wij pissig wezen, ook omdat hij tegen ons zegt dat hij wel kinda funny vindt en het hem niets uitmaakt, like;als hij zou zeggen dat hij het niet leuk vindt wij het niet zouden begrijpen. Dus ik&Isa een briefje schrijven tijdens anatomie met de vraag tegen wie hij doet zoals hij is, tegen Isa&mij of tegen die vriendin, zijn vrienden deden toen al heel de dag super irritant tegen ons, like; oké dat maakte ons niets uit, Fre is dan toch nog best grappig. Dus ik die brief gaan afgeven, komen die vrienden effe later met een brief zeggen dat die brief van Ben was, wij die brief lezen, was die helemaal niet van Ben, stond er een nummer bij maar die bleek van de Jonas te zijn, Ben zijn beste vriend. Dus Isa een berichtje sturen hey Jonas, valt niet op hoor dat dit niet Ben zijn nummer is of toch zoiets in die aard. Jonas natuurlijk niet terug sturen, nu vraag je, je vast af, oké hoe weten jullie zo zeker dat die brief niet van Ben is? 1)het is een wijvengeschrift. 2)Femke zit bij hem in de klas en zij had het gezien dat Ben die niet schreef. 3)op de voorkant was een andergeschrift dan op de andere kant. 4)Tom had tijdens oudercontact gezegt dat die brief niet van Ben kwam. Oké ik&Isa dus nog pissiger, mogen we naar huis, ik ga met de bus maar ga altijd met Isa mee naar de fietsenstalling omdat we Ben dan nog zouden zien, dus ik dat toen ook gedaan, loop ik voorbij Ben en die hoop, iedereen ineens beginnen roepen van ieeuw Ben enz om mijn aandacht te krijgen. Ik niet reageren, ik gewoon doorlopen, niet veel latern fietsen daar zo twee bitchezz van bij Ben in de klas voorbij, zeiz eggen dat ik de groetjes heb van Ben, like;yeah right! Dus vandaaf (7 november 2008) niets aan de hand op school, komt die vriendin weer naar ons zegt ze dat Ben tegen haar heeft gezegt dat hij het allemaal niet meer begrijpt, like;wij wel of wat? Maar nu ga ik dus vragen aan Ben wat er aan de hand is via msn.

    2) Ik voel mij nu ongeloofelijk kut, het is net alsof ik niemand nog kan vertrouwen! Gewoon, ja, hoe dat ze nu op school doen tegen ons, ik vind het echt niet leuk meer!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Mee j het dat je school haat? Nou ik ook:Y) Mijn leekracht van Latyn is echt nietnormaal! Like, ik versprak medaarnet roept ze tegen my; Annelies! leer leze! Daar staat geen mensen maar menen! Koop anders maar een brilletje!' En tegeniemad anders deed ze dat dan niet >,<
    Bt ik an je niet echt helpen want zit zelf met problems... SORRY.

    Mee j het dat je school haat? Nou ik ook:Y) Mijn leekracht van Latyn is echt nietnormaal! Like, ik versprak medaarnet roept ze tegen my; Annelies! leer leze! Daar staat geen mensen maar menen! Koop anders maar een brilletje!' En tegeniemad anders deed ze dat dan niet >,<
    Bt ik an je niet echt helpen want zit zelf met problems... SORRY.


    mja het is gewoon, hallo, met gevoelens spelen is toch niet leuk en al helemaal niet om mee te lachen, wat doen zijn vrienden, ze lachen er eens effe mee en spelen met onze voeten! Ik bend us echt zo pissed off hé!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson