Nog nodig? -grinnik- ;'DD
Naam (Volledig): Skar McCartney.
Leeftijd (vanaf 18): 20
Foto: Deze, deze, of deze
Karakter: Meestal in een goed humeur, vrolijk, houdt van feesten, is eerder een meeloper dan leider, chaoot, melig.
Tekstje
Ghalleuw. Ik ben Skar McCartney, zus van Skandar McCartney. Ik en mijn zuster zijn helaas niet zo heel erg, ook al volg ik haar dan toch meestal wel. Mijn zusje werd altijd als het perfecte kind van het gezin gezien, en ik was het zwarte schaap. Mijn leven is verder niet zo heel interessant, ik ben meestal wel vrolijk en melig, en ik ben een echte chaoot. Ik raak alles kwijt. Waarom ik Ashley's BFF zou moeten worden is simpel, ik kick ass. Met mij valt pas echt plezier te beleven.
&nd
Naam (Volledig): Skandar McCartney.
Leeftijd (vanaf 18): 18.
Foto: Deze, deze, deze of deze
Karakter: Neemt dingen altijd heel serieus, maar kan wel tegen een grapje. Vechter, puzzelaar, houdt van raadsels, geeft altijd het uiterste, avonturier, sporter. Houdt niet echt van feesten, maar doet voor de gezelligheid toch meestal wel mee. Studeert nog, en volgt dat momenteel via de computer, gezellig, praat over alles meestal wel mee, houdt van films, en van muziek, ware leider en volgt altijd haar instinct, en is netjes.
Tekstje
Hello.
Ik ben Skandar McCartney, een 18-jarige studente. Momenteel volg ik mijn studie via internet om mee te kunnen doen aan dit programma, want ik wil ondanks mijn studie dol graag de BFF van Ashley worden. Ik heb mij jaren geleden al afgezonderd van mijn oudere zus, Skar. Zij is totaal anders dan ik. Ik ben netjes, zij is een chaoot, ik ben meer een leider zij een volger. Ik denk meestal wel goed na over de dingen die ik doe of zeg, maar uiteindelijk volg ik toch altijd mijn instinct. Verder sport ik ook vaak, ik doe aan basketbal én fitness, maar binnenkort zal ik daarmee stoppen, want ik heb meer vrije tijd nodig. Ashley zou mij moeten kiezen omdat ik weet wat leven is. Niet dat ik zeg dat de anderen dat niet weten, maar ik weet toch wel zeker dat het leuker is met mij dan met hun. Ik ben een echte avonturier, doorzetter en filmfan, dusja. Kies mij!
[ bericht aangepast op 2 dec 2009 - 15:59 ]
Rose houdt van Renée&Benjamin . <3