• Ashley Greene is na de opnames van Twilight en New Moon eenzaam geworden. In tegenstelling tot haar mannelijke collega's zoekt ze geen gezelschap in de liefde, maar juist met een nieuwe beste vriendin.
    En je kan je nu opgeven op Ashley Greene's nieuwe BFF te worden! Daarvoor moet je hetvolgende invullen.

    Naam (Volledig):
    Leeftijd (vanaf 18):
    Foto:
    Karakter:
    Tekstje (Inclusief waarom jij AG's nieuwe BFF moet worden):

    Ik zoek 20 meisjes!
    - Felicia Drew
    - Rose Shira Alléy Dixon
    - Naomi Alyssa Hailey
    - Brodie Brandy Hogan
    - Liv Lauren James
    - Nicola Sharifa Cain
    - Renée Lisa Stewart
    - Chantou Chantelle Tenerifé
    - Emilly Moore
    - Linh Fie Eva Bayers
    - Susan Hill
    - Kim Maria Jones
    - Nathalie Hannah Swalk
    - Eloise Jane Marcks
    - Noah Jemby
    - Ambrose May Vendetta
    - Skandar McCartney
    - Skar McCartney
    -
    -

    [ bericht aangepast op 2 dec 2009 - 21:59 ]


    Your make-up is terrible

    - Felicia Drew
    - 21 jaar
    - foto
    - melige , kan heel goed domme opmerkingen maken ( ik steek het op m'n blond zijn) , rookt , vegetariër , onhandig ,altijd positief , secretly een nerd :$

    - Felicia Drew is hier ..
    Ik haat inleidingstekstjes weet je dat? Het is alsof je jezelf moet verkopen of je moet voorstellen aan het blad papier die voor je ligt :S

    Ik ben dus zoals eerder vermeld Felicia Drew , 21 jaartjes & nogal volgestopt met droge humor al zeg ik het zelf (A) Voor de rest ben ik niet bijster interesant ofzo ..

    Uhm , waarom ik mijn kans waag? Ashley der stijl is om te bewonderen , haar acteertalent om jaloers op te zijn en vriendinnen kun je nooit genoeg hebben. Alleen een beste vriendin is moelijk te vinden dus moet je die overal zoeken. Dus ook op tv programma's?

    Und dah titel est bien

    (A)

    [ bericht aangepast op 30 nov 2009 - 23:27 ]


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Naam (Volledig): Rose Shira Alléy Dixon.
    Leeftijd (vanaf 18): 19
    Foto: Deze, Deze of Deze
    Karakter: Vrolijk, vaak melig maar kan ook heel serieus zijn, erg gesteld op haar vrienden, zelfverzekerd, kan goed voor zichzelf op komen, houdt van dieren.
    Tekstje
    Hellooh.
    Nou, ik ben dus Rose Shira bladiebla. Noem me maar gewoon Rose of Shira. Ik ben net 19 jaar geworden, en ik zou echt héél graag de nieuwe Bff van Ashley Greene willen worden. Ik ben een echte filmfan, houd van muziek, en teken graag. Erg veel heb ik niet over mezelf te vertellen, want ik schep niet graag op. Ik heb zo mijn mijn mindere kanten, en mijn goede kanten. Ciao <3.


    En de titel is goed.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2009 - 6:59 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Naam (Volledig): Naomi Alyssa Hailey
    Leeftijd (vanaf 18): 20
    Foto: Naomi
    Karakter: Aardig, spontaan, vrolijk, koppig, nieuwsgierig, romantisch, creatief.
    Tekstje (Inclusief waarom jij AG's nieuwe BFF moet worden):

    Hee mensen,, Naomi Alyssa Hailey hier, but you can call me Naomi.
    Ik ben 20 jaar, bijna 21 en I love Ashley Greene! Niet lesbisch natuurlijk, maar ik wil ontzettend graag haar nieuwe BFF worden!!
    Verder hou ik van muziek, films, tekenen... Ben ook wel creatief, al zeg ik het zelf.
    En ik ben ontzettend bang voor spinnen. Heb je wel eens dat je naast je kijkt en je ziet een spin naast je hoofd? Dat heb ik altijd!! Te erg. Nou ja, schijt aan die spinnen.
    Ik heb honger en ga zo eten. Oh ja, dat ook ff nog. Ik eet echt heel veel, hoe het komt weet ik niet. Maarja, moet er mee leren leven (al vind ik het zelf niet erg).
    xKusje


    Everyone wants happiness, no one wants pain, but you can't make a rainbow, without a little rain <3

    Mag ik er nog meer bedenken? (nerd)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ja, waarom ook niet.


    Your make-up is terrible

    Naam (Volledig): Brodie Brandy Hogan.
    Leeftijd (vanaf 18): 21
    Foto: Deze of Deze
    Karakter: Creatief, aardig, optimistisch, vrolijk, houdt van gezelschap en werkt het liefst in een team. Kan ook arrogant doen, maar is dat meestal niet. Erg gesteld op haar familie en vrienden, romantisch, koppig, houdt van zowel studeren als feesten.
    Tekstje
    Hiyaa!
    Ik ben Brodie. Ik ben een vrolijke 21-jarige vrouw die zowel van feesten houdt als van studeren. Ik ben veelzijdig, hou van verschillende dingen maar dan vooral van muziek. Met mij kun je lol maken én serieus doen. Ik studeer momenteel nog, en omdat ik mee doe aan dit programma volg ik het via internet. Verder heb ik niet zo erg veel interessants meer te vertellen, dus tja. Als je me ziet zul je me vast wel leren kennen.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2009 - 13:38 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Naam (Volledig): Liv Lauren James.
    Leeftijd (vanaf 18): 25
    Foto:1 of 2
    Karakter: Avontuurlijk, ware feestbeest, kent haar grenzen, houdt van stappen, houdt van gevaar, kan maar moeilijk serieus doen, weet wat ze wilt, koppig, en houdt niet van mensen die alleen maar zeuren.
    Tekstje :
    Well, hi there.
    Liv is de naam. Ik ben 25, en al bijna weer 16. Ik ben een echte avonturier, en kan dan ook bijna nooit stil zitten. Ik schaam me totaal nergens voor, want ik ben wie ik ben en wat iedereen daarvan denk kan me geen reet schelen. Waarom ik Ashley Greene's nieuwe BFF zou moeten worden? Ik heb iemand nodig die er voor me kan zijn wanneer ik haar nodig heb, en ik denk dat zij ook zo'n iemand zoekt die er altijd voor haar zal zijn. Verder ben ik een echte kletskous, en kan ik goed geheimen bewaren. See ya!


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Mag ik wat rare types verzinnen? -grinnik-


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    1tje dan x'D
    Anders bestaat de lijst straks ut 18 mensen van jou, en 2 van anderen x'D

    [ bericht aangepast op 1 dec 2009 - 13:50 ]


    Your make-up is terrible

    x3 Loik toch ;3 Dan maak ik extra veel kans om te winnen. Maarnee, dat vind ik zielig. Nog eentje, en dan zal ik (proberen te) stoppen ;'DD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Naam (Volledig): Nicola Sharifa Cain.
    Leeftijd (vanaf 18): 24
    Foto: Klik of Kliek
    Karakter: Pessimistisch, ziet nooit het goede van mensen in alleen maar hun negatieve kanten, haat dieren, huilt vaak, heeft afwisselende humeuren.
    Tekstje (Inclusief waarom jij AG's nieuwe BFF moet worden):
    Ik moet Ashley's nieuwe BFF worden omdat ik het verdien. Ik heb nog nooit iemand gehad die om me gaf, en dat heb ik echt nodig. En zij zoekt iemand die er altijd zal zijn voor haar, die haar altijd steunt en helpt en dat is wat ik kan. That's why.

    -Gespleten persoonlijkheid + is stiekem een moordenaar die alleen Ashley Greene uit de weg wilt ruimen.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Haha, die is wel geniaal.


    Your make-up is terrible

    Gha, (nerd)
    Maar maar maar, je moet snel beginnen met schrijven :9~:9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik ben al begonnen ^^ Maar ik ga het pas online zetten als alle 20 meisjes er zijn.


    Your make-up is terrible

    Hmpf.
    Maar,
    damn dat kan nog lang gaan duren aangezien heel veel tot 3 uur school hebben ._.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3