• Pff ik geraak maar niet in slaap.
    Zijn er hier nog mensen die soms echt niet in slaap geraken maar toch moe zijn? Wat doen jullie dan om in slaap te geraken?


    Live Your Life

    Nee, ik had dat vroeger altijd. Dat kwam omdat ik veel huiswerk had, gespanne was, ruzie had met vrienden en ouders. Maar nu ik dat allemaal niet meer heb slaap ik ook gewoon normaal. Dus misschien dat dat het is? En anders kan het ook zijn dat je te veel frisdrank/thee/koffie hebt gedronken voor het slapen gaan?!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    radio luisteren


    I live in myn own Cinderella story .

    Ik heb een vraag, ben je gespannen of heb je ruzie?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    ik ga altijd lezen, net zolang totdat ik mijn aandacht er niet meer bij kan houden.. en dan duurt het vaak nog een hele tijd voordat ik in slaap val.. lastig he? zo'n slaapprobleem:(

    niet al te laat opblijven, geen huiswerk vlak voor je gaat slapen ;o
    maar dat doe ik zelf vaak wel xd en moet ook altijd een kwartier tot uur w88 tot ik in slaap val -.-''

    [ bericht aangepast op 1 dec 2009 - 12:51 ]


    Second star on the right and straight on till morning

    Dat heb ik ook daarom zit ik al een paar dagen thuis. Thee drinken, warme melk, iets gaan lezen, zorgen dat je niet gaat piekeren als je in bed ligt, dus als je je ergens zorgen over maakt gewoon met iemand over praten.


    Wie du mir, so ich dir.

    Onderbroek schreef:
    Ik heb een vraag, ben je gespannen of heb je ruzie?


    Nee hoor, helemaal niet :)
    Wat ik wel vaak doe is nog laat huiswerk maken tot bijvoorbeeld 12 uur middernacht.


    Live Your Life

    Thee drinken, rusige muziek luisteren.
    -het is trouwens slaapeloze nachten-


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    tv aan xD