• Ashley Greene is na de opnames van Twilight en New Moon eenzaam geworden. In tegenstelling tot haar mannelijke collega's zoekt ze geen gezelschap in de liefde, maar juist met een nieuwe beste vriendin.
    En je kan je nu opgeven op Ashley Greene's nieuwe BFF te worden! Daarvoor moet je hetvolgende invullen.

    Naam (Volledig):
    Leeftijd (vanaf 18):
    Foto:
    Karakter:
    Tekstje (Inclusief waarom jij AG's nieuwe BFF moet worden):

    Ik zoek 20 meisjes!
    - Felicia Drew
    - Rose Shira Alléy Dixon
    - Naomi Alyssa Hailey
    - Brodie Brandy Hogan
    - Liv Lauren James
    - Nicola Sharifa Cain
    - Renée Lisa Stewart
    - Chantou Chantelle Tenerifé
    - Emilly Moore
    - Linh Fie Eva Bayers
    - Susan Hill
    - Kim Maria Jones
    - Nathalie Hannah Swalk
    - Eloise Jane Marcks
    - Noah Jemby
    - Ambrose May Vendetta
    - Skandar McCartney
    - Skar McCartney
    -
    -

    [ bericht aangepast op 2 dec 2009 - 21:59 ]


    Your make-up is terrible

    Nou, dan moet je nog een uurtje wachten. Niet zooo erg lang.


    Your make-up is terrible

    Naam: Renée Samantha Brody
    Leeftijd: Net 20
    Karakter: Lief, Brutaal, Koppig, Eigenwijs, Sociaal, Bitchy als je aan haar bff's komt, houdt van shoppen en stappen, houdt van meidenavonden
    Tekstje:
    Heey ik ben Renée Samantha Brody..
    Noem me maar gwn Renée..
    Zoals je al ziet ben ik net 20.
    Ik houd van stappen, shoppen en meidenavonden.
    Ik ben best wel creatief.. Ookal zeg ik het zelf :$
    En ik kan niet zonder mijn BFF's
    oeh ik vergat bijna te vertellen dat ik op toneel zit en dat ik een rol in de musical [verzin naam]

    Waarom moet ik de nieuwe bff van Ashley green zijn??
    Omdat ik helemaal fan ben van haar werk.
    Ze lijkt me superaardig..
    En vriendinnen kan je nooit te veel hebben..
    Maar een nieuwe goede bff.. Die is altijd wel leuk en handig en natuurlijk sprvermaak!

    Xx Renée

    [ bericht aangepast op 1 dec 2009 - 14:11 ]


    Don't stop believing, and you will be happy

    Yai13Scene schreef:
    Naam: Renée Samantha Brody
    Leeftijd: Net 20
    Karakter: Lief, Brutaal, Koppig, Eigenwijs, Sociaal, Bitchy als je aan haar bff's komt, houdt van shoppen en stappen, houdt van meidenavonden
    Tekstje:
    Heey ik ben Renée Samantha Brody..
    Noem me maar gwn Renée..
    Zoals je al ziet ben ik net 20.
    Ik houd van stappen, shoppen en meidenavonden.
    Ik ben best wel creatief.. Ookal zeg ik het zelf :$
    En ik kan niet zonder mijn BFF's
    oeh ik vergat bijna te vertellen dat ik op toneel zit en dat ik een rol in de musical [verzin naam]

    Waarom moet ik de nieuwe bff van Ashley green zijn??
    Omdat ik helemaal fan ben van haar werk.
    Ze lijkt me superaardig..
    En vriendinnen kan je nooit te veel hebben..
    Maar een nieuwe goede bff.. Die is altijd wel leuk en handig en natuurlijk sprvermaak!

    Xx Renée


    Kan je misschien een foto bijvoegen?


    Your make-up is terrible

    Ik wil deel één lezen (huil)(huil)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Naam: Renée Lisa Stewart.
    Leeftijd: 19
    Foto: Klik.
    Karakter: Lief, aaridg, betrouwbaar, behulpzaam, niet op haar mondje gevallen, doorzetter, leergierig, vrolijk en creatief.
    Tekstje: Hello darlings,
    ik heet Renée Lisa Stewart ook wel: Renée. Ik ben 19 jaar oud en ik ben geboren en opgegroeid in New York, waar mijn moeder in de mode zit en mijn vader een restaurant runt. Als persoon verveel ik me nooit, ik heb veel hobby die ik overal wel kan doen, ik hou van zingen, piano spelen, acoustische gitaar spelen, dansen en fotografie. Maar het allerliefste ben ik buiten in de zon. Ik ben een echte doorzetter en ik geef dus niet graag op. Ook heb ik een klein hondje; Winnie. Hij is nog maar heel klein en het is zo'n labrador. En ben ik net klaar met de middelbare school, ik wou eigenlijk eerst een jaar naar Australië vertrekken maar toen ik dit zag op tv. Toen wist ik genoeg. Maar genoeg over mijn leven.
    Ik wil graag de BF van Ashley Greene worden omdat het me een uitdagen lijkt en ze op tv altijd heel aardig overkomt en ze mij dus een aardige meid lijkt. En ik denk dat ik best wel een goede vriendin ben wegens veel goede karakther eigenschappen.
    x

    [ bericht aangepast op 1 dec 2009 - 14:53 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik heb de foto geplaatst


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Naam (Volledig): Chantou Chantelle Tenerifé
    Leeftijd (vanaf 18): 19
    Foto: Deze, deze, deze of deze
    Karakter: Tikkeltje arrogant, heeft een groot ego, kan bitchy overkomen, is vaak vrolijk en ziet meestal alleen de goede dingen in mensen. Vertrouwt anderen snel maar is daar mee wel een aantal keer op d'r bek gegaan. Heeft een grote mond, en scheld ook af en toe. Zeer zelfverzekerd, en houdt van gevaar. Niets is haar te veel.
    Tekstje
    Nou, ik ben Chantou en ik ben opgegroeid in Parijs, Frankrijk. Toen ik slechts zo'n vijf jaar oud was heb ik met mijn ouders een wereldreis gemaakt, dus ik heb al vele landen gezien. Helaas voor mij zijn mijn ouders ergens in China vermoord, en werd ik teruggestuurd naar Frankrijk, waar ik later naar een pleeggezin werd gestuurd, die mij naar Amerika bracht. Verder studeer ik momenteel, en volg mijn studie via internet. Ik ben erg gesteld op mijn kat Bronx, en ik neem hem dan ook overal mee naar toe. Hij kan goed omgaan met andere dieren, zelfs met honden dus er zullen hopelijk geen problemen ontstaan, met eventuele andere dieren. Verder over mij, ik spreek vele talen waaronder Arabisch, Duits, Engels, Frans, Chinees, Japans, Nederlands en ook Spaans. Verder ben ik echt een filmfreak, en speel zelf muziek. Niets is mij te veel, en ik weet altijd precies wat ik wil. En wat ik momenteel wil is de nieuwe BFF van Ashley Greene worden. Waarom ik dat moet worden is simpel, ik heb iemand nodig die net zo ambitieus is als ik. Iemand die weet wat ze wilt, en niks haar in de weg laat staan. Ashley lijkt me wel zo'n persoon, en ik wil haar graag beter leren kennen. Hopelijk klikt het dan ook tussen ons.

    Sorry, ik kon het niet laten ;x

    [ bericht aangepast op 1 dec 2009 - 15:16 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Maakt ook niet uit x'D Zoveel aanmeldingen zijn er niet. Waar is iedereeeen?


    Your make-up is terrible

    Naam (Volledig): Emilly Moore
    Leeftijd (vanaf 18): 19
    Foto: KLIK
    Karakter: Lief, Aardig, vrolijk, creatief, spontaan, eerlijk, bescheiden.
    Tekstje (Inclusief waarom jij AG's nieuwe BFF moet worden):

    Hey!
    Ik ben Emilly en ik ben 19 jaar. Ik hou van piano spelen en ik hou heel veel van dieren. Ik doe mee aan Ashley Greene's new BFF, omdat ik een echte vriendin nodig heb. Ik ben niet echt fan van haar ofzo, maar ze lijkt me heel aardig! En ik wil haar graag beter leren kennen. Zelf heb ik nooit een echte beste vriendin gehad.. Alleen mijn zus maar die is vorig jaar overleden bij een ongeluk.. Ik ben nog steeds verdrietig. Maar ja, Life goes on! Dus door hier aan mee te doen, hoop ik dat ik die nu een echte vriendin krijg..

    Xx Emilly

    [ bericht aangepast op 1 dec 2009 - 16:14 ]


    You are beautiful, you are love.

    Naam (Volledig): Linh Fie Eva Bayers.
    Leeftijd (vanaf 18): 18
    Foto: Deze of deze ;3 of deze (aa)
    Karakter: Aardig tegen vrienden, Bitchy, Vaak depri en kan niet tegen slechte commentaar over haarzelf, zelf geeft ze wel slechte commentaar tegen andere.
    Tekstje (Inclusief waarom jij AG's nieuwe BFF moet worden): Omdat ik aardig ben, en ik nood heb aan een nieuwe vriendin.


    - hoi ;D

    Naam: Susan Hill
    Leeftijd: 18
    Foto: Deze.
    Karakter: Druk, Vrolijk, Lief, Enthausiast, Onhandig, Praat veel, Eigenwijs,
    Tekstje: Ik ben dus Susan. Ik ben 18 jaar, en ik woon in Florida. Ik kan erg veel praten, en ik kan soms ook best wel druk zijn. Mijn grootste hobbies zijn shoppen en gitaar spelen. Gitaar spelen doe ik erg vaak, samen met mijn band. We treden soms op in cafe's, maar erg bekend zijn we nog niet. Ik denk dat ik een goede vriendin voor Ashley zou zijn, omdat ik denk dat we samen veel leuke dingen kunnen doen, en heel veel kunnen lachen.

    Volledige Naam: Kim Maria Jones
    Leeftijd: 20 jaar.
    Foto: PLAATJE =]
    Karakter: Schattig, Lief, Serieus.
    Tekst: Hoi! Ik ben Kim Maria Jones, maar noem me maar gewoon Kim. Ik ben 20 jaar oud en heb kort bruin haar, een wat blekere huid en bruine ogen. Ik ben best klein, en ook behoorlijk dun. Mensen zeggen altijd dat ik op Ashley Green lijk, de actrice uit de Twilight Saga. Oh, en ik ben biseksueel. Ik houd van lezen, en slapen en ik ben gek op vlees! Ik heb een hekel aan mensen die denken dat ze meer waard zijn dan andere mensen, want ik vind; Iedereen is gelijk. Ik denk dat ik goed Ashley Green haar BFF zou kunnen worden, omdat ons karakter ongeveer hetzelfde is. Hoe dan ook, ik ga maar weer eens! Doei <3


    If You Be Loyal, You Can Do Everything

    Nog maar een paar plekjes!


    Your make-up is terrible

    Deel éééeééén? ;3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Naam: Nathalie Hannah Swalk.
    Leeftijd: 20.
    Foto: [url=http://www.quizlet.nl/foto.php?id=144931[/url]Nathalie.[/url]
    Karakter: Vriendelijk, trouw, behulpzaam, vaak vrolijk, gangmaakster.
    Tekstje: Haaay, ik ben Nathalie en ben sinds twee maanden 20. Ik zou heel graag de nieuwe bff van Ashley worden, omdat ze me een vrolijk en vriendelijk persoon lijkt. Ik ben verslaafd aan films kijken, muziek luisteren en chocoladetaart.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2009 - 17:48 ]


    hoi, jij bent leuk.