• Sex, Drugs, and Rock 'n Roll

    Annabella Milou Ronaldo dos Santos Aveiro (22) is niemand minder dan het zusje van de portugees Cristiano Ronaldo. Annabella is op haar achttiende misbruikt en houdt nog steeds niet ervan als er jongens aan haar zitten.

    Cristiano besloot dat zijn zusje bij hem kwam wonen maar het helpt niet. Cristiano is vaak weg voor zijn club Real Madrid. En als hij vrij is gaat hij uit met zijn vrienden. Annabella ziet hoe ze wordt verwaarloost en gaat aan de pillen, drank en feest erop los. In een nachtclub komt Annabella de Franse middenvelder Yoann Gourcuff tegen voelt zich opeens bevrijd en veilig. Annabella komt erachter dat Yoann haar broer kent en als Yoann vaker bij Cristiano langs komt, krijgt Annabella meer verlangende gevoelens voor Yoann. Zonder dat Cristiano het te weten komt ontstaat er een eindeloze hechte band tussen Annabella en Yoann en als Yoann weer moet vertrekken naar Frankrijk walgt ze zo van hem dat ze in haar polsen snijd, wat grote gevolgen op zijn geweten heeft.


    Rollen:
    #Beste vriendin Annabella.
    #Toekomstige vriendin Cristiano.
    #WAG Real Madrid spelers.
    #Zelfverzonnen rollen.

    Lijst:
    #Rol:
    #Volledige naam:
    #Leeftijd:
    #Nationaliteit:
    #Uiterlijk:
    #Karakter:
    #Extra's:
    Niet te lang, aub.




    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Kan David ook? (wbw)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Faithfully schreef:
    Kan David ook? (wbw)


    Ik weet niet of Barça erin voor komt ;p


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    #Rol: WAG van Cristiano..
    #Volledige naam: Rose Amelia Móntez
    #Leeftijd: 22
    #Nationaliteit: Spaanse
    #Uiterlijk: Klikkos Lang zwart haar, donkere ogen. Lichte huid, mooie lichaamscontouren.
    #Karakter: Rose is lief, betrouwbaar en ze kan af en toe een beetje gestoord zijn. Soms reageert ze nogal bitchy, maar verder is het een lieve meid.
    #Extra's: RONALDO IS VAN MIJ -EVIL LAUGH-


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Beckham schreef:
    (...)

    Ik weet niet of Barça erin voor komt ;p
    Barça is anders dan alleen David (wbw)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Oke. You know who i want.


    SLOAN.

    Wel jammer dat Ronaldo van mij is. Nu heb ik geen Ramos..
    Jammer dan (joehoe)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Peeta schreef:
    Oke. You know who i want.


    Kikker? Vul in dan. :9~

    @Reina 't is goed zo.

    @Elena Oké, ik laat hem wel in de clubs van Madrid rond sluipen vul maar in ghehe.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    LIENOS, JE BENT MIJN HELD _O_


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Faithfully schreef:
    LIENOS, JE BENT MIJN HELD _O_


    En ik dan?
    Ik wil ook jou held zijn(joehoe)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    ReinaAFCAjax schreef:
    (...)

    En ik dan?
    Ik wil ook jou held zijn(joehoe)


    Dan vul je Sergi ook in. :'D


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Serieus, mag ik hem ook?
    Dude ik begin steeds meer van je te houden_O_


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    #Rol: Vriend Ronaldo
    #Volledige naam: Stephan Marcello Cognomi
    #Leeftijd: 23
    #Nationaliteit: Zijn ouders zijn allebei Italiaans, maar hij is geboren en opgegroeit in Spanje.
    #Uiterlijk:


    Hij heeft een gespierd lijf, redelijk lang en licht getint. Donkere ogen en halflang bruin haar. Als hij glimlacht lijkt hij zeer ontschuldig en lief.
    #Karakter: Hij lijkt lief en zorgzaam, maar eigenlijk dot hij alles voor zijn eigen wil. Hij gaat héél vaak met Ronaldo mee, want Ronaldo ziet een lieve, aardige en wilde vriend in hem. Stephen doet eer aan zijn land, Italianen staan er om bekend grootse flirters te zijn, en Stephen ook. Stephen speelt maar al te graag met meisjesharten, maar als hij echt verliefd is, komt zijn lieve, aardige en zorgzame kant boven.
    #Extra's: Stephen doet poging op Annabella, hij heeft geen weet van haar verleden, en het interresseerd hem ook niet veel. Alles wat hij wil, is Anna die naast hem in bed ligt.

    Mag ik mijn man? :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    #Rol:Beste vriendin Annabella
    #Volledige naam:Jennifer "Evita Estrella" Du Lumoïre
    #Leeftijd: 23 jaar
    #Nationaliteit:Jennifer is half Amerikaans / portugees. Haar vader heeft Jennifer's moeder 26 jaar geleden ontmoet toen hij op vakantie was in Amerika. Ze hadden een lange afstands relatie, en toen haar moeder zwanger werd van Jennifer, is haar moeder bij jennifer's vader ingetrokken
    #Uiterlijk:


    Jennifer heeft de ijzige blauwe ogen van haar moeder, en de lange zwarte haren van haar vader. Ze sport veel en heeft daarom een mooi slank getraind figuur. Jennifer loopt vaak in nette kleding, met toch een sexy en gewaagd tintje eraan.
    #Karakter:Jennifer staat bekend als een echt feestbeest, en slaat de ene mixdrank na de andere borrel achterover, dat is voor haar geen probleem. Ze is erg vriendelijk en spontaan ingesteld, maar absoluut niet op haar teentjes getrapt. Jennifer kan af en toe wat arrogant overkomen, maar meestal bedoeld ze het niet verkeerd.
    #Extra's:Jennifer's ouders hebben redelijk veel geld, en wonen in een luxe villa. Jennifer is enigst kind.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2011 - 16:23 ]

    #Rol: WAG SERGIO RAMOS
    #Volledige naam: Lauren Johnson
    #Leeftijd: 21
    #Nationaliteit: Engels
    #Uiterlijk: Klikkk Lang bruin haar, bruine ogen. Licht getinte huid. Mooi postuur,
    #Karakter: Lauren is een grote bitch, tenzij ze je aardig vind. Wanneer dat zo is kan ze heel lief zijn, maar meestal zit er toch een bitchy toon in wat ze zegt.
    #Extra's: SERGIO IS LEKKER OOK VAN MIJ (joehoe)

    Yukkels ik hoop dat het zo goed is ghehehehe


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.