• Hooi, na aanleiding van ;

    SAMBIE -.\\ zegt:
    *Ik zie een minikrul!
                   K    rull             zegt:
    *ze wilde ni de zelfde kant op krullen
    *helaaas
    SAMBIE -.\\ zegt:
    *Stijl ze :D
    K    rull             zegt:
    *MAG NIET

    open ik dit topic.
    Wie van jullie mag zijn/haar haar nog meer niet stijlen?
    En even voor de duidelijkheid, ik heb dus hele erge krullen [logica] maar ik ben er trots op, dus dat ik het niet mag stijlen vind ik momenteel ook niet erg.

    Silbermond schreef:
    (...)
    Nah, ik vind het niet zo'n ramp aangezien ik niet echt weet wat ik mis, en mijn haar redelijk stijl is van zichzelf, af en toe wat slag, maar dat vind ik wel mooi. En poedelhaar is mooi te fiksen met hairrepair :'DD. Wel duur maar als je een goed merk hebt werkt het wel.

    Daar heb je een punt, ik kan er niet zonder. Ik heb krullen en pluishaar. Dus ik probeer al zoveel en alleen stijlen werkt. Heel jammer dan krullen staan mij toch niet.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    OMG als je ze is ni mag stijlen toch geen ramp :X

    Nou ja ik heb stijl haar dus ja =)


    Stop wishing, Start doing..

    Decoy schreef:
    Mijn stijltang is één van mijn beste vrienden. (krul)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik mag het wel, maar ik kan er niks van :'D
    De kapper heeft het een keer gedaan, het is 10 minuten van de kapper naar huis en toen was mijn haar alweer volledig gekruld... Veel zin heeft het dus niet...


    Get back motherfuckerz'

    Ik heb ook krullen.
    Ik mag het wel stijlen, maar doe het momenteel niet, want ik heb n beetje haaruitval, en krullen geven het nu dus extra volume:Y)


    And the wheels just keep on spinnin'

    ik ben mezelf met krullen gewend & ik heb niet zo'n zin om mijn haar te stijlen
    al wordt het wel stijler als ik mn haar föhn :o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik mag het zelf weten.
    Mijn ma zegt altijd; "Al wil je het groen met oranje stippen verven, jij moet er mee lopen. Ik niet."
    Ik had een slag & heb het zo'n 2 jaar lang, elke dag gestijlt.
    Door het stijlen heb ik nu krullen.
    Vind het wel best zo, stijl alleen nog m'n pony elke dag.

    Ik mag mijn haren wel stijlen, maar mijn haar is al harstikke stijl dus het heeft geen nut. Mijn moeder zit eerder te zeuren van dat ik teveel mousse gebruik:D


    Love is the best thing you can get

    wt voor zver is dat nu? Wrom zou je je haar niet mogen stijln o_O? Wat is daar zo verkeerd aan? Weet je, ik kan iemand en die mag zelfs niet meer fan zijn van TH, weet nog dt di ehaar moeder is alles van TH (ook al was het ni veel) had wgggenome..[/ze is ook geen fan meer maar goe] + ze mag geen zwarte nagellak, ze mag zelfs niet een bepaald merk van cornflakes omdat dat pak te duur is o_O maar ze krijgt dan wel een gsm van over de 500 euro...en ja dat vind ik raar(cat)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Ik heb van mezelf al stijl haar :')

    mijn stijltang is 2 keer ontplof. niet dezeflde dan xd. maar nu heb ik een nieuwe die niet werkt. maar als ik mn haar niet stijl dat.. zit het zo raaar.

    Ikke wel. Mwuahaha~
    Maar daar heb ik lang over moeten zeuren. :B


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Ik mag het wel maar doe het niet heel vaak.Alleen met feesten eigenlijk. Het duurt echt 2 uur voordat ik mijn haar goed gestylt heb en ik ben eigenlijk best blij/trots met mijn krullen.Dus zo nodig is het nu ook weer niet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik zou nooit zonder mijn stijltang kunnen eigenlijk :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Mijn haar is vanzelf redelijk stijl (:


    Never run out of reasons to smile...