• Dat stond er in grote letters op ons bord in school vanmorgen. Omdat het 1 december is, waren bijna alle zesdejaars verkleed in zwarte piet (er was ook een sinterklaas) Het tweede lesuur, kwamen die zwarte pieten dan je lokaal binnengestormd. (er was een groepje van drie zesdejaars per lokaal) Eerst klopten ze super hard op de ramen en deden dan de deur open en gooiden snoepjes door de deur. Dat een paar keer en dan kwamen ze binnen.

    Eerst moesten we rechtstaan en 'Zie ginds komt de stoomboot' zingen. Op het begin deed niemand dat en dan waren die zesdejaars geïrriteerd. :') Daarna deden ze slagroom in een kom. We moesten ons in twee groepjes verdelen en er moesten drie keer één verantwoordelijke komen van een groep. Ze stelden vragen en als je het fout had, of de ander antwoordde voor jou en het was juist, moest je je hoofd in de kom slagroom doen. Naar de groep van diegene die niet in de slagroom met zijn hoofd moest, werden snoepjes naartoe gegooid.

    Toen moesten we in een kring gaan staan en kreeg één iemand een spekje. Die moest dat aan de volgende doorgeven, zonder handen, met de mond. Eigenlijk vond ik dat heel vies (en ik was niet de enigste), zo met die Mexicaanse griep en als het spekje op de grond viel, moesten ze het gewoon terug oppakken en verder gaan. Gelukkig stond ik derdes in de kring dus was er maar één persoon voor mij dat aan de kant waar ik in moest bijten, geweest.

    Dan was het om ter snelst een cracker opeten. Daarna moesten twee mensen geblinddoekt worden en die moesten een appel met slagroom op, geblinddoekt aan elkaar doorgeven, met de mond. Op het einde moest Lise, naar de klas naast ons gaan en daar vooraan 'Zie ginds komt de stoomboot' zingen, dat was zo gênant :')

    Toen moesten we naar de speelplaats en kwam Sinterklaas voorbij en gooiden ze heel de tijd snoep.

    Bij wie doen ze dat nog? :')


    Only losers can act the way you do

    Bij ons is dat vrijdag (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Gelukkig doen ze dat bij ons niet x_x


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Dat is zo cool!
    Bij mij op school doen de 6e klassers het ook, maar dan met gigantische boksen en harde muziek. Dan stormen ze het lokaal binnen en bekogelen je met honderden pepernoten.
    Een paar jaar terug had ik samen met een paar vriendinnen een pepernotengevecht met mijn geschiedenisleraar toen ze wegwaren :'D
    Sinterklaas is zo awesome.


    I clicked my heels and wished for you.

    OverMyHead schreef:
    Gelukkig doen ze dat bij ons niet x_x
    Ik vond dat ook niet echt leuk, want ik ben sowieso al geen snoeper en dan nog al die opdrachten die je moest doen... :') Maar het was wel leuk omdat heel onze Nederlandse les wegviel :]


    Only losers can act the way you do

    Dat doen wij niet eens.
    Gelukzakken! ;3


    Let the Night embrace you

    Haha, dat klinkt echt leeuk. Wij hebben niets op school met Sinterklaas. Maar vrijdag gaan we wel skieen op zo'n nep skiebaan voor Sinterklaas met 2 klassen :')

    Sinterklaas komt vrijdag op school! :Y)


    some feelings never change

    OverMyHead schreef:
    Gelukkig doen ze dat bij ons niet x_x


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Bij mij hebben de zesdejaars zich ook als zwartepieten verkleed.


    Everyone smiles in the same language.