• Ik weet niet of dit mag ??..

    Ohjah ..dit is niet echt geschikt voor hele jonge lezers !!!

    Ik kwam op een site en toen las ik dus iets ik kan me daar zo boos over maken het gaat over een 9 jarig meisje hier is de link KLIK !!<<<---- oke iedereen heeft zijn eigen mening maar om het zo te schrijven vind ik wel heel zielig hoor , dat meisje is 9 dan ben je echt ziekelijk om haar de schuld ervan te geven .., ik ben niet tegen aborus in de meeste gevallen , maar ik ben er ook niet perse voor... desnoods is iedereen baas over eigen buik ! ....

    en jullie ?? zijn jullie voor of tegen (iedereen heeft zijn eigen mening en die respecteer ik volledig ;))



    (K)

    [ bericht aangepast op 3 nov 2009 - 17:42 ]


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Wtf dit is best wel gestoord :x
    -heeft niet alles gelezen maar was na paar zinnen al misselijk-


    We can only learn to love by loving.

    Nicol schreef:
    Wtf dit is best wel gestoord :x
    -heeft niet alles gelezen maar was na paar zinnen al misselijk-


    Jah ik wert er best wel even boos over hoor , ze is 9 en dan word je zo afgeschreven O.o alsof het haar schuld is O.o


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Ik heb het sowieso al niet zo op dat geloof, en dit artikel maakt me nog steviger denken over mijn standpunt. Gatverdamme. Ik voel me niet goed.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Nicol schreef:
    Wtf dit is best wel gestoord :x
    -heeft niet alles gelezen maar was na paar zinnen al misselijk-

    Like, wtf.
    Het valt op dat die ook gene kinderen heeft, zenu.
    Hoe f*cked up kan je zijn zeg.
    Het kind word verkracht en laat abortus plegen en dan zit die haar uit te schelden voor een slet.
    Als God en de paus en weet ik wie nog zo werkt dan mogen ze ze laten zitten van mij.

    Ik ben voor abortus. Maar het hangt ook wle af in welke situatie maar die mensen kiezen er zelf voor, he.


    Ryan Dunn (ll)

    Nicol schreef:
    Wtf dit is best wel gestoord :x
    -heeft niet alles gelezen maar was na paar zinnen al misselijk-
    Same


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Previously schreef:
    Like, wtf.
    Het valt op dat die ook gene kinderen heeft, zenu.
    Hoe f*cked up kan je zijn zeg.
    Het kind word verkracht en laat abortus plegen en dan zit die haar uit te schelden voor een slet.
    Als God en de paus en weet ik wie nog zo werkt dan mogen ze ze laten zitten van mij.

    Ik ben voor abortus. Maar het hangt ook wle af in welke situatie maar die mensen kiezen er zelf voor, he.


    je hebt helemaal gelijk ik ben het met je eens hoor ...!


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Dit is echt wel insane! hoe ziekelijk kan een mens zijn?!


    Got up on the wrong side of life today

    Ik ben voor abortus, toen ik de eerste zinnen las ben ik gestopt.


    Life is hard and then we die

    Whatthefoek man...
    Ik ben sowieso al voor abortus, en al helemaal als mensen dan ook nog zo jong zijn. Tering Ö


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Wtf, dit vind ik echt overdreven hoor. Dat meisje is al helemaal in shock denk ik doordat ze misbruikt is door haar stiefvader. En dan word ze ook nog eens zo behandeld omdat je abortus hebt gepleegd. Ik vind dat het haar eigen keus is, en niet die van de kerk. En ik zie sowieso een meisje van 9 nog geen moeder zijn.

    Hij zegt 'sloerie' dat mag toch ook niet?
    Want schelden mag niet, maar hij doet het wel en verkoopt nog zo'n stoere praat voor een oude bok die te veel macht in zijn bol heeft.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Fragile schreef:
    Wtf, dit vind ik echt overdreven hoor. Dat meisje is al helemaal in shock denk ik doordat ze misbruikt is door haar stiefvader. En dan word ze ook nog eens zo behandeld omdat je abortus hebt gepleegd. Ik vind dat het haar eigen keus is, en niet die van de kerk. En ik zie sowieso een meisje van 9 nog geen moeder zijn.


    ja sommige mensen zijn echt zo , ik snap het gewoon niet ......


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    OverMyHead schreef:
    Whatthefoek man...
    Ik ben sowieso al voor abortus, en al helemaal als mensen dan ook nog zo jong zijn. Tering Ö


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Een negenjarig kind wéét nog geneens wat het inhoud om moeder te zijn. -.-
    + gaan ze die 'verkrachting' nog goedpraten ook? ô.o
    BULLSHIT gewoon.


    None but ourselves can free our minds.