• Is hier iemand die ooit drugs uit heeft geprobeerd? Misschien klink ik stom, maar ik wel. Mijn ouders waren er natuurlijk niet echt blij mee. Maar ik weet dat mijn tweeling broer het vaker gebruikt. Ik wil niet met hem mee lopen, maar ik heb het wel eens geprobeerd. Is dat raar?


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Nog nooit eigenlyk

    en ps: zal ik ook nooit doen en is mn vriend ook nooit blij mee :L

    [ bericht aangepast op 23 nov 2009 - 18:15 ]

    Nee. Veel van mijn vriendinnen hebben dat al gedaan. Ik had het zelf ook bijna gedaan, maar Lisa was dat spul vergeten. Dus een volgende keer neemt ze het mee op haar kosten:Y)


    rules don't stop me

    Poppy schreef:
    Nog nooit eigenlyk

    en ps: zal ik ook nooit doen en is mn vriend ook nooit blij mee :L


    Mijn vriend - fuck ja ik heb een vriend - doet het wel vaker. En dat geld ook voor drinken. Veel drinken.

    ...Heb ik ook wel eens gedaan ja. SHIT.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Holly schreef:
    Nee. Veel van mijn vriendinnen hebben dat al gedaan. Ik had het zelf ook bijna gedaan, maar Lisa was dat spul vergeten. Dus een volgende keer neemt ze het mee op haar kosten:Y)


    Ik zou het niet doen als ik jou was. VERSLAVEND.

    ..Krijg je ook echt van mij te horen LOLOL.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Nee, ben ik ook nooit van plan.


    I live for the applause, you will die for it.

    Joker schreef:
    Nee, ben ik ook nooit van plan.


    Verstandig. o3o


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Uhu ja heb het wel eens geprobeerd ^^


    -

    Nee, nooit geprobeerd. En ook niet van plan ofzo.

    Al denkt de halve school dat ik drugsverslaafd ben door een domme roddel die een 'vriend' verspreid heeft. x.x


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Nee nog nooit geprobeerd. En ik denk niet dat ik ga proberen. :')

    Ik moet dat spul niet bij mij in de buurt hebben, nee dus ik heb het nooit geprobeerd. En ik ben ook niet van plan dat ooit te doen oô


    You're a star in heaven.

    Ik heb het wel vaker gebruikt
    Ik ben er een tijdje wel verslaafd aan geweest maar nu is het gewoon af en toe een joint met vrienden


    dream, dare, fly!

    Het enige wat ik ooit heb gehad was space-cake maar dat was gewoon hell funny.

    Ik heb wel eens een joint gerookt, maar ik vond er niet veel aan. En verder heb ik geen behoefte om iets anders uit te proberen.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    ik heb nog nooit drugs gebruikt/geprobeerd -denk ik-

    Ik heb het al eens gedaan ja, meer dan een keer.Maar ben er niet trots op.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.