• Stoppen mensen met quizlet. Ze verwijderen hun profiel of komen er nooit meer op. Dat vind ik zo vaag, want ik kan niet zonder quizlet! (yeah)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Quizlet begint te vervelen met de tijd. ~

    Inderdaad het is er saai en streng.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ILOVENAOM schreef:
    Quizlet begint te vervelen met de tijd. ~

    ja, maar als ik mij verveel ga ik op Quizlet, en als ik me hier verveel ga ik eraf x'D


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Ik verveel me naar ruim 2 jaartjes nog steeds niet hier.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Decoy schreef:
    Inderdaad het is er saai en streng.
    Dat, en daarnaast juist dat alle 'oude' users weg of niet meer echt actief zijn, en iedereen loopt op elkaar te katten, reageren stom op dingen die gewoon normaal bedoeld zijn etc.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Bandana schreef:
    (...) Dat, en daarnaast juist dat alle 'oude' users weg of niet meer echt actief zijn, en iedereen loopt op elkaar te katten, reageren stom op dingen die gewoon normaal bedoeld zijn etc.


    Dat katten valt me de laatste tijd ook op.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    ik vind het nog steeds leuk na 2 jaar :'D


    T O K I O H O T E L < 3

    Sentiment schreef:
    (...)

    Dat katten valt me de laatste tijd ook op.

    Dat is eigenlijk al best lang..
    En 2 jaar geleden werd er ook gekat, maar dat was grappig en het werd veel minder persoonlijk opgevat enzo. Net als met die mcr-sletten en die andere groep, dat was gewoon humor.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Geen idee, ik kan ook niet zonder. ;x


    hoi, jij bent leuk.

    Hehe ik verveel me altijd dus ik ga quizletten maar dan verveel ik me nog steeds dus ga ik doelloos berichtjes sturen ^^


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

    Decoy schreef:
    Inderdaad het is er saai en streng.


    I live for the applause, you will die for it.

    Sentiment schreef:
    Ik verveel me naar ruim 2 jaartjes nog steeds niet hier.

    Indeed, al zit ik hier nog maar een jaar en half. :'D

    En streng?
    Daar zorgen jullie zelf voor. :x

    [ bericht aangepast op 3 dec 2009 - 19:15 ]


    Let the Night embrace you

    Bandana schreef:
    (...)
    Dat is eigenlijk al best lang..
    En 2 jaar geleden werd er ook gekat, maar dat was grappig en het werd veel minder persoonlijk opgevat enzo. Net als met die mcr-sletten en die andere groep, dat was gewoon humor.


    Twee jaar geleden deed ik niet aan Forum, dat hele gedoe met Mcr-sletten enzo begrijp ik dus ook absoluut niet.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Sentiment schreef:
    (...)

    Twee jaar geleden deed ik niet aan Forum, dat hele gedoe met Mcr-sletten enzo begrijp ik dus ook absoluut niet.

    Nou kijk, er waren 2 groepen, de mcr-sletten en de andere weet ik niet meer, en die waren elkaar constant voor van alles aan het uitmaken. ^^


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Bandana schreef:
    (...)
    Nou kijk, er waren 2 groepen, de mcr-sletten en de andere weet ik niet meer, en die waren elkaar constant voor van alles aan het uitmaken. ^^


    Oké, niet mijn idee van gezelligheid, maarja.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.