• echt waar!
    Ze zijn helemaal rood vlekkerig en 80 KEER ZO GROOT ALS NORMAAL! ik zweer,, Ze zijn zelfs groter dan Tim's handen ,En like ..Die heeft echt brede handen fseu >< EN niet seggen ga naar de dokter ,want daar benk bang voor ,enge pedo ist ><
    Maar ze MOETEN weer normale groote worden want ik schaam me er gwn voor><
    Wie weet iets?(A)


    Crack a bottle

    apotheeker? vraag desnoods raad aan je ouders?

    Of UIERZALF (werkt bijna altijd!;))
    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik zou het niet weten, misschien ben je allergisch voor iets.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Naar de dokter gaan of je wilt of niet kan me niks schelen. Als jij een enge bacterie hebt en je gaat niet naar de dokter dan heb je echt problemen. en je hebt het aan je handen, je hoeft niet je broek uit te doen ofzo.

    Misschien is het gewoon een allergische reactie? Die verdwijnen meestal vanzelf weer. Maar als het niet wegtrekt zou ik toch even mijn angst overwinnen, als ik jou was.


    Bored.

    Maar die dokter is serieus eng ><
    Hij ondersoekt dingen die niks met je klachten te maken hebben>< EN hijs een man en like een dokter ><
    En die heeft dus gwnt recht om mij aanteranden en drm is die eng ><


    Crack a bottle

    Maar die dokter is serieus eng ><
    Hij ondersoekt dingen die niks met je klachten te maken hebben>< EN hijs een man en like een dokter ><
    En die heeft dus gwnt recht om mij aanteranden en drm is die eng ><
    onzin. Je ouders zijn er toch bij? Neem een ouder mee en ga maar gewoon.

    (...)onzin. Je ouders zijn er toch bij? Neem een ouder mee en ga maar gewoon.

    Wow>< Mijn moeder is ook eng XD maar gwn.. jaa weetikveel.. Ik weet dat hij daarvoor opgelijd enalles is maar tog ist raar om iemand die je niet kent je lichaam telaten onderzoeken weetje><


    Crack a bottle

    (...)
    Wow>< Mijn moeder is ook eng XD maar gwn.. jaa weetikveel.. Ik weet dat hij daarvoor opgelijd enalles is maar tog ist raar om iemand die je niet kent je lichaam telaten onderzoeken weetje><

    Het zijn toch maar je handen die hij moet onderzoeken? En als het een alergische reactie zou zijn, maximum een bloedprik..


    We could Be the talk across the Town. &#9829;

    Créme, vettige créme. Hoe vettiger, hoe prettiger.:Y)

    meestal kenne apothekers ook wel iets van zalfkes, vraag er dan gwn een die ervoor zorgt dat die zwelling afneemt. Als hij ook zegt da ge nr de dokter moet gn zou ik da tog ma doen, ga desnoods nr een vrouwelijke als ge da minder eng vind


    Real music is hidden behind the notes

    Maar die dokter is serieus eng ><
    Hij ondersoekt dingen die niks met je klachten te maken hebben>< EN hijs een man en like een dokter ><
    En die heeft dus gwnt recht om mij aanteranden en drm is die eng ><


    Om je aan te randen heeft niemand t recht op dus ook niet je dokter.


    It's heavy but you are not the only one

    Misschien is het gewoon een allergische reactie? Die verdwijnen meestal vanzelf weer. Maar als het niet wegtrekt zou ik toch even mijn angst overwinnen, als ik jou was.


    precies

    maar als je allergisch ben moet je alsnog naar de dokter want bijv. zown allergische reactie kan allemaal best gevaarlijk zijn.. als je [ik zeg maar wat] voor een bijv. anti- biotica allergisch bent en je blijft het slikken kan je eraan overlijden, en zown heftige reactie kan ook voor complicaties zorgen!

    dus ik zou dus maar wél naar de dokter gaan!


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    afwachten of morgen even een afspraak nmaken bij de huisarts


    Special Love <3

    Yea.. Ik ga voor de crème >< Ver weg van de dokter ^^


    Crack a bottle